Οι μουνίτσες

Δεν έχουν ηλικία, δεν έχουν προσωπικότητα, ούτε γούστο. Αυτό ακριβώς είναι μάλλον που τις χαρακτηρίζει. Φιλάρεσκες, αλλά βγαλμένες από το ίδιο καλούπι, χτυπάνε αυτά τα μικροσκοπικά και άκομψα τακουνάκια τους στα πεζοδρόμια, ενώ κοιτάνε στα κλεφτά να δουν αν τις κοιτάζουν…

Δεν υπάρχει μέσα τους ίχνος προσωπικής αισθητικής και αντικαθιστούν το στυλ με την μόδα που τους σερβίρουν οι βιτρίνες … Ανάμικτα σχέδια και υφάσματα, χρώματα και αξεσουάρ, πέφτουν πάνω τους σαν συντρίμμια από βομβαρδισμένες πόλεις… Δεν ξέρουν τι είναι το little black dress, αλλά και να ήξεραν θα το φόρτωναν ζώνες και πασουμάκια, ικανά να πετύχουν το στόχο τους στην πιο δύσκολη γωνία. Φοράνε τις κολώνιες των μεγάλων σχεδιαστών με τον τρόπο που θα ψεκάζονταν με εντομοκτόνο και κλείνουν το μάτι στον καθρέφτη ευχαριστημένες…

Αγνοούν τις περισσότερες φορές πως κάθε σώμα έχει τον δικό του τρόπο να εκφράζεται μέσα απ’ τα ρούχα. Αγνοούν και αυτή την βασική αρχή. Οτι το σώμα εκφράζεται μέσα απ’ τα ρούχα. Κοιλίτσες στρουμπουλές, και γοφοί ασχημάτιστοι στριμώχνονται ή επιδεικνύονται κακότεχνα σε ακατάλληλες φούστες και μπλουζάκια, σαγιονάρες με στρασάκια γίνονται άθλια βραδυνά παπούτσια με νύχια κακοβαμμένα… Μα αυτές χαμογελούν…

Για την ακρίβεια χαχανίζουν. Νιαουρίζουν τις σκέψεις τους στ’αυτιά μας, στριγγλίζουν την ανοησία τους στα μάτια μας και επιδεικνύουν την ετοιμότητα τους να ξαπλωθούν σε κάποιο κρεββάτι. Είναι πολύ tre(n)dy (το προφέρω καλά γλυκέ μου? 😉 )… Συζητούν ασταμάτητα ποιο τεκνάκι πέρασε, ποιο τους έστειλε sms στο κινητό και ποιο βγήκε στην τηλεόραση…

Εγκληματούν απέναντι στον ερωτισμό με τα καμώματα τους, ισοπεδώνουν την κρίση τους και τσακίζουν κάθε έννοια του καλού γούστου με σιγουριά. Πίνουν, καπνίζουν και ακούν μουσική, ερωτεύονται και ξερωτεύονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όλες. Χαχανίζοντας…

τι ευτυχισμένες που είναι οι μουνίτσες του κόσμου μας…

τις ζηλεύω…

~ από isisveiled στο Σεπτεμβρίου 11, 2006.

47 Σχόλια to “Οι μουνίτσες”

  1. Exeis dikio ti na pw?Oti exeis adiko??Poly kalo kai old-time classic to post(san ta maura rouxa 1 pragma)na prosthesw oti oi idies mounitses pou kallwpizontai,parfumarizontai kai exoun iq radikiou,kounoupidiou kai kounoupiou einai aytes pou mas klevoun tous antres kai tis douleies!Besos

  2. όχι καλή μου…

    τους άντρες δεν μπορούν να μας τους κλέψουν. Γιατί οι πραγματικοί άντρες, αυτοί που εμάς μας ενδιαφέρουν έχουν καλύτερο γούστο… 😉

    Αυτά τα δίποδα με τσουτσούνι που τις χαλβαδιάζουν, μπορούν να τα κρατήσουν 🙂

    τώρα όσο για τις δουλειές… έχεις δίκιο, θα ‘ναι ψέμμα να μη το πω…

    φιλιά!

  3. Δεν είναι κοκόνα μου μόνο οι μουνίτσες με τα μινάκια τα ξώβυζα και τα κολλητά είναι κι αυτή η παντρεμένη που κάθεται δίπλα στον άντρα της και σε παίζει με το πόδι κάτω απ’ το τραπέζι.

