can you find the differences?

Πρέπει να βρω έναν τρόπο να συγχωρήσω τον εαυτό μου, που «δημοσιογραφίζω» καθ’ έξιν και κατ’ εξακολούθηση, ασχολούμενη ξανά με την επικαιρότητα.. Μέχρι να τον βρω όμως θα υποκύψω σ’αυτή την «κακή» συνήθεια λίγο ακόμα… Προσέξατε φαντάζομαι την χρήση των εισαγωγικών σε κάποιες λέξεις, συνήθως αυτό σημαίνει πως αποδίδουμε μια έννοια δήθεν με αυτό τον τρόπο…

Εχουμε λοιπόν τώρα τους bloggers και τους «bloggers». Aς υποθέσουμε λοιπόν πως υπάρχουν κάποιοι bloggers εγκάθετοι, πληρωμένοι να γράφουν όσα γράφουν και κυρίως κατά της κυβέρνησης. Το δήθεν στην περίπτωση μας βρίσκεται στο ότι δεν γράφουν απλά γιατί έχουν διαφορετική άποψη, αλλά γιατί τα μπικικίνια έχουν πάντα μια γοητεία.. Και φυσικά σε καμμία κυβέρνηση (και όχι ειδικά στην παρούσα) δεν αρέσει να αντιλαμβάνεται κάτι τέτοιο. Είναι θέμα ανταγωνισμού πως να το κάνουμε..

Ας υποθέσουμε ακόμα ότι ο κ. Ρουσσόπουλος αυτή την περίπτωση είχε στο μυαλό του όταν απαντούσε χθες στις ερωτήσεις σχετικά με το Blogme.gr. Πολύ πιθανόν μάλιστα να είχε και πλήρη άγνοια του περιστατικού και απλά στο άκουσμα της λέξης blogger, «άναψαν τα λαμπάκια του», έχοντας στον νου του τις παραπάνω υποθέσεις… Και μετά απλά άρχισε να μιλάει συνειρμικά στο στυλ «θα τους ρημάξω τους άθλιους να μάθουν να φέρονται», κι επειδή φυσικά αυτό δεν μπορεί να το πει ως κυβερνητικός εκπρόσωπος, το μεταφράζει γενικόλογα και παίρνει η «μπάλλα» τους πάντες. Μεταθέτει την οργή του για συγκεκριμένα περιστατικά όπου λάχει και του ‘ρχεται να βάλει φουρνέλο να κάψει τα πάντα να ησυχάσει…

χμ.. κατανοητό.. αλλά σε αυτή την περίπτωση (κατά την ταπεινή μου άποψη), αν δεν μπορείς να ελέγξεις τα νεύρα σου δεν γίνεσαι κυβερνητικός εκπρόσωπος… κάνεις κάτι άλλο ρε παιδί μου… πιο μαχητικό.

Ας υποθέσουμε τώρα, ότι τα παραπάνω δεν είναι μόνο υποθέσεις αλλά πράγματι συμβαίνουν. Η κοινότητα των bloggers έχει έναν εσωτερικό μηχανισμό, με τον οποίο γρήγορα περιθωριοποιεί αυτούς που απλά βρίζουν για να βρίζουν, και τους αφήνει να τα λένε μόνοι τους… Το ποιος κάνει τι, ακόμα γρηγορότερα μαθεύεται ανάμεσα στους bloggers (ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο της μπλογκόσφαιρας) και ο «blogger» πάει σύντομα για βρούβες (σε άπταιστη αρχαιοελληνική). Και λέω εγώ : μήπως να άφηνε το πράγμα επάνω μας ο κ. Ρουσσόπουλος? Που κάτι παραπάνω ξέρουμε?

σημ: οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι απολύτως αληθινή, αλλά άντε να αποδείξεις οτιδήποτε..

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 2, 2006.

8 Σχόλια to “can you find the differences?”

  1. Κοίτα, το τελευταίο που θα ήθελα είναι να διαδίδονται διάφορες φήμες για μένα ως pascal, νομιμοποιούμενες και από το γεγονός ότι η μπλογκόσφαιρα είναι αυτορυθμιζόμενη.
    Το ποιος είμαι δεν νομίζω ότι υποχρεούμαι να το αποδείξω σε κανέναν εντός blogs. Είμαι αυτό που διαβάζει ο καθένας.
    Επίσης, το ότι «τα λέει μόνος του κάποιος», δεν σημαίνει ότι δεν διαβάζεται κιόλας. Υπάρχουν blogs με μηδενικά σχεδόν σχόλια/διαδρραστικότητα και πολλούς αναγνώστες.
    Καλημέρα

  2. βρε πασκάλ! τώρα γιατί εσύ σηκώνεις ξένες μύγες μου λες?

