φύσηξε αγέρα τα πανιά..

Θέλω να ‘χεις μαζί σου την σιωπή μου, για όσο την χρειαστείς. Και σου υπόσχομαι πως θα έχω ανοιχτά τα αυτιά μου αν θες να μιλήσεις. Και σου δίνω σιωπή αντί για λόγια, γιατί αυτό που πέρασε, ο πόνος που ένιωσα κάποτε, δεν παραχώθηκε βαθιά στην μνήμη μου, τόσο που να μην ξέρω πια πως είναι να πονάς.

Γιατί θυμάμαι, πόσο ανούσια είναι τα λόγια κάποιες στιγμές, αυτές τις στιγμές του Μάη και του Θανάτου. Γιατί θυμάμαι ακόμα, πως ο πόνος δεν περνάει με τον χρόνο, μόνο ο χρόνος περνάει από πάνω μας, και αμβλύνει την ανάμνηση του.

Γιατί ξέρω, πόσο γρήγορα, όλοι γυρνάνε την πλάτη σ’αυτόν που πόνεσε και κάηκε απ’ τον πόνο. Λες και κουβαλάει πάνω του, ένα στίγμα, μία ασθένεια κολλητική. Γιατί ξέρω πως καμμία λογική δεν μπόρεσε ποτέ να διαγραμμίσει τον πόνο και τα δάκρυα, σαν να ‘ταν λάθος λέξεις σε ένα κείμενο.

Εκεί ανάμεσα στις τελίτσες μου, που κλείνουν τα κείμενα μου, θέλω να ξέρεις πως είσαι κι εσύ. Σ’ αυτόν τον κενό χώρο που είχα φυλαγμένο για μένα, αγαπημένη μου φίλη. Κι ας μην μας αξίωσε η μοίρα να μοιραστούμε τυρί και φύλλο, ούτε καφέ, ούτε καν ένα κουλούρι.

Σ’αγάπησα και σε εκτίμησα, εκεί ανάμεσα στις δικές σου σιωπές, που μίλησαν περισσότερα από τα κείμενα και τα τραγούδια των άλλων, τις εικόνες τις όμορφες και τους τίτλους τους εντυπωσιακούς. Εκεί Μαράκι μου συναντηθήκαμε κι εκεί θα μείνουμε, να κοιτάμε με δέος την αθωότητα ή την αμνησία όσων δεν γνώρισαν τον πόνο..

Εκεί θα περιμένω, ανάμεσα στις τελίτσες, ανάμεσα στην σιωπή που αιωρείται, μια μέρα να μιλήσεις..

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 27, 2006.

Σχολιάστε

 
