αυτάαα..

Λοιπόν,

μην το παιδεύουμε άλλο.. Ο,τι γράψαμε γράψαμε, ό,τι διαβάσαμε διαβάσαμε,

αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 28, 2006.

24 Σχόλια to “αυτάαα..”

  1. ;

  2. σε απλά ελληνικά δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να γράφω

  3. Α όχι, δεν θα σταματήσεις. Ποτέ.

  4. καλό νέο ταξίδι, ίσιδα

  5. Ω, ναι κι όμως θα το κάνω

    Προβλέπω να το παρκάρω το όχημα Αδαή, τα ταξίδια μου φέρνουν ναυτία πλέον στην ηλικία μου

  6. Εδώ μέσα είσαι από τους λίγους που κάτι έχουν να πουν. Κανόνισε την πορεία σου. Δεν είναι συμβουλή, απειλή είναι 😉

  7. καλέ Ιούδα μου σιγά, δεν είμαι ο Μεσσίας..

    δε σώζεται τίποτα με ή χωρίς την βοήθεια μου. Μην ανησυχείς και δεν θα λείψω στον κόσμο…

    για την απειλή θα τα κανονίσουμε από κοντά (όχι αν είσαι άντρας βάρα ρε!)

  8. βαράω ρε, βαράω!

  9. ναι, αλλά όχι και τα κοριτσάκια (ειδικά αυτά που είναι ενός certain age)

  10. Kρίμα.
    Μην το σβύσεις όμως, μπορεί να σου ξανάρθει η όρεξη.
    Καλά να περνάς.

  11. φέρνουν ναυτία και σε σένα; πάει… γεράσαμε:) και σε μένα το ίδιο συμβαίνει, προς το παρόν. είναι η πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια που σκέφτομαι να ξαποστάσω. το μυαλό όμως δεν ησυχάζει. ίσως να ήρθε και για σένα η ώρα για «το αλλού»

  12. Θα λείψεις στον κόσμο.
    Θα γυρίσεις.
    Θα δεις.

  13. «αυτάααα» λες εσύ, «και άαααλλα πολλάααααα» λέω εγώ… κοίτα, χαμογελάω 🙂

  14. Καλή χρονιά όπου και να σε βρει. Και όπως είχες γράψει το καλοκαίρι για μένα, ακριβώς έτσι το γράφω τώρα κι εγώ.
    «Θα το σκεφτεί και θα ξανάρθει»
    Αν κι εσύ μου φαίνεσαι πιο σταθερή στις απόψεις σου, από ότι εγώ.
    Καλά ταξίδια.

  15. συμφωνώ με τον πασκάλ, μην το σβήσεις, κι άμα έχεις όρεξη επιστρέφεις. καλές γιορτές, thanks for the fish 🙂

  16. με όλο το σεβασμό ρε παιδιά, αλλά μερικά απ’ αυτά που λέτε, μου θυμίζουν κάποιους που στην κηδεία του συντρόφου μου, έσκυψαν πάνω απ’ τον ανοιχτό τάφο για να σιγουρευτούν ότι τον έβαλαν μέσα..

    τέσπα..

    φιλιά σε όλους

  17. Το αφήνω ασχολίαστο το τελευταίο.
    Καλά να περνάς, επαναλαμβάνω.

  18. Είδες Πασκάλ μου? Για κάτι τέτοια αποφάσισα να σας αδειάσω την γωνιά.. Η γνώμη μου συνήθως είναι ενοχλητική και περιττεύει.. Οπότε μην ανησυχείς, τον θάψαμε τον μακαρίτη..

    Καλά να περνάς κι εσύ πάντως

  19. Ξαναγύρνα!

  20. Πες τα Γιώργο, πες τα!

  21. Τί είναι αυτά που διαβάζω; Η πιο ποιητική φωνή του i-blog κουράστηκε; Αυτό είναι πλήγμα.
    Δικαίωμά σου και δε μου πέφτει λόγος, να ξέρεις όμως πως θα λείψεις σε πολλούς και πολλά…
    Αν αληθέψει, καλό σου ταξίδι.

  22. Γιατί αδελφή μου;

  23. […] Ένα από τα πολύ αγαπημένα μου ιστολόγια, το ιστολόγιο της Ίσιδος, μας ανακοίνωσε ότι θα σωπάσει. Τα κτήνη χάρηκαν, για μια φορά ακόμη. Και πώς να μην χαρούν, αφού αυτά τα ίδια, με τις επιθέσεις τους, τις χυδαιολογίες τους, τις λοιδωρίες τους, εν γένει με την σκατολογία που τους χαρακτηρίζει, αυτό ακριβώς επεδίωκαν και επιδιώκουν: να διώξουν από το διαδίκτυο τις φωνές που δεν τους ταιριάζουν και να μετατρέψουν όλα τα ιστολόγια σε παιδικές χαρές για ανοϊκούς συμπλεγματικούς ενηλίκους σαν τα μούτρα τους. […]

  24. 😦

Σχολιάστε

 
