Εγώ-Καιροί

Εχω απίστευτο πονοκέφαλο είπε η Χρυσορόδινη κάποτε. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει, τα μηνίγγια μου πονάνε, τα μάτια μου δακρύζουν. Αχ, ευτυχώς το δικό μου δεν πονάει καθόλου, απάντησε κάποιος περαστικός που την άκουσε. Θα έλεγα μάλιστα, πρόσθεσε, πως ποτέ δεν ήμουν καλύτερα και νομίζω πως θα πάω να τα πιω με τους φίλους μου, να «φτιάξω κεφάλι».

Με τον πονοκέφαλο να επιτίθεται όλο και δυνατότερος στην ύπαρξη της, η Χρυσορόδινη έμεινε κατάπληκτη από αυτό που άκουσε. Σίγουρα, δεν περίμενε λόγια παρηγοριάς, δεν περίμενε βοήθεια, αλλά απόρησε με τον εγωϊσμό του περαστικού που την προσπέρασε. Πόσο πολύ δηλαδή, μπορεί κάποιος να τυφλωθεί από το εγώ του?

Γύρισε σπίτι της με χίλια βάσανα και άνοιξε την πόρτα. Από κάτω, στο χαλάκι, βρήκε τη συνηθισμένη αλληλογραφία να την περιμένει, διαφημιστικά, λογαριασμοί, μερικά γράμματα φίλων, ακόμα και επιστολές που κατά λάθος ήρθαν στην δική της διεύθυνση.

Ανάμεσα σ’αυτά, ήταν και το γράμμα ενός γνωστού. Τι έγινες βρε παιδί? Που χάθηκες? Ελπίζω να είσαι καλά. Χμ, σκέφτηκε η Χρυσορόδινη, ο καλός μου ανησύχησε.. Συνέχισε να διαβάζει εγώ που λες τις προάλλες, δεν πέρασα κι άσχημα. Πήγαμε με κάτι φίλους σε ένα μπαράκι να γιορτάσουμε. Η αλήθεια είναι πως, πέρυσι είχαμε περάσει καλύτερα, γιατί είχαμε μαζευτεί πολλοί, και έγινε μεγάλο τζέρτζελο. Ηπιαμε, είχαμε και κάτι γκομενάκια μαζί και έγινε «παιχνίδι». Φέτος ήμασταν λιγότεροι, αλλά και πάλι, δεν μπορώ να πω, έπεσε πολύ γέλιο και το ευχαριστηθήκαμε πολύ.

Το γράμμα είχε άλλες δύο σελίδες, όπου ο γνωστός εξιστορούσε τα έργα και τις ημέρες του περίφημου εορτασμού, και τι ωραία που είχαν περάσει όλοι, και πόσο γελάσαν και ήπιαν και χόρεψαν και τραγούδησαν και.. και.. Ο πονοκέφαλος συνέχιζε να σφυροκοπά, πίσω από τα μάτια της Χρυσορόδινης και της ήταν αδύνατον έστω να θυμώσει με αυτό που διάβασε..

Ανοιξε τα σκουπίδια και το πέταξε.. Εσφιξε καλά την σακκούλα, πήρε και τα διαφημιστικά και τα πέταξε όλα μαζί στον κάδο. Πήρε ένα αναλγητικό και έκανε υπομονή να περάσει ο πόνος.

Εγώ ευτυχώς δεν πονάω πουθενά. Ευτυχώς δηλαδή!

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 13, 2006.

9 Σχόλια to “Εγώ-Καιροί”

  1. εγώ-καιρος. ευτυχώς που δεν πονάς πουθενά γιατί αλλιώς θα πρεπε να τον ….γιατροπορέψεις.

  2. Από τα δυσκολότερα πράγματα που μπορεί κάποιος να κάνει είναι να προσπαθεί να διαβάσει πέντε αράδες όταν έχει πονοκέφαλο. Πέραν του ότι δεν βγάζει νόημα πολλές φορές, στο τέλος μπορεί να πληρώσει ο αποστολέας την κακή διάθεση του παραλήπτη.
    Εγω-τρόπος…Γιατί το Εγώ δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο ώστε να το γιατρέψεις.

  3. @ ioudas
    😉

    @ αβατον
    ο πονοκέφαλος είναι ένα απλό παράδειγμα μιας οποιασδήποτε δυσκολίας, ή προβλήματος μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιος και δεν μιλούσα κυριολεκτικά. Ως εκ τούτου, δεν ευθύνεται το πρόβλημα κάποιου για τον εγωϊσμό κάποιου άλλου, και στην τελική αυτά τα ακούω βερεσέ.. Κατανοητόν?

  4. Όπως ακριβώς τα γραπτά στολίζονται με προσωπικούς συμβολισμούς και παρουσιάζονται με την υποκειμενική μας οπτική έτσι ακριβώς ερμηνεύονται κιόλας από τρίτους. Το τι είναι κατανοητό και το τι όχι θα το κρίνω εγώ. Μεγάλο παιδί είμαι και μπορώ και διαβάζω ανάμεσα στις γραμμές τους ανθρώπους. Κι αν πάλι ορισμένες φορές κάνω λάθη για αυτούς, δεν τα βάζω μαζί τους αλλά ούτε με τον εαυτό μου. Απλά κοιτάζω κατόπιν να δώσω την ενέργεια μου σε πιο δεκτικούς και ανοιχτούς ανθρώπους.

  5. tin katalavainw ti Xrusorodini.ta matia mou dakruzoun me alla k xwris ponokefalo.Dustuxws dld 😦

  6. Δεν πονάς; Χαίρομαι αδελφή μου (αν λες αλήθεια)…
    Καλημέρα 🙂

  7. @ αβατον
    μπράβο παιδί χαίρομαι για σένα, ειδικά αν καταφέρνεις να διαβάζεις ανάμεσα στις γραμμές. Ετσι, ψάξε να βρεις τίποτα πιο δεκτικούς γιατί εδώ χαραμίζεσαι

    @ άβυσσος
    καλημέρα 🙂

    @ παράφωνος
    φυσικά και πονάω, πολύ περισσότερο απ’ ότι η Χρυσορόδινη, αλλά έχω κι εγώ τις αμυνες μου 😉

  8. επαναλαμβάνεσαι…είπαμε, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!

  9. Blog μου είναι, θα επαναλαμβάνομαι μέχρι να γίνω κατανοητή. Γιατί προφανώς δεν γίνομαι με την πρώτη. Αντε καλό βράδυ.

Σχολιάστε

 
