σε mainstream mood

Γράψε, μου είπε ο φίλος μου, πόσο και γαμώ είσαι και πόσο πολύ κατώτεροι σου είναι οι άλλοι. Είναι κάτι φορές που σε καβαλάει ο διάολος και θες να υποκινήσεις διαμάχες μόνο και μόνο για να εκτονωθείς. Σε μια τέτοια κατάσταση ήταν που αναρωτήθηκα τι θα μπορούσα να γράψω που να ξεκινήσει μια τέτοια διαδικασία…

Και ήμουν έτοιμη και το φρύδι να σηκώσω, και όλοι όσοι μου σχολίαζαν να εισέπρατταν ειρωνία και μία διάθεση εριστική. Αλλά η πρόταση του φίλου με σταμάτησε. Πως? δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι είχαν αυτή την άποψη για μένα? Οχι εγώ, μου εξήγησε ο φίλος μου. Εγώ σε ξέρω…

Το χειρότερο δεν είναι αυτό. Το χειρότερο είναι πως έχει δίκιο. Είμαι πράγματι και γαμώ τα παιδιά και πράγματι οι περισσότεροι είναι πολύ κατώτεροι μου. Αυτή η συνειδητοποίηση ήταν πολύ χειρότερη από την εντύπωση που δίνει. Γιατί εξ’ ορισμού μια τέτοια αίσθηση έχει μια μοναξιά. Είναι πολύ λίγοι αυτοί που τελικά θα σε καταλάβουν και ακόμα λιγότεροι αυτοί με τους οποίους θα νιώσεις οικεία..

Κοιτάω γύρω μου και περιβάλλομαι από το απόλυτο χάος. Εκατοντάδες άνθρωποι, μέσα στο οπτικό μου πεδίο, ασχολούνται καθημερινά με το τι έφαγαν, που πήγαν, και την ανταλλαγή μελιστάλαχτων φιλοφρονήσεων «τι κάνεις καρδούλα? καλά? καλημερούδιαααα». Ακόμη χειρότεροι είναι αυτοί, που ματαιοδοξούν επί της καθημερινότητας «τον άκουσες τον μπαγάσα τον υπουργό πως πάει να μας τη φέρει?» , «πρόστιμα φωτιά για τους καπνιστές!».. και ναι είμαι καλύτερη ως προς αυτό.

Γιατί τουλάχιστον φροντίζω εγκαίρως να ενδοσκοπήσω και να αντιληφθώ πως τα ωραία και τα άσχημα του κόσμου μας, δεν οφείλονται στις κυβερνήσεις, δεν οφείλονται στην κίνηση στους δρόμους, αλλά στο ότι βαριούνται οι περισσότεροι να σκεφτούν κανονικά. Μετά δεν υπάρχει ευκολότερο πράγμα να προβάλεις την ευθύνη για τα πάντα έξω από σένα και να επιδοθείς με μανία σε σαλιαρίσματα και καλημέρες..

Ναι, υπ’ αυτήν την έννοια είμαι καλύτερη. Γιατί δεν λύσσαξα να χρησιμοποιώ αεροζόλ και μετά να παραπονιέμαι για την μόλυνση της ατμόσφαιρας. Γιατί δεν φανατίστηκα με το δίκαιο κανενός κόμματος ώστε να γκρινιάζω για τις αποφάσεις του άλλου. Και κυρίως, γιατί ακόμα εννοώ και την καλημέρα και την συγνώμη και το σ’αγαπάω όταν τα λέω. Και δεν τα βγάζω σαν πατατάκια από την αλουμινένια σακκουλίτσα μου. Γιατί τα νοιώθω! Δεν τα χαραμίζω, δεν τα εξευτελίζω.

Είμαι και γαμώ τα παιδιά και πολλοί άλλοι είναι κατώτεροι μου. Και ζω στον κόσμο τους. Και όταν δεν έχω όρεξη ούτε να διαπληκτιστώ μαζί τους, σηκώνω το φρύδι και τους κοιτάω αφ’ υψηλού..

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 1, 2007.

7 Σχόλια to “σε mainstream mood”

  1. πανέμορφη και πανέξυπνη καρδουλίνα μου, πάρε μια μεγάλη αγκαλιά και δυό φιλούθκια, όνειρα γλυκά και μελωμένα να έχεις 😀

  2. βρε τέρας! τα λές γιατί ξέρεις πως δεν υπάρχει περίπτωση να «βροντήξω» πάνω σου ε?

    αυτό το φιλούθκια ειδικά με αποτέλειωσε λέμε!

    α, και κάνε στομάχι για καφέδες εντός της εβδομάδος 😉

  3. Aυτό, το ότι είσαι ανώτερη, εκτός από σένα το λέει και η αδελφή ο Νονς, ο μοναδικός δηλαδή άνδρας που σε πλησιάζει σε απόσταση 10 εκατοστών?

  4. Tσίμπησες όμως ε?

    α, και μία φιλική συμβουλή, μη παίρνεις το όνομα του Οσιρη γιατί είχε κακό τέλος ξέρεις…

  5. «καλημερούδια, αγκαλίτσες, φιλάκια», τα αντιεμετικά που σου έλεγα δεν δουλεύουν αν εκτίθεσαι πολύ στα «υποκοριστικούλια».

  6. ένα έχω να σου πω, ωραία τα λες και πολύ σε πάω!
    κι ας μη σε ξέρω όπως απ’ ότι κατάλαβα οι υπόλοιποι…

  7. να ‘σαι καλά…

    και μη φαντάζεσαι ότι όποιος έχει άποψη για μένα με ξέρει κιόλας.. απλά αυτό προσπαθούν να περάσουν μερικοί για να δώσουν την εντύπωση πως έχουν δίκιο σε αυτά που λένε..

    καλημέρα

Σχολιάστε

 
