I need a Miracle

Αν ακούσεις μια κραυγή μέσα στην νύχτα θα είναι η δική μου. Θα ‘ναι η τελευταία ανάσα μου, που θα φεύγει κλείνοντας πίσω της την πόρτα. Γιατί όλες τις σπατάλησα, παίζοντας και τραγουδώντας. Αλλοτε κλαίγοντας, ή ξεφυσώντας από θυμό κι άλλοτε πνίγοντας την σιωπή.

Δεν θέλω να σου εξηγήσω άλλο, θέλω να μου εξηγήσεις εσύ. Θέλω εσύ που λες πως μ’αγαπάς μέχρι το βράδυ να είσαι εδώ. Να με πάρεις αγκαλιά, να με κρατήσεις σφιχτά, να με πας βόλτα, να χαζέψουμε μαζί τηλεόραση. Να σου μαγειρέψω, να παίξουμε με τις γάτες.. Εσύ ο φίλος, ο γνωστός, ο συγγενής. Θέλω εσύ να κάνεις απόψε ένα θαύμα για μένα.

Το μόνο που με κρατάει στη ζωή αυτή σήμερα είναι πως σιχαίνομαι, αηδιάζω στη σκέψη όλων αυτών που θα κλαίνε στην κηδεία μου λέγοντας πως ο καθένας κάπου έφταιξε. Πως ίσως αν λίγο παραπάνω αν μου άπλωνε το χέρι να ζούσα. Και την μάνα και τον πατέρα, που ξαφνικά σε φώτιση πραγματική, θα συνειδητοποιήσουν την άρνηση τους. Και τα κανάλια που όλο αγανάκτηση θα καταδικάζουν και μετά θα πολιτικοποιήσουν το θέμα.. Κι αυτούς τους άγνωστους που θα λένε «αν το ξερα θα της είχα προσφέρει εγώ δουλειά».. Γι’αυτή και μόνο την αηδία που τώρα νιώθω, μένω ζωντανή.

Τι να τις κάνω τις συντετριμμένες καρδιές σας αν εγώ πεθάνω? Ε? Τέτοιες αυταπάτες δεν έχω. Κι ίσως αυτό είναι το πρόβλημα μου, η παντελής έλλειψη ψευδαισθήσεων. Ούτε την παρηγοριά σας θέλω,ούτε την συμπάθεια. Αυτά τα λόγια που παραμένουν λόγια δεν τα χρειάζομαι. Θέλω το δικό μου μικρό θαύμα. Απόψε.

Δεν θέλω να λύσει κανείς τα προβλήματα μου, μικρά ή μεγάλα. Θέλω να θυσιάσει πέντε δραχμές και δύο μέρες. Να βρεθεί εδώ. Δίπλα μου. Μέχρι το βράδυ.

Θέλω εγώ που αγάπησα την ζωή, να μπορέσω να μείνω ζωντανή.

υ.γ. θα παρακαλέσω σχόλια παρηγοριάς ή τύπου «αχ αν μπορούσα θα ερχόμουν εγώ μωρέ, αλλά..» να λείψουν. Ευχαριστώ

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 23, 2007.

2 Σχόλια to “I need a Miracle”

  1. σιγά μη σε παρηγορήσω :Ρ θα σου πω μόνο τι με ΚΡΑΤΗΣΕ, για να γελάσεις (έστω) με το τι σκέφτεται ο απογοητευμένος-πικραμένος που έχει χιούμορ «και να πουν στα κανάλια βρέθηκε το πτώμα άνεργης 45χρονης;» τςτςτς jamais!!!

    και στο κάτω-κάτω, έλα εσύ εδώ 😉

  2. εχμ.. να σου υπενθυμίσω ότι στο δικό μου θαύμα μπορώ να περιμένω τουλάχιστον κάποιος να φιλοτιμηθεί να έρθει σε μένα αφενός

    και αφετέρου αν θυμάσαι καλά αγαπημένη μου φίλη, εδώ έχω σπίτι που ΔΕΝ το πληρώνω και τουλάχιστον ξαπλώνω το κοκκαλάκι μου το βράδυ κάπου..

    και θα το αφησω για να έρθω εκεί (που δεν έβρισκα επί δύο χρόνια δουλειά) για να ξαναψάξω και να πληρώνω και ενοίκιο?

    μια χαρά.. πάω να κρεμαστώ τώρα αν είναι 😦

Σχολιάστε

 
