οεο?

Πού είναι ο Ευτύχης? Που κρύβεται και που κοιμάται τα βράδυα που δεν είναι εδώ? Μήπως υπάρχει άλλη αγκαλιά γεμάτη χάδια, μήπως υπάρχει θάμνος πιο σκιερός, και καταφύγιο πιο ασφαλές απ’ το δικό μου? Κι όταν ο ήλιος γυαλίζει ασήμι πάνω του, πού ονειρεύεται πεταλούδες και ζουζούνια να στροβιλίζονται ? Τα πόδια του, σε ποια μέρη τρέχουν στον ύπνο του, και τι όνομα τον φωνάζουν στην γλώσσα του?

Πού είναι ο Ευτύχης? Τι βλέπουν τα μάτια του στο σκοτάδι που τα δικά μου δεν τολμούν να αντικρύσουν? Πως ξετρυπώνει μέσα απ’ τα κλαδιά με φωνές ευχαρίστησης τα θύματα του? Κι όταν ξαφνικά στερεώνει το βλέμμα του σ’ ένα σημείο, ποιους και τι βλέπει? Πως μπορεί με το σώμα του να σημειώνει ερωτηματικά στη ζωή μου? Και που είναι οι απαντήσεις?

Πού είναι ο Ευτύχης όταν εγώ κοιμάμαι? Οταν κάθεται ατενίζοντας τον ήλιο, κι εγώ αναζητώ σκιά πώς μπορεί και αντέχει? Πώς κάνει το μαύρο έναν τεράστιο συλλέκτη ενέργειας κι εγώ δεν μπορώ? Που είναι ο Ευτύχης?

Πάνω σε κλαδιά πως ισορροπεί, πώς ανεβαίνει σαν διαρήκτης στο σπίτι χωρίς να τον πάρω μυρωδιά, αυτός που ξεχωρίζει την μυρωδιά μου από χιλιόμετρα? Γιατί ο Ευτύχης δεν μπορεί να ξεχωρίσει το δηλητήριο από το κανονικό φαγητό? Γιατί δεν μπορεί να προσέξει τα αυτοκίνητα, που περνούν σαν δαιμονισμένα μπροστά από το σπίτι? Πως και δεν μυρίζεται τον κίνδυνο? Πως φαντάζεται ότι όλοι οι άνθρωποι τον λατρεύουν όπως εγώ?

Πού είναι ο Ευτύχης?

νάτος!

έλα μωρό μου, έλα… κι ανησύχησα… Ελα αγόρι μου όμορφο, έλα πλάσμα μου λατρεμένο..

~ από isisveiled στο Οκτώβριος 3, 2006.

2 Σχόλια to “οεο?”

  1. Δεν έρχουμαι φοβούμαι 😉

  2. ο Ευτύχης αγαπήτη μου, είναι ευτυχισμένος μαζί σου…άρα No worries buddy 🙂

Σχολιάστε

 
