RUseri(o)us?

Ποιος Λιακόπουλος?

Ενα από τα θαύματα της ανθρώπινης ψυχολογίας, είναι εκείνη η ικανότητα που έχουμε να παραμερίζουμε για λίγο τον πόνο, προκειμένου να επιβιώσουμε. Οπου αυτό ήταν εμφανές πήρε την μορφή εθίμου, όπως ακριβώς το γέλιο που γίνεται στις κηδείες. Ετσι κι εγώ, δεν είχα σήμερα άλλο τρόπο να αντιδράσω, να επανέλθω στη ζωή παρά ανασύροντας στην μνήμη μου κάποια κωμικοτραγικά γεγονότα… Αφορμή για να τα θυμηθώ στάθηκε το πολύ καλό άρθρο του Μπαμπάκη

Την «συνάντησα» (διαδικτυακώς μόνο για την τύχη μου) κάνα δυό χρόνια πριν, αν και είχε μεγάλη ιστορία πίσω της στον χώρο των φόρουμ… Το όνομα που χρησιμοποιούσε ήταν πως να το πούμε… εντυπωσιακό! Αναφερόταν στην θεϊκή μονάδα που έχουμε όλοι μέσα μας, στην ίδια την Ψυχή!

Στην αρχή δεν την συμπάθησα… τα κείμενα της ήταν ένας ωρυμαγδός από τελίτσες, backslashes, emoticon χωρίς tags… τρέχα γύρευε δηλαδή.. Αν όλα αυτά κατόρθωνες να τα παρακάμψεις, ακολουθούσε ένα ποτάμι ασυναρτησιών ινδικής ορολογίας, που ανάθεμα κι αν ήξερε και η ίδια τι έλεγε…

Μα όχι, μου εκμυστηρεύτηκε κάποια μέρα ένας φίλος της. Κάνεις λάθος! Το κορίτσι είναι μια εξαίρετη ψυχικός και πολύ σοφή. Λές? είπα εγώ μέσα μου. Ακολούθησε ένα ομιχλώδες mail που μου έστειλε αυτή, αναγγέλοντας μου (αν κατάλαβα δηλαδή καλά ανάμεσα από τις εκατομμύριες τελίτσες και γραμμούλες) πως επιτέλους ήρθα! και με περίμενε! Βρε, ξαναλές?

Πριν ακριβώς από την άφιξη μου στο συγκεκριμένο χώρο, είχε προηγηθεί μία τεράστια «μάχη» κατά μίας άλλης κοπέλας που έγραφε. Και είχε πέσει όλη η ομάδα των «ακολούθων» να την φάει ζωντανή! Πες, πες, με έπεισαν κι εμένα πως, δεν μπορεί, εκεί μέσα γινόταν τουλάχιστον το κεντρικό μέρος της Μάχης του Καλού και του Κακού!

Ηταν βέβαια, αξιοπερίεργο το πως αυτό το Φωτισμένο Πλάσμα, που κατά τις δηλώσεις της είχε κλείσει τον κύκλο των ενσαρκώσεων της σ’αυτή την γη, και άρα θα μας άδειαζε (ευτυχώς) τη γωνιά σύντομα, εξαπέλυε τεράστια σεντόνια ξεκατινιάσματος κατά οποιουδήποτε της έμπαινε στο μάτι. Κι όταν κάποτε τα έφτιαξε με ένα παλληκάρι από κει μέσα, ήρθε η σειρά μου…

Ε, ρε και ποιος δεν είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Μέχρι τότε, πίστευα πως πρόκειται για μια απλή «παρμένη» με τα ινδουϊστικά, και ως τέτοια θα έλεγα πως μάλλον την συμπονούσα. Δεν κάνει να τα βάζουμε με τους αρρώστους εξάλλου… Αλλά δεν ήταν αυτή η περίπτωση. Πίσω απ’ όλη αυτή την «τρέλλα» υπήρχε μια καλά υπολογισμένη απάτη, που στην περίπτωση της στόχευε απλά στην ικανοποίηση του Εγώ της… Αλλοι το κάνουν για τα λεφτά, που στο κάτω κάτω έχει κι ένα νόημα βρε παιδί μου!

Ετσι λοιπόν, κατασκεύασε ένα καταπληκτικό σενάριο κατά το οποίο εγώ καταδίωκα τον φίλο της με ερωτικούς σκοπούς (τον οποίο δεν ήξερα καν) και του έστελνα απανωτά ραβασάκια για να τους χωρίσω. Τα οποία φυσικά, κατασκεύαζε η ίδια και του έστελνε από έναν λογαριασμό όμοιο με τον δικό μου… ε, δεν μπορώ να σας περιγράψω τι Φωςςςςςς (όπως συνήθιζε να το γράφει, φαίνεται είναι κάποια προφορά που μου διαφεύγει) ξεχύθηκε από το ευγενικό αυτό στόμα.

