καθόλου άσχημα, αν εξαιρέσεις τον πυρετό…


To ταβάνι γέρνει. Οχι δεν είναι το ταβάνι, το κάδρο απέναντι μου είναι στραβό. Οχι, ούτε αυτό συμβαίνει, το κεφάλι μου γέρνει όπως το ακουμπάω στο χέρι μου, στηριζόμενη στον αγκώνα μου.. Οχι, όχι… τα μάτια μου γέρνουν γιατί κοιτούν στο πλάι..

Γέρνει μήπως η σκέψη μου? Που τρέχει συνεχώς «αλλού», που στριμώχνει τις ερμηνείες σε μιαν άκρη προσπαθώντας να αντιληφθεί την πραγματικότητα? Γέρνουν οι ώμοι μου όταν δεν αντέχουν το βάρος? Γέρνω ολόκληρη για να αποφύγω τους ανέμους της ζωής? Γέρνει το τραπέζι, που έχει ένα πόδι κοντύτερο? Γέρνει το πάτωμα από κακή κατασκευή? Το σπίτι μην είναι χτισμένο να γέρνει προς την θάλασσα?

Πόσες διαφορετικές πραγματικότητες μπορούν να υπάρχουν? Ποια απ’ όλες θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ακριβή? Αυτό που αισθήσεις μας καταγράφουν ως «γερμένο» , αυτό που τα επιστημονικά όργανα ορίζουν ως «στραβό» είναι μόνο οι προφάσεις μας να μην σταθούμε ίσιοι απέναντι σε μία και μοναδική πραγματικότητα. Είναι η προσπάθεια μας, να εξευτελίσουμε την αλήθεια για χάρη της περιορισμένης μας αντίληψης, για χάρη της αδυναμίας μας να προσπαθήσουμε να δούμε προς τα μέσα…

Η εξωτερική πραγματικότητα, είναι πολύ εύθραυστη, και πολύ ευάλωτη στην υποκειμενική μας κρίση. Κάπου όμως, στο βάθος του καθενός μας υπάρχει μια πραγματικότητα διαφορετική. Ενα σημείο σταθερότητας και πηγή της αλήθειας. Δεν το κατέχει καμμία θρησκεία, καμμία φιλοσοφία δεν το έχει προσεγγίσει, καμμία επιστήμη δεν το έχει αναλύσει. Τα λόγια δεν μπορούν να το περιγράψουν, οι αισθήσεις δεν μπορούν να το συλλάβουν…

Ομως υπάρχει και είναι το ίδιο για όλους, και για το στραβό κάδρο, και για το τραπέζι που γέρνει, και για τα μάτια μου που κοιτούν αλλού…

Γέρνει η ζωή μας πάντα προς τον θάνατο…

~ από isisveiled στο Οκτώβριος 6, 2006.

2 Σχόλια to “καθόλου άσχημα, αν εξαιρέσεις τον πυρετό…”

  1. Και ο Θάνατος πάντοτε γέρνει προς την Ζωή 😉

  2. φυσικά, αλλά βλέπεις είχα πυρετό όταν το έγραφα και μου ήταν αδύνατον να πάω την σκέψη μου παρακάτω…

    σ’ευχαριστώ που το έκανες εσύ για μένα 🙂

Σχολιάστε

 
