για να ξέρεις γιατί..

Βιάζομαι. Κάθε μέρα και περισσότερο. Δεν ξέρω αν θα προλάβω. Κάθε μέρα που εσύ νιώθεις απλά ζωντανός, εγώ ξέρω πως απλά έχω πάρει παράταση. Ξυπνάω και πρώτα βεβαιώνομαι ότι πράγματι ξύπνησα και ότι πράγματι είμαι ζωντανή. Και μετά γράφω. Θέλω να προλάβω να γράψω όλα όσα είμαι, ή θέλησα να είμαι, ή φοβήθηκα πως ήμουν. Πρέπει να προλάβω.

Πεθαίνω το ξέρεις? Και πίσω μου δεν θα μείνει τίποτα, αν δεν προλάβω να γράψω όλα όσα ήμουν. Ενα πρωϊνό, ένα βράδυ, τη στιγμή που για λίγο θα χαλαρώσω παρασυρμένη απ’ την ζωή, θα φύγω. Και όλα όσα υπήρξα θα διαλυθούν, καπνός στο οξυγόνο που εσένα θα συνεχίσει να σε κρατά στη ζωή. Και δεν θα ξαναγράψω. Και θα απορήσεις στην αρχή, που δεν βλέπεις κείμενα μου, μετά θα βρεις άλλα να διαβάσεις και θα ξεχαστείς.

Πέθανε θα πουν κάποιοι, κάποια στιγμή. Και θα κουνήσουν το κεφάλι τους λυπημένα κάποιοι άλλοι. Μετά θα κάνουν αναννέωση στο monitor να δουν τι καινούριο υπάρχει. Μα κάπου, κάθε τόσο, κάποιος θα δίνει μια αναζήτηση για «κώλους» και «μουνάκια» και θα βρίσκεται στην σελίδα μου, και ψάχνοντας, θα διαβάζει και κάτι ακόμα… Και μετά θα συνεχίζει να ψάχνει τον ερωτισμό του αλλού…

Πρέπει να προλάβω λοιπόν. Να γράφω για να επιβεβαιώνω πως είμαι ζωντανή, τη στιγμή που κυλά ο κέρσορας αποτυπώνοντας τα γράμματα στην οθόνη. Να γράψω για να επιβεβαιώσω πως κάποτε ήμουν ζωντανή, όταν μια μέρα, θα πάψει να κυλά. Κι εκεί, κάπου, στους ουρανούς του διαδικτύου να είναι μόνη πλάκα μου μία σελίδα όλο γράμματα, όσα προλάβω να γράψω…

~ από isisveiled στο Οκτώβριος 25, 2006.

Ένα Σχόλιο to “για να ξέρεις γιατί..”

  1. μη βιάζεσαι 😉

Σχολιάστε

 