    Καθένας με τον πόνο του.
    Την Καλησπέρα μου

  4. αυτή ανήκει σε άλλη κατηγορία ντίαρ…

    εξάλλου οι μουνίτσες χαρακτηρίζονται κυρίως από το χαχανητό στις ενδυματολογικές τους προτιμήσεις και όχι λόγω ξώβυζων…

    εγώ πάντως τις ζηλεύω είπαμε…

  5. O,tidhpote exei 2 podia kai antikryzei tetoies typisses,den mporei na skeftei para mono me to katw kefali(dickheads darling)Makia

  6. Καλά περι ορέξεως….

  7. Μου φαίνεται πολύ σκληρό κείμενο για να είναι γραμμένο από γυναίκα. Σαν από άντρα που έφαγε χυλόπιτα από «μουνίτσα» μοιάζει. Άντε, καλά, έστω από γυναίκα που της άρπαξε «μουνίτσα» τον καλό της.

    Θα μπορούσα να το πάρω σοβαρά και να το συζητήσω, αν εξετάζαμε και τους λόγους που μια γυναίκα μεταμορφώνεται σε «μουνίτσα». Όλους τους λόγους: οικογενειακούς, κοινωνικούς, πολιτικούς.

    Ίσως, τότε, εμείς οι γυναίκες, να μιλάγαμε με περισσότερο σεβασμό γι’ αυτές και για τις ευκαιρίες που δεν είχαν.

  8. Συγνώμη Ντόλλυ μου αν δεν πληρώ τα κριτήρια σου γραφής για γυναίκα…
    Θα προτιμούσες μήπως να το σερβίρω με περισσότερες κορδελίτσες και δαντέλες?

    Μη το πάρεις σοβαρά θα έλεγα, και κυρίως μη ψάξεις τα κριτήρια που λες… Δυστυχώς η αισθητική ανοησία δεν έχει τέτοια βάση σαν αυτή που ψάχνεις. Είναι δυστυχώς εκ γεννετής το πρόβλημα…

    Και λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να έχω σεβασμό στους εγκληματίες κανενός είδους. Ειδικά σε αυτούς που προσβάλλουν την δημόσια αισθητική.

  9. Άν ίσχυε αυτό που λες, ο χαρακτηρισμός «κακόγουστες γυναίκες» θα ήταν αρκετός. Και θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου.

    Το «μουνίτσες» δίνει άλλη σημασία στα λεγόμενά σου και είναι αυτό που γέννησε τον προβληματισμό μου.

  10. Αν και καλυφθηκα απο την προλαλησασα,θα ηθελα να προσθεσω οτι δεν εχει να κανει με ευκαιριες που εχασαν καθοτι ως επι το πλειστον αυτου του ειδους οι γυναικες,δεν χρειαστηκε σχεδον ποτε να κουραστουν και να ψαξουν,διοτι πολυ απλα τις ευκαιριες τις εχουν»ετοιμες και σερβιρισμενες»Τελος,δεν χρειαζεται να εχεις βιωσει αρπαγη του ανδρα σου απο»μουνιτσα»(αν δεν μπορεις εσυ να τον κρατησεις δεν σου φταινε αυτες)για να μπορεσεις να τεκμηριωσεις αποψη για τσολια τετοιου στυλ!!Τελος!

  11. Επισης το»κακογουστια»,»χυδαιοτητα»»θρασος»»επιδειξη»κτλ πιστευω περικλειονται επιμελως στον ορο»μουνιτσες»

  12. Προβληματίστηκες Ντόλλυ μου?
    Συγνώμη σου ζητώ συγχώρεσε με…

    δεν τον έχεις ξανακούσει τον όρο «μουνίτσες»? δεν μπορεί ντίαρ…

    Πες τα ρε Cookie! γιατί θα τρελλαθούμε εντελώς λέμε!

  13. Για πείτε μου κάτι, ρε κορίτσια…. Το να είναι μια γυναίκα κακόγουστη, το να μην έχει ίχνος αισθητικής επάνω της, την κάνει ταυτόχρονα εύκολη και πουτάνα?

  14. Αφήστε ήσυχες τις μουνίτσες ρε. Είναι εύκολη πηγή σεξ.

