παιδικά παιχνίδια

Πέρασα να πω ένα γεια…

Αυτό ήθελα να γράψω σ’ ένα χαρτάκι Πέρασε ο καιρός, παιχνίδια αλλιώτικα στο φως, τα μεσημέρια μίλα μου και σαν ρομαντική μιας άλλης εποχής Ήλιος και βροχή, χιλιάδες όνειρα, παντρεύονται οι φτωχοί και ‘γω σε χάνω, μίλα μου, βγαλμένη ίσως από ταινία, να το αφήσω στην ηλεκτρονική του θυρίδα Κι άκου τι θα πω, ψηλά τα χέρια, γιατί τόσο σ’ αγαπώ και μένω αταξίδευτο. Ηθελα να του πω κι άλλα Τι με κοιτάζεις μ’ αυτά τα μάτια Αυτό που ζήσαμε σκοτάδι και μας πνίγει, να πιούμε έναν καφέ και να του πω πόσος καιρός πέρασε από τότε που έχω να ακούσω κάτι πραγματικά όμορφο Εσύ μια κούκλα στα σκαλοπάτια κι εγώ τρενάκι, που δεν πρόκειται να φύγει.

Δεν το έκανα, γιατί στην πιο αγαπημένη μου ταινία Πέρασε ο καιρός, παιχνίδι αλλιώτικο
που χάθηκε στο φως
, ακόμα και όταν ο άγγελος χάσει τα φτερά του Τα μεσημέρια μίλα μου, μου ‘λειψες πολύ και στρατιωτάκι μολυβένιο με στολή, ακόμα κι όταν ξεπεράσει τον εαυτό του για να βρεθεί δίπλα σε έναν άλλο άνθρωπο, η Μοίρα κάπως επεμβαίνει και τους χωρίζει..

Αυτούς τους χωρισμούς κουράστηκα να τους ζω. Και κουράστηκα μετά από κάθε τέτοιο χωρισμό, να ενσωματώνω μέσα μου, την μάνα και τον πατέρα, τον αδερφό, τους φίλους, το παιδί μου. Θέλησα να κρατήσω έξω από μένα τον σύντροφο..

Με την ελπίδα Σε περιμένω, τίποτα ότι ίσως κάποτε τον συναντήσω, ξανά.

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 2, 2006.

Ένα Σχόλιο to “παιδικά παιχνίδια”

  1. χτύπησες φλέβα πάλι..

Σχολιάστε

 
