Mr. Mistofollies

Και του το έχω πει! Το βράδυ θα μένεις μέσα μαζί μου. Είσαι μεγάλος και μαύρος, και στο σκοτάδι δεν φαίνεσαι. Μπορεί να σε πατήσει αυτοκίνητο, μπορεί να πεινάσεις και να φας κάτι που δεν πρέπει. Μα αυτός τίποτα. Σαν τρελλός χτυπούσε το κεφάλι του στα τζάμια και απειλούσε ότι θα κρατήσει την ανάσα του μέχρι να πάθει κάτι αν δεν βγει.

Την προηγούμενη βδομάδα, εξαφανίστηκε για δυό μέρες. Βγήκα στον κήπο και άρχισα να φωνάζω απελπισμένη. Ευτύχη! Ευτύχη! Και τότε από μια άκρη του κήπου εμφανίστηκε με ένα μικρό μαύρο γατάκι να τον ακολουθεί χαριτωμένα. Σαν τον γάτο του τραγουδιού, ο Ευτύχης κάνει πολλά μαγικά, εμφανίζεται και εξαφανίζεται στα πιο απίθανα μέρη, βγάζει φωνούλες τρυφερές και με ακολουθεί σαν σκύλος, βράζει τόσο δυνατά που νομίζεις πως χάλασε το μοτέρ του ψυγείου, αλλά να μου εμφανίσει ένα γατάκι μέσα απ’ το καπέλλο ξαφνικά δεν το περίμενα.

Καμαρωτό σαν χηνόπουλο τον ακολούθησε μέσα στο σπίτι, κι έτσι έγινα η περήφανη μάνα τριών μαύρων γάτων. Τι χαρά, και τι καμάρι για τα βελούδινα μου. Κι αυτό το μικρό φώτισε με τα καμώματα του μερικές από τις πολύ σκοτεινές μου μέρες. Με παίδεψε μονάχα προσπαθώντας να βρω ένα όνομα κατάλληλο για την περίπτωση του. Σκέφτηκα αρχικά το Felix, για να φαίνεται ο σύνδεσμος του με τον Ευτύχη. Μετά είπα Τιραμισού, Ταρτούφος, τίποτα… Κανένα δεν μου καθόταν καλά. Σε μια αναλαμπή χθες, κι ενώ το έλουζα με διάφορα υποκοριστικά άναρθρου λόγου όπως μιτσουγατσουλίνι μου, γουτσουμιτσουπιτσούνι μου και άλλα τέτοια ευχάριστα, βγήκε αυθόρμητα το όνομα του απ’ το στόμα μου. Mitsubishi!

Ω, ναι. Αυτό ήταν, και αυτό άρχισε να ανταποκρίνεται αμέσως. Κούναγε τα αυτάκια του χαρούμενα μόλις το άκουγε, σημάδι πως το αναγνωρίζει. Και σήμερα, ακολουθώντας την παράδοση, θα του το ψιθυρίσω τρεις φορές σε κάθε αυτί και θα είναι για πάντα το όνομα του. Ομως, που είναι ο Ευτύχης?

Που να βγω και να τον ψάξω στις αυλές των άλλων σπιτιών? Στα μυαλά αυτών που συνδέουν την μαύρη γάτα με τη γρουσουζιά που κουβαλάνε μέσα τους? Πως να ξεχωρίσω αν κάποιος από τους λεκέδες μπροστά στο σπίτι μου ανήκει πιθανά στο κορμάκι του? Κι αν έχει φαρμακωθεί? Αν έχει ξελογιαστεί μακρυά και δεν βρίσκει να φάει? Αν κάποιος τον έκλεψε? Τι θα κάνω? Που είναι ο Ευτύχης? Αχ φύλακα άγγελε των γάτων, πνεύμα της ψυχής του πάνθηρα, των ματιών που αστράφτουν στο σκοτάδι, της αγάπης που δεν παραδίνεται σε γλυκανάλατες κουβέντες αλλά αφήνεται συνειδητά…

Που είναι ο Ευτύχης?

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 16, 2006.

8 Σχόλια to “Mr. Mistofollies”

  1. εμείς και τα γατιά μας 🙂
    ζήλεψα τώρα, θέλω κι εγώ ένα τρυφερό μωρουλίνι γατουλίνι

  2. Μη ζηλεύεις Μάτζικα.. το να ζεις με ζώα, προϋποθέτει ατέλειωτες αγωνίες (πέρα από την φροντίδα τους) και όχι μόνο παιχνίδι..

    Ευτυχώς για άλλη μια φορά ο «μαγικός» Ευτύχης επέστρεψε γιατί με έβλεπα να δαγκώνω σίδερα..

  3. Καλησπέρα… Ωραίο blog! Και ακόμη ωραιότερεςς οι αναφορές στις γάτες. Εγώ έχασα τα λογικά μου εδω και 2 μήνες με την άλλη…
    Thumbs up1

  4. Eutehes is back! How wonderful! Lucky you, you won’t have to worry anymore.το συνεχίζουμε το μάθημα αγγλικών έτσι δεν είναι 🙂

  5. @ Διαιρέτης
    σόρρυ αλλα δεν ξέρω σε ποιαν αναφέρεσαι

    @ ιούδας
    Ευτύχης, has broken my heart! γύρισε, ξανάφυγε αφού έσπασε στο ξύλο ακόμα και το φτωχό Μιτσουμπίσι, κάνει βόλτες στο διπλανό οικόπεδο και με αγνοεί όταν τον φωνάζω..

    τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες …

  6. γατομπλοοοοόγκκκκ 🙂
    σε βρήκα
    κούκλος ο Ευτύχης…!
    ειναι γυριστρούληδες οι αρσενικοί…χαίρομαι που διαβάζω ακριβώς πιο πάνω οτι γύρισε
    …και ξαναέφυγε?..?

  7. μάλιστα και ξαναέφυγε! και επέστρεψε κουτσαίνοντας! και παρόλα αυτά νιαούριζε σπαρακτικά να τον αφήσω να φύγει! Ουφ!

    το κακό είναι πως ούτε η στείρωση τα βοηθάει άμα έχουν το μικρόβιο της περιπλάνησης… η μόνη μου ελπίδα είναι ότι κάπου υπάρχει η φωλιά με τα υπόλοιπα παιδιά του και θέλει να επιστρέφει να τα φροντίζει…

    🙂

  8. χεχε δεν βάζει μυαλό!
    οχι οχι μην τον στειρώσεις…καλύτερα να ζήσει σαν νορμάλ γάτος και ας γυρνάει με πληγές
    (ειναι και αυτός ο καιρός…αντε να πιάσει λίγο κρύο να μαζευτούν οι γάτες-γάτοι σπίτι :-))
    νιάρρ (την καλημέρα μου)

Σχολιάστε

 