  15. Πολυ πατριωτικα το πηρες ντολλυ μου και πραγματικα δεν κατανοω τον λογο με το μικρο,ποταπο,τιποτενιο και λιγοστο μυαλο μου!!!Μηπως εισαι μια αυτες και παρεξηγηθηκες?Δεν εξηγειται αλλιως!Τετοια πορωση ομως?Τι θιχτηκες καλη μου?Τα αλογακια δεν πρεπει να προσβαλλονται!Χαιρετισματα στον Lucky Luke!!!!!!!!!
    Calamity Jane

  16. Αχ Ντολλυ, Ντολλλυ… διαβασε καλύτερα τι γράφω…
    Οι μουνίτσες, τα έχουν όλα σε ένα…

    Εξάλλου, οι πουτάνες έχουν τον απόλυτο σεβασμό μου γιατί ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν σε αντίθεση με τις άλλες που είναι τα ζώα μου αργά…

  17. OLA SE ENA,NOIKOKYREMENA KALH MOU DOLLY!!AM PWS!!!!!!!!

  18. Κορίτσια αντί να μαλώνετε δεν κανονίζουμε έναν αγώνα σε λάσπη με μπικίνια. Τα οργανωτικά τα αναλαμβάνω εγώ …με ένα μικρό ποσοστό.

  19. Προφανώς αποκαλύφθηκε το μυστικό μου!!!! Είμαι μια μουνίτσα κι εγώ!!! Κι εκτός από εύκολη και κακόγουστη είμαι και χαζή, που δεν αντιλήφθηκα τα βαθυστόχαστα νοήματα του ποστ τούτου.

    Πάω να αυτομαστιγωθώ προς παραδειγματισμόν μου. Καληνύχτα και καλή τύχη!

  20. όχι ρε συ…. σιγά μη σου δώσουμε ποσοστά

    νταβά δε θέλουμε

    μόνο μουνίτσες έχουμε είπαμε, όχι πουτάνες :ρ

    μπααααα

  21. Τστστσστστ κελ μπρουταλ ….ακου νταβά …τστστστσστ

    Μάνατζερ πουλάκι μου μάνατζερ ….

  22. Θυμησου οτι εσυ τα ειπες!!!!ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΤ,ειναι καθαρα θεμα δικο σου συγγνωμη δεν μπορω να βοηθησω!Οσο για τον συκοφαντη αυτο εχω να πω»bitch fight rulezzzzzzzz»

  23. Ηρεμα Ντόλλυ ντίαρ…

    δεν είπαμε ότι γράψαμε και Ινδική Σούτρα..
    αν και υπάρχει και βαθύτερο νόημα στο κείμενο, το οποίο και δεν περίμενα βέβαια κανείς να καταλάβει…

    κι εσύ καλή μου Cookie μην εξάπτεσαι, ου γαρ οιδασι τι ποιουσι… 😉

    χμ… μάνατζερ ε?
    να το συζητήσουμε τότε φίλε μου! 🙂

  24. Να το συζητήσουμε; χμ . Τσίμπισε Μικέ…
    Αν η λύση κοκόνα μου ήταν οι τεχνοκράτες, τότε θα πέρναγε το ασφαλιστικό του Αλογοσκούφη.

    🙂

  25. όλα καλά isis, αλλά θα τις ζηλεύεις και σε 10 χρόνια τις μουνίτσες όταν θα αναπνέουν μόνο όταν στάζουν φαρμάκι σαν κατίνες τηλεθεάτριες Τατιάνας κάτω από ένα σωρό ρούχων για σιδέρωμα και την παλάμη του μαλάκα του άντρα τους;

  26. «όχι καλή μου…
    τους άντρες δεν μπορούν να μας τους κλέψουν. «

    Να τους κλέψουν ίσως όχι… να τους δανειστούν όμως πολύ πιθανό 🙂

  27. Κορίτσια νομίζω πως είστε όλες εκτός θέματος (εκτός από την γραφούσα φυσικά). Η όλη ουσία του post, δεν έχει να κάνει με το πως είναι και τι κάνει μια μικροαστική γυναίκα σε σχέση με μια γυναίκα που έχει προσωπικότητα και διαύγεια πνεύματος. Έχει να κάνει με το παράπονο του Γνώστη που ορισμένες φορές η όλη σκληρότητα της ζωής και της αυτογνωσίας είναι που τον κάνει να εύχεται στιγμιαία…»Μακάρι να ζούσα ευτιχισμένος/η μέσα στην άγνοια μου και να μην έπρεπε καθημερινά να κουβαλώ όλο αυτό το βάρος επάνω μου»…και αυτό είναι φυσικά η ανθρώπινη και αδύναμη πλευρά μας. Το δίλημμα για το αν θα φάμε το Μπλέ ή το Κόκκινο χάπι της ζωής…δεν σημαίνει κιόλας πως 24ώρες το 24ώρο νιωθούμε πως πήραμε την σωστή απόφαση ή ότι δεν υπάρχουν στιγμές που μας περνάει που και που από το μυαλό να αλλάξουμε γνώμη για τα πράγματα.

