ψιτ… να σου πω…

Kαι τώρα άσε με λίγο να ξεκουραστώ. Κράτησα το βάρος σου και το δικό μου άξια, μα αν δεν το αφήσω λίγο, θα σπάσω.. Ασε με να μην χαμογελάω για λίγο, άφησε με να βγάλω από πάνω τον μανδύα της δύναμης και της αξιοσύνης, και τα μάτια σου ας με δούν λιγότερο γοητευτική…

Ας γίνω το όνειρο σου που ξεθύμανε το πρωι, κι όχι ο νους που κυνηγάει την ανάμνηση του. Ασε με για λίγο, να εδώ… Στο πλάι σου, να παρακολουθώ τους δρόμους που παίρνεις, τις σκιές που παλεύεις, τα δυνατά φώτα που δεν αντέχεις… Ούτε εγώ τ’αντέχω ξέρεις…

Απόψε, θα αφήσω τα ρούχα μου να πέσουν, το πρόσωπο μου θα ΄ναι χλωμό και κουρασμένο, τα μαλλιά μο,υ ξέπλεκα, ας μείνουν χωρίς ζωή στους ώμους μου. Κι η φωνή μου για λίγο ας χαθεί και να … άκου μόνο την καρδιά μου να χτυπά. Αυτός ας είναι ο μοναδικός ήχος σήμερα.

Πές μου ένα παραμύθι, για αγάπες τυχερές, που δεν συνάντησαν το τέλος. Τραγούδησε μου για ουρανούς ξάστερους, για λόγια καλόβολα και ευχές. Γίνε για λίγο το μοναδικό πλάσμα στη γη που έχει ελπίδες και κράτα και τις δικές μου.. Πές μου για εραστές ιδανικούς, ταξίδεψε με σε μέρη ονειρεμένα, μα για πόνο μη μου μιλήσεις άλλο… Από αύριο θα σου πω εγώ γι’αυτόν..

Ασε με να ξεκουραστώ μονάχα λίγο.. Μα κάτσε κοντά μου όλη νύχτα…

~ από isisveiled στο Οκτώβριος 4, 2006.

2 Σχόλια to “ψιτ… να σου πω…”

  1. (…)των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων(…)

  2. κι αυτό σωστό…

Σχολιάστε

 
