θα ξεράσω..

Ολη αυτή την γλυκαναλατοσύνη και τα κακώς εννοούμενα υπονοούμενα δεν τα αντέχει η ψυχή μου, κι ας της φόρεσα τις καλύτερες της προθέσεις. Κι αν ξέθαψα όλα μου τα γιορτινά χαμόγελα, και αν έστρωσα με ειρήνη τις σκέψεις μου να κυλήσουν αρμονικά με των υπολοίπων αυτές τις μέρες…

Αλλά φαίνεται πως αυτή η κατάρα θα με κυνηγάει παντού. Χειρότερη ή καλύτερη απ’ τους άλλους δεν ξέρω, αλλά σίγουρα τόσο διαφορετική. Αλλά τα σωθικά μου επαναστάτησαν στο ψέμα. Αυτό ναι, έτσι είναι, ψέμμα. Οπως ακριβώς η παχύσαρκη γυναίκα που τρώει ένα αρνί και μετά πίνει diet cola. Ετσι είναι όλα αυτά τα χαμόγελα, και τα «αγκιστράκια» ερωτισμού που σέρνονται γύρω μου.

Και κάτι αμφισημίες, βολεμένες και ασφαλείς πίσω από τα ερωτηματικά που δημιουργούν, κι αυτές τις σιχαίνομαι. Κι άλλα ψέμματα. Κι όταν ανοίγεις την πόρτα και λες «να!» δεν διστάζουν με θράσσος να σκίζουν τα ιμάτια τους, πως από τις έννοιες που υπέκρυπταν παρεξήγησες, και κατάλαβες λάθος. Ακριβώς όπως η παχύσαρκη κυρία διατείνεται πως κατ’ εντολή του διαιτολόγου τρώει το πρωι μισή φρατζόλα ψωμί, για να μη μένει το στομάχι άδειο..

Και είμαι ανόητη και βλάκας, ηλίθια εκ γεννετής κάθε φορά που αφήνω να χαμογελάσω στο ψέμμα χωρίς να εκνευριστώ. Γιατί δεν είμαι εγώ. Αν καίνε τα καρφιά της μοναξιάς, σ’αυτό τον σταυρό υπάρχει ο εαυτός μου, και σε κανέναν πειρασμό εξομοίωσης δεν θα ενδώσω.. Κι ας είναι πάντα Μεγάλη Βδομάδα στην ψυχή μου και ποτέ Χριστούγεννα..

αλλά diet cola, δεν θα ποτίσω τις σκέψεις μου

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 27, 2006.

2 Σχόλια to “θα ξεράσω..”

  1. Ποιος σας σύγχισε χρονιάρες μέρες; Και βεβαίως να μην ενδώσετε εφ’ όσον δεν συντρέχει λόγος. Σας εύχομαι η αυριανή να είναι μια ξεχωριστή ημέρα.

    Καλό Βράδυ.

  2. Καλημέρα 🙂

    δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον αρκετά σοβαρό λόγο να «ενδώσω».. Αλλά ειδικά αυτές τις χρονιάρες μέρες ομολοώ πως μου «μπαίνουν στο μάτι» όλοι αυτοί που κόπτονται για τα παιδάκια που πεινάνε τη στιγμή που καταβροχθίζουν κουραμπιέδες π.χ.

    Και λυπάμαι πραγματικά που βλέπω ξαμολυμένα όλα αυτά τα παιδάκια, να ψάχνουν το πιο ξέκωλο ντύσιμο για τις γιορτές και μετά να γράφουν ευχές στο μπλογκ τους..

    Και μου την δίνει όταν λαμβάνω μέιλ με ευχές και υπονοούμενα ερωτικού περιεχομένου που βλέπω στους παραλήπτες άλλες τρεις (σοφά διαλεγμένες) δεσποινίδες της μπλογκόσφαιρας..

    Οσο για το αύριο, είναι πάντα μια ξεχωριστή μέρα 😉 (ακόμα κι αν είναι δύσκολη)

Σχολιάστε

 