  28. Γι’αυτό και πολύ απλά αυτό που συνήθως νιώθουμε για τους απλούς, στερεότυπους ανθρώπους είναι μια υποσυνείδητη ζήλια…η οποία φυσικά και εκδηλώνεται προς τα έξω σαν αποστροφή ενώ από την άλλη έστω και για μια στιγμή πολύ θα το θέλαμε να ήμασταν ωσάν «μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι»

  29. δεν είναι δύσκολο να γίνεις μουνίτσα, δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει (θυμήσου να σου πω κάποια στιγμή) 😉

  30. μπλιάξ

  31. Ο Bo Diddley τραγουδά: «You can’t judge a book by looking at the cover»…

    Αυτές οι κακόγουστες μουνίτσες «στο τέλος της ημέρας» αποδεικνύονται πολύ καλύτερες σύντροφοι από μία σικάτη famme fatale. Η αναζήτηση της λεπτομέριας και της ειδικής στιγμής πέρα του ότι οδηγεί πάντα σ’ εμμονές, εκπέμπει κι ένα είδος μισαλόδοξης μιζέριας.

  32. Τελικά όλο αυτό είναι στα όρια του θλιβερού…

    Εκτός από τον Αβατον, όλοι οι υπόλοιποι αναλωθήκατε στο να υπερασπίζεστε ή να κατηγορείτε τις «μουνίτσες»..

    Κρίμα, πολύ κρίμα…

    next time please read carefully what I write

  33. να ‘σαι καλά Ίσιδα να γράφεις κι ας μη σε καταλαβαίνουμε όλοι

  34. Νιαουρίζουν τις σκέψεις τους στ’αυτιά μας, στριγγλίζουν την ανοησία τους στα μάτια μας

    Ε και? Ας τις αφήσουμε να τις ακούν αυτοί που τις πρέπουν. Οι λοιποί ενδιαφερόμενοι προσπερνούμε αδιάφορα.

    τι ευτυχισμένες που είναι οι μουνίτσες του κόσμου μας…

    τις ζηλεύω…

    Να μην ζηλεύεις τους απλοϊκούς αυτοματισμούς, νομίζω.

  35. @ raffinata
    μην ανησυχείς καλή μου, και κατάλαβαν αυτοί που έπρεπε 😉

    @ lao
    δεν μπορείς να ζεις συνεχώς στον κόσμο του «ε, και?»…όχι αν είσαι αληθινός

  36. το «ε και» το δικό μου μεταφράζεται ως: υπάρχει μια διαπιστωμένη διαφορά στα επίπεδα μεταξύ των ανθρώπων (πιο συγκεκριμένα εδώ στις κοπέλες) και η οποία δεν κλείνει όσο κι αν χτυπιόμαστε. Ακριβώς επειδή νιώθω κι εγώ αρκούντως «αληθινός», για το λόγο αυτό επιμένω πως είναι ολίγον τι αντιφατικό να ζηλεύουμε απλοϊκούς αυτοματισμούς (αυτό το τελευταίο αμετάφραστo 😉 )

  37. Γραφω λίγο έως πολύ καθυστερημένα αλλά σκέπτομαι πως ένα τέτοιο θέμα είναι all time classic!Πολύ καλά τα λες!Συμφωνώ με όλα.Πειράζει που είμαι πολύ ρατσίστρια απέναντί τους;
    :))
    Εγώ πάντως δεν έχω καμία ενοχή!

  38. Εκπληκτικό το πόστιον σου.
    Σε ένα σημείο μονάχα διαφωνώ.
    Δεν τις ζηλεύω. Αυτό έλειπε να ζηλέψω εκείνες που τα ελληναριά
    χαρακτηριστικά αποτελούν «γκομενάκια».
    Και με το που θα δουν το επόμενο γκομενάκι, ξεχνάν το προηγούμενο που μόλις πέρασε στο δρόμο τους.
    Ε δεν τρελάθηκα ακόμα… Και μου ακούγεται εντελώς φυσιολογικό που έκατσε (σκεπτόμενη) γυναίκα να γράψει το εν λόγω κείμενο.
    Γιατί αν ήταν άνδρας, ή θα γούσταρε αυτές τις μουνίτσες ή όχι οπότε θα τις αγνοούσε.
    Αυτές δεν μπορούν να μου κλέψουν ούτε τον άντρα ούτε τη δουλειά. Το μόνο που μπορούν να μου κάνουν είναι να μου χαλάνε την αισθητική και κάποιες φορές – αν και ακραίο – να με κάνουν να θέλω να ήμουν άντρας για να τρώγανε την πόρτα που τους αρμόζει.

