nice to meet you


Τόσο καιρό γράφω και ξαναγράφω σε αυτό το ιστολόγιο και είχα ξεχάσει να συστηθώ. Μάλλον γιατί σαν ηφαίστειο κοχλάζαν μέσα μου σκέψεις και εικόνες, και απειλούσαν τον κόσμο μου με κατάρρευση οι σεισμικές δονήσεις. Αλλά πάντα, κάπου βαθιά μέσα μου γνώριζα πως κάτι μου ξεφεύγει. Πως κάτι έχω ξεχάσει.

Με επανέφερε στην τάξη ένας φίλος, που μου θύμησε πως οι καλοί τρόποι επιτάσσουν να δίνουμε αναγνωριστικό στίγμα φτάνοντας σε έναν χώρο. Για να μπορεί ο καθένας να κρίνει τη συνέχεια των κινήσεων του ως προς εσένα, να φερθεί σαν κύριος ή σαν «επίδοξος». Δεν είναι όλοι από την φύση τους μόνο το ένα ή το άλλο φοβάμαι. Κάπου υπάρχουν μέσα τους και τα δύο πρόσωπα, και βγαίνουν στην επιφάνεια εναλλάξ.

Εγώ λοιπόν αγαπητοί μου, αν έχω κάποιο χαρακτηριστικό, είναι ότι σιχαίνομαι τους επίδοξους. Ακόμα χειρότερα σιχαίνομαι τους επίδοξους βλάκες. Τους επίδοξους άσχημους, τους επίδοξους αμαθείς, τους επίδοξους δήθεν, τους επίδοξους με την απίστευτη αυτοπεποίθηση και σιγουριά, πως ήδη κατά κάποιο τρόπο έχεις βρεθεί στο κρεβάτι τους και απλά χρειάζεσαι λίγο «στρώσιμο»…

Κυρίως γι’αυτούς, οφείλω τώρα πια, να συστηθώ. Eίμαι λοιπόν γυναίκα, με εσωτεριστικές ανησυχίες, εβραϊκή καταγωγή, ιδιόρρυθμη αίσθηση της ευγένειας, και μία πολύ σκληρή ευαισθησία. Δεν μ’αρέσει να θεωρεί ο κάθε επίδοξος πως μπορεί να μου απευθύνεται στον ενικό και μάλιστα με φιλικές προσφωνήσεις, την ίδια μάλιστα στιγμή που με προσβάλλει με αυτά που λέει. Ή έστω υποτιμά την νοημοσύνη μου. Ή απλά εκθέτοντας την δική του. Σιχαίνομαι τους ανορθόγραφους, αηδιάζω στην χαμηλή αισθητική, απεχθάνομαι τους μη φιλόζωους. Και για το τελευταίο δεν εννοώ αυτούς που λένε «μα κι εγώ τα αγαπάω τα σκυλάκια, αλλά όχι να είναι μέσα στο σπίτι ή πάνω στο τραπέζι ή πάνω στο κρεβάτι». Οι επίδοξοι πάλι για κάποιον λόγο έχουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Εξ ορισμού. Ακόμα και όταν για λίγο, και μετά από προσπάθεια, δείχνουν κάτι διαφορετικό.

Είμαι ευαίσθητη, αλλά κέρβερος απέναντι στις ευαισθησίες μου. Δεν μ’αρέσουν τα γλυκανάλατα, εκνευρίζομαι με τα ανούσια γλυκόλογα, με τα γλαρά βλέμματα, θυμώνω όταν αυτά είναι ψεύτικα και ανειλικρινή. Οι επίδοξοι πάλι είναι το ακριβώς αντίθετο. Παρουσιάζονται ως ευαίσθητοι, σε καλοπιάνουν, σε θαυμάζουν, δηλώνουν τόση πίστη και αφοσίωση που απορείς, και από μέσα είναι απλά κέρβεροι πεινασμένοι. Ή μάλλον λιγωμένοι. Ή απλά μπάσταρδοι ενός ήθους και μιας αισθητικής αναμφίβολης. Και κακοί αντιγραφείς…