    εντός ή εκτός μπλογκς, ανεξάρτητα από το τι εσυ επιθυμείς τα πάντα ψιθυρίζονται…

    επίσης το τα «λέει μόνος του κάποιος», μη κάνεις το λάθος να νομίζεις ότι αναφέρεται στην διαδραστικότητα των σχολίων ή τα λινκμπλογκ… για τόσο χαζή ή αφελή με έχεις? προφανώς και εννοώ την επισκεψιμότητα, την οποία αν μου επιτρέπεις, έχω τρόπους να κρίνω, μια που το wordpress έχει την ευγενή καλοσύνη να μου λέει από που μπαίνει στη σελίδα μου ο κάθε αναγνώστης κι έτσι να βλέπω αν κάποια μπλογκ έχουν ακόμα την «κίνηση» που είχαν…

    τώρα φυσικά, αν εσένα σου αρέσει να έχεις χωροφύλακα στο διαδίκτυο, τι να πω… βίτσια είναι αυτά

    εδώ του αρναούτογλου του αρέσει η κλάρα…

  3. Πάντως εγώ επιμένω , ότι θα έπρεπε κάποιος να του μιλήσει για τα μπλογκς του Ρουσσόπουλου για να μην βγαίνει και εκτίθεται .
    Οσο για τους μπλόγκερς και τους «μπλόγκερς» , αργά ή γρήγορα αποκαλύπτεται τι είναι ο καθείς . Ενας μπλόγκερ δεν κρίνεται από τα γραπτά του και μόνο αλλά και από την εν γένει συμπεριφορά του , έτσι δεν είναι ;

  4. Oύτε χωροφύλακες θέλω να έχω, ούτε κριτές αφ’ υψηλού ούτε τίποτα. Σ΄ αυτό πιστεύω συμφωνούμε.
    Τώρα που το εξήγησες καλύτερα, συμφωνώ με το θέμα της περιθωροποίησης.

  5. Κάτι μου λέει όμως ότι δεν γίνεται ακριβώς έτσι. Εγώ έχω την αντίθετη αίσθηση: όσο πιο χυδαίος και προκλητικός γίνεται κάποιος, τόσο πιο πολλούς αναγνώστες έχει.
    Θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον. Μόλις τώρα έχουν αρχίσει να δημιουργούνται θέματα «μπλογκικής» δεοντολογίας. Στο μέλλον, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν.
    Καλησπέρα.

  6. χμ.. στο χωροφύλακες προφανώς και συμφωνούμε, στο κριτές είτε αφ’υψηλού είτε από χαμηλού έως υπογείου θες δεν θες θα έχεις, όπως όλοι μας άλλωστε…

    δεν το εξήγησα εγώ καλύτερα, εσύ μάλλον ξεκουράστηκες και κατάλαβες τι λέω..

    εμένα πάλι κάτι πουλάκια μου λένε ότι γίνεται ακριβώς έτσι. Εσύ τι προτιμάς αλήθεια? έναν χυδαίο και προκλητικό συν-μπλόγκερ ή έναν πληρωμένο? Γιατί προφανώς ακόμα δεν έχεις καταλάβει ούτε σε τι αναφερόταν ο Ρουσσόπουλος, ούτε σε τι αναφέρομαι εγώ…

    και αυτήν την «μπλογκική» δεοντολογία ποιον θεωρείς κατάλληλο να την κρίνει αλήθεια?

    καλό βράδυ

  7. Κριτές αφ’ υψηλού δεν θέλω να έχω. Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι, τι εννοώ.
    Ανάμεσα στους δύο που αναφέρεις, προτιμώ τον χυδαίο και προκλητικό. Τουλάχιστον αυτός μου φαίνεται πιο ειλικρινής από τον πληρωμένο (με το πληρωμένο εννοώ σε εντεταλμένη υπηρεσία, όχι κάποιον που με κάποιο τρόπο καταφέρνει να βγάζει χρήματα από το blog του, π.χ με διαφημίσεις).
    Αν η κυβέρνηση είναι ικανή να θεσπίσει σύγχρονους νόμους που θα διέπουν και τα blogs, είμαι πρόθυμος να τους δω. Προς το παρόν, τίθενται σε εφαρμογή νόμοι του 1920, με τα γνωστά, σε όλους μας, αποτελέσματα (βλέπε blogme).

  8. Λοιπόν ξέρεις κάτι Πασκάλ? Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Κι έχω μάλιστα την υποψία πως για άλλους κριτές μιλάς εσύ και για άλλους εγώ. Ειδικά μάλιστα αυτούς που πιθανολογώ στους οποίους αναφέρεσαι τους θεωρώ επιεικώς αδιάφορους ως προς το θέμα μας…

    Προφανώς και συζητώ γι’αυτούς που είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία και όχι αυτούς που κερδίζουν από διαφημίσεις..

    Τώρα ξέρεις.. αυτό των νόμων είναι ένα δίκοπο μαχαίρι.. Αν εξαιρέσεις τις περιπτώσεις εμπορίου καταπατώντας τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα (παιδική πορνογραφία και τα σχετικά), τα υπόλοιπα νομίζω πως απλά είναι εκτός της λογικής του διαδικτύου..

    αν φυσικά επιμένετε να βάλετε χωροφύλακα πάνω απ’ το κεφάλι σας, πιστεύοντας μάλιστα πως θα εκτελεί νόμους αρεστούς μόνο σε σας, ωραία αυταπάτη, σας την εύχομαι..

    εγώ επιστρέφω σε πιο «ερμητικά» κείμενα..

Σχολιάστε

 
