αν είχες έρθει πιο νωρίς

Θα ‘ρθω ένα βράδυ που θα στριφογυρνάς ανήσυχος στον ύπνο σου, και θα σε φιλήσω στα χείλη. Θα έρθω σαν σκιά, σαν ανταύγεια ονείρου, και την μορφή μου δεν θα δεις και δεν θα νιώσεις άλλο, παρά σαν μια στιγμή να πέρασε αέρας από πάνω σου…

Ζεστός αέρας, όπως αυτός των καλοκαιρινών δειλινών, που περνάει πάνω απ’ το δέρμα και το χαϊδεύει. Τέτοιο θα ‘ναι το φιλί μου. Κι εσύ θα κλείσεις για ένα λεπτό τα χείλη σου, να το κρατήσεις εκεί. Μα δεν θα μάθεις ποια είμαι, ούτε το πρόσωπο μου θα προλάβει το όνειρο σου να αποτυπώσει, κι εγώ ποτέ δεν θα στο πω. Γιατί η αλήθεια και η γνώση και η συνείδηση της πραγματικότητας, μπορεί να το κάνουν χαρτάκι που θα πετάξεις ανάμεσα στα αποτσίγαρα..

Το φιλί όμως δεν μπορείς να τ’αρνηθείς. Οπως δεν θα το αρνιόσουν από το πρόσωπο το αγαπημένο, έτσι δεν μπορείς να το αρνηθείς από μια σκιά, μια ανταύγεια.

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 13, 2007.

4 Σχόλια to “αν είχες έρθει πιο νωρίς”

  1. Φιλί, ψίθυρος, ανάσα… Σίγουρα πλησιάζει Άνοιξη… Το πρόσωπό της, πώς να είναι;

  2. Δεν έχω ιδέα φίλε μου,

    για κάθε έναν από μας η άνοιξη έχει διαφορετικό πρόσωπο.. Απλά κοίτα γύρω σου, σε κάποιο πρόσωπο θα την αναγνωρίσεις. Μην την ψάχνεις όμως στις λέξεις. Κοίτα τα πρόσωπα!

  3. Αυτά τα φιλιά των σκιών… όχι μόνο δεν μπορείς να τ’ αρνηθείς, αλλά ούτε και να τα ξεχάσεις…
    Καλημέρα

  4. 😉

Σχολιάστε

 