Μ’αρέσουν επίσης τα γλυκά. Αλλά δεν τα τρώω. Τα βλέπω, τα μυρίζω, τα φτιάχνω, αλλά δεν βουτάω στην τούρτα σαν πολεμοχαρής Ούνος. Θυμάμαι πάλι έναν επίδοξο, που την ημέρα των γενεθλίων μου, με χαρακτηριστική άνεση βούτηξε με το κουταλάκι στην τούρτα και δεν πρόλαβα ούτε να την μυρίσω. Κάπως έτσι είναι οι επίδοξοι γενικά στις σχέσεις τους. Αδιαφορούν στην πραγματικότητα για σένα, βουτάνε με ορμή σε ό,τι βρουν μπροστά τους, προσπαθώντας να το καταβροχθήσουν, να πάρουν από σένα όσα μπορούν, αρκεί που εσύ τους το σερβίρισες. Συνήθως δεν μπορούν να διακρίνουν καν, αν από κάτω, η πιατέλα είναι διακοσμημένη με ζαχαρωμένα λουλούδια. Τα τρώνε κι αυτά, ή τα κάνουν στο πλάι γιατί τους εμποδίζουν.

Περίεργη ιστορία οι επίδοξοι. Κι εγώ γίνομαι η απόλυτη γουρούνα όταν τους συναντώ. Οταν αποκαλύπτονται. Ετσι είμαι εγώ..

υ.γ. 1

τώρα έχω μπερδευτεί.. δεν ξέρω αν περιγράφω τους επίδοξους ή εμένα

υ.γ. 2

μια που γιορτάζω, σπεύσατε για χρόνια πολλά, ευχές, τούρτες, ανθοδέσμες οι επίδοξοι. Εχω για την περίπτωση φέρει κοντά μου τον μεγάλο κάδο για τα σκουπίδια, μη μου φύγει και η μέση στο κουβάλημα..

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 30, 2006.

14 Σχόλια to “nice to meet you”

  1. απ’ ότι βλέπω οι επίδοξοι μάλλον έχουν άδοξο τέλος στην…ποδιά σου!

  2. λοοοολ

    και βάλε!

    ξυπνάει μέσα μου ο σχιζοφρενής δολοφόνος με την αγένεια, άμα τους πάρω χαμπάρι!

    🙂

  3. «Σκληρή ευαισθησία»
    Ωραίο αυτό.
    Και έχω την αίσθηση (αν και δεν μπορώ να το αποδείξω) ότι οι αληθινές ευαισθησίες είναι σκληρές.

  4. ε, ναι βρε Μπαμπάκη.. δεν γίνεται διαφορετικά..

    κάτι ζαχαροχαμόγελα και δάκρυ και γούτσου γούτσου μερικές φορές, μοιάζουν ελκυστικά αλλά δεν είναι..

    Να σημειώσω με την ευκαιρία ότι :

    Είμαι στριμμένη, εκδικητική, μνησίκακη, αλαζών, απόλυτη στις απόψεις μου, ελάχιστα ανεκτική σε ό,τι δεν μ’αρέσει, λέω τις αλήθειες ακόμα και όταν πονάνε, μπορώ να φέρω τον άλλο σε σημείο να ουρλιάζει και να παραμένω ψύχραιμη, τσακίζω το υψηλό επίπεδο κατά βούληση, μπορώ να τρελλάνω άνθρωπο στην γκρίνια άμα μου την δώσει, έχω πολύ σαφή όρια, έχω πολύ ακριβή αισθητική, περνάω τους επίδοξους από τα σαράντα κύματα μέχρι να αποφασίσω, βάζω μηδενικό με ευκολία, ξέρω πολλά και δεν θυμάμαι τίποτα, απαξιώ σε όσους δεν συμβαδίζουν με την άποψη μου, και προειδοποιώ πως όσοι βρέθηκαν στο δρόμο μου ως επίδοξοι θα φτύσουν το γάλα που θήλασαν!

    μπαααα και λίγα λέω!