  39. α, κοιτάξτε φίλη μου

    τις ζηλεύω με την ίδια λογική που θα επιθυμούσα να ήμουν χοντρή, κοντή, ξανθιά και χαζή. Και τα δύο εξ’ αυτών πες γίνονται τα άλλα δυστυχώς δε.. μου φαίνεται πως ούτε μουνίτσα θα μπορούσα να είμαι, και όσο να’ναι ε μερικές φορές κάνεις κέφι να ανήκεις και στην πλειοψηφία…

    Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία σας παρατήρηση. Εγώ προσωπικά θα πρότεινα να συλλαμβάνονται κιόλας για προσβολή της δημόσιας αισθητικής, αλλά ποιος μ’ ακούει εμένα.. 😉

  40. αα μεμενα μ αρεσουν πολυ τα ξεκωλα δινουν χρωμα στη ζωη μας και προσφεροντε για ξεπετα . νικος.

  41. Καλησπέρα… μόλις το διάβασα το ποστ, πολύ καλό.

    Η δική μου γνώμη… δεν είναι όλοι οι άνθρωποι για όλα τα πράγματα, ούτε όλες οι γυναίκες μπορεί να έχουν τα ίδια φόντα και τις ίδιες προοπτικές. Μερικές γεννήθηκαν για να είναι αυτό που περιγράφεις. Άλλες όχι. Η καθεμιά μας έχει ένα σκοπό ζωής. Εμείς επιλέγουμε τους στόχους μας, ανάλογα με το τί ζητάμε από τον εαυτό μας και με το τί θέλουμε να πετύχουμε σ΄αυτό τον κόσμο.

  42. Ο ορισμός του «μουνίτσα» δεν είναι ξεκάθαρος. Για μένα, μουνίτσα είναι μια λέξη που χρησιμοποιώ αντί για το κοπέλα, θέλοντας να δώσω ένα λίγο «πρόστυχο» περιεχόμενο, συχνά με ερωτικές αρμονικές και με τρυφερότητα ανακατεμένη με μια δόση χαβαλετζίδικης διάθεσης. Η Isis την χρησιμοποιεί απαξιωτικά για τον τύπο της γυναίκας που περιγράφει. Δεν θα μαλώσουμε για το ποιά είναι η σωστή έννοια, ούτε ο Μπαμπινιώτης την έχει στο λεξικό του (τουλάχιστον στην έκδοση που έχω), αλλά εμένα μου είναι προσφιλής η λέξη. Πάντα για τη λέξη μιλώ.

  43. Καλησπέρα,

    φίλε μου εδώ που την ακούω εγώ πάντως, μόνο απαξιωτικά την χρησιμοποιούν τη λέξη, και αφορμή για το κείμενο αυτό ήταν ακριβώς η έκπληξη μου που υπήρχε λέξη να περιγράφει αυτό τον τύπο γυναίκας (χμ..). Νομίζω πάντως, πως αν αποκαλέσεις μια γυναίκα έτσι δεν θα της αρέσει.. 😉

  44. Είναι εκπληκτικό το πως οι ίδιες οι γυναίκες δέχονται αβίαστα και μάλιστα προωθούν και αναπαράγουν έναν πλήρως σεξιστικό χαρακτηρισμό (μουνίτσες) που αφορά μέρος του ίδιου τους του σώματος…
    Θεωρώ πως οι ίδιες γυναίκες που «περιγράφονται» από το αρχικό κείμενο, δε χρησιμοποιούν αυτόν το σεξιστικό όρο…

    Anyway… Κατά τ’άλλα είμαι εγώ φασίστας! 🙂

  45. Ζαχαρία καλέ μου, οι «μουνίτσες» είναι μια νοοτροπία που συναντούμε τόσο στους θηλυκούς όσο και στους αρσενικούς εκπροσώπους του ανθρώπινου είδους. Κατά τ’ άλλα δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις από το να διαβάζεις το μπλογκ μου ψάχνοντας να βρεις να μου την πεις? Θεωρητικά θα έπρεπε να συνεχίζεις τη ζωή σου χωρίς να σε αφορά το τι λέω ή δεν λέω εγώ.

    (εννοείται πως δεν ανοίγω κουβέντες αιτιολόγησης της μίας ή άλλης άποψης μου με ανθρώπους του είδους σου και αδίκως θα περιμένεις)

    υγίαινε

  46. Σκληρό. 🙂

  47. έτσι είναι η αλήθεια, σκληρή

Σχολιάστε

 