Εδώ το Υπέρτατο Ον, είχε συγχιστεί και έπρεπε να όλοι να δηλώσουμε υποταγή και υπακοή. Εξάλλου στην γραμμική Β’ που χρησιμοποιούσε (γιατί μάλλον σ’αυτήν έμοιαζε η γραφή της) ποιος θα μπορούσε να παρακολουθήσει πλήρως τι έλεγε? Διάβαζες τις δύο πρώτες γραμμές, και πήγαινες για καφέ να χαλαρώσεις. Λίγο μετά αυτή ακόμα έγραφε…

Και δεν μπορώ να μην παραδεχτώ το πόσο αχάριστοι υπήρξαμε όλοι, που δεν καταλάβαμε ότι ο λόγος που μας αράδιαζε ανά ποστ ΟΛΑ τα χαρτιά της μικρής και μεγάλης αρκάνα ΟΛΩΝ των tarot deck που υπάρχουν ήταν για να μας ξεστραβώσει! Πως εγώ και μερικοί ακόμα, το είχαμε παρεξηγήσει και πιστεύαμε ότι το έκανε για να αυξήσει τον αριθμό των μηνυμάτων της?

Ντροπή και αίσχος μας! Αυτή που είχε έρθει από τον Σείριο για να μας σώσει! (από την μελαγχολία φαντάζομαι) Που τελούσε τηλεφωνικούς εξορκισμούς, που έβλεπε δαίμονες να της «χακεύουν» το πληκτρολόγιο για να μην γράψει? Μέχρι εγώ είχα κουβαληθεί, υπο μορφής σκιώδους νέφους πάνω από το κεφάλι της (στην άλλη άκρη της Ελλάδας) για να της ρουφήξω την ενέργεια! Ζζφφφουουουυπ!

Ποιος Λιακόπουλος ξαναλέω! Τι να σου κάνει το έρημο το ανθρωπάκι που ίσα πέντε βιβλία προσπαθεί να πουλήσει? Τι να σου κάνει και η επίδοξη Δάσκαλος της Μαγείας (και ολίγον από ραβανί) που κι αυτή απλά το κάνει για να πληρώνει τα δίδακτρα της στο τμήμα Αστροφυσικής που πηγαίνει?

Τσου! Κι αν δεν με πιστεύετε ρωτήστε τον Ατάλαντο Κούνελο και τον Λαπούτα να σας πουν!

~ από isisveiled στο Οκτώβριος 11, 2006.

8 Σχόλια to “RUseri(o)us?”

  1. Εεεεε…λίγα για τη νονά μου ε; …/\/\/\/;;-)………..

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  2. ναι, είναι που σου έχει τάξει κάτι κρέπες αν θυμάμαι καλά στη Ναυαρίνου, γι’αυτό παίρνεις το μέρος της τώρα!

    //….//>>!!

    λοοοοολ

  3. Θεϊκή μονάδα η ψυχή;
    Τέλειο.

  4. ααα και ήταν κι άλλα πολλά ακόμα…

    ήταν και η θηλυκή όψη του Θείου! βέβαια τον Σίβα εξ’ όσων γνωρίζω δεν τον είχε ρωτήσει αν την θέλει εντός του, αλλά μικρολεπτομέρειες καλέ… 😉

    :))

  5. Αγαπητή Ισις, μην υποτιμάς τον ΠΡΟΦΗΤΗ μας λέγω…

    +ευλόγησον+

    (η δική σου «περιπτωσάρα» -αυτή που αναφέρεις δλδ- πόσους μπορεί να επηρεάσει?)

  6. Mα τι λέτε φιλτάτη Ροδιά! Ούτε θα μου περνούσε ποτέ απ’ το μυαλό να κάνω κάτι τέτοιο!

    +ευλόγησον+

    (η δική μου περιπτωσάρα δυστυχώς έχει καταφέρει να ανακατευτεί πολύ άσχημα στις προσωπικές ζωές πολλών)

  7. Και τον δικό μου τον προϊστάμενο τον έχεις πήξει στα διαβολικά e-mail, παραδέξου το!
    (παω να στήσω το fake e-mail account, τα λέμε αφού γεμίσω το internet με φωςςςςςςςςςςςςςςςς….)

  8. Ουπς! με πήρανε χαμπάρι!

    και παρακαλώ να είστε ακριβής! η πλήρης έκραση ήταν : Φωςςςςς εν Σκότει!

    (όχι γιατί να τα διαλύσουμε τα σκοτάδια! κάποιος να πατήσει τον διακόπτη παρακαλώ!)

Σχολιάστε

 