    🙂

  5. «Είμαι στριμμένη, εκδικητική, μνησίκακη, αλαζών, απόλυτη στις απόψεις μου, ελάχιστα ανεκτική σε ό,τι δεν μ’αρέσει, λέω τις αλήθειες ακόμα και όταν πονάνε, μπορώ να φέρω τον άλλο σε σημείο να ουρλιάζει και να παραμένω ψύχραιμη, τσακίζω το υψηλό επίπεδο κατά βούληση, μπορώ να τρελλάνω άνθρωπο στην γκρίνια άμα μου την δώσει, έχω πολύ σαφή όρια, έχω πολύ ακριβή αισθητική, περνάω τους επίδοξους από τα σαράντα κύματα μέχρι να αποφασίσω, βάζω μηδενικό με ευκολία, ξέρω πολλά και δεν θυμάμαι τίποτα, απαξιώ σε όσους δεν συμβαδίζουν με την άποψη μου, και προειδοποιώ πως όσοι βρέθηκαν στο δρόμο μου ως επίδοξοι θα φτύσουν το γάλα που θήλασαν!»

    αυτό το προφίλ καταλαβαίνεις ότι είναι σκέτος κράχτης για τους επίδοξους, γιατί έχουν συνήθως και την πεποίθηση ότι θα σε στρώσουν-όπως έγραψες και συ. γιατί «δεν βρέθηκε γυναίκα που θα τους αντισταθεί». έχεις δουλειές με φούντες…

  6. Τωρα να πω χρόνια πολλά η θα χαρακτηριστώ «επίδοξος»;
    Θα το ρισκαρω.
    Λοιπόν.
    Χρόνια πολλά. Καλότυχη, γερή, αγαπημένη και ευτυχισμένη. (Ευχή της γιαγιας μου της Κυριακούλας της Σμυρνιάς).

    ΥΓ
    θα μπορούσε πάντως να μπει σαν τίτλος (προς τους επίδοξους)
    «nice to eat you»

  7. ο άλλος Ρο, μου είπε ότι έχει καταγράψει το «επίδοξο» προφίλ σου.
    Πως πρέπει να αντιδράσω;

    του είπα ότι: «Τούτη ‘δω έχει όλα τα κακά της μοίρας της»
    και απάντησε: «Ακριβώς, γι αυτό δεν χρειάζεται ψυχανάληση»

    τι να ανταπαντήσω, αθεόφοβή μου;

  8. Ιδού, λοιπόν, μία επίδοξος φονεύς επιδόξων! Αλλά. Αμαρτία εξομολογημένη η μισή συγχωρεμένη.
    Όπως και να έχει «Έτη σας Πολλά» και … καλά ξεμπερδέματα!

  9. @ ioudas

    φούντες? κουδούνια να δεις που θα τους κρεμάσω και θα είναι σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα στο τέλος! λοοοοολ 🙂

    @ padrazo

    μην ανησυχείς και οι επίδοξοι έχουν διαφορετικό τρόπο να πουν έστω και ένα από «χρόνια πολλά». Καλοδεχούμενα τα δικά σου πάντως. Ευχαριστώ 🙂

    υ.γ. μου άρεσε ο τίτλος !

    @ Ροϊδης

    πες του από μένα πως :

    ο Ουρανός δεν γνώρισε Παράδεισο σαν της ερωτευμένης γυναίκας
    και η Κόλαση Οργή χειρότερη από της προδομένης

    κι ό,τι κατάλαβε, κατάλαβε 😉

    @ αείποτε

    serial killer παρακαλώ!
    τον τύπο ας πούμε που έφαγε τότε την τούρτα μου, απορώ κι εγώ που τον θυμήθηκα τόσα χρόνια πίσω!

    ευχαριστώ 🙂

  10. γκλούπ.
    φύσα αεράκι.

  11. nice to meet you (again?!) 🙂

  12. Κάπως έτσι σε φανταζόμουνα…ούτε να είχαμε γνωριστεί!!!
    Το βλαχομπαρόκ απο αισθητικής άποψης τι σου λέει?

  13. Το reply γράφτηκε με μικρή καθυστέρηση (μικρή…)γιατί απλά ανακάλυψα το blog πρόσφατα.
    Ευχαριστώ για την κατανόηση!!!

  14. που πας και τα ξετρυπώνεις αυτά τα αρχαία κείμενα ήθελα να ήξερα..

    είδες ρε παιδί μου? ούτε να είχαμε γνωριστεί! σατανικό πραγματικά!

    το βλαχομπαρόκ ε? άσε δεν σου απαντάω επ’ αυτού γιατί είμαι πιασμένη ολόκληρη σήμερα (και άρα ζοχαδιασμένη) και μπορεί να αρπαχτούμε και δεν κάνει ξένοι άνθρωποι 😉

Σχολιάστε

 
