Πεντάλφα

1. Επειδή το παιχνίδι αυτό το βρίσκω «ελαφρό» για τα γούστα μου, κοίταγα την «πυραμίδα» να εξαπλώνεται τόσες μέρες με ένα μάλλον ειρωνικό μειδίαμα. Εξάλλου αυτά τα πέντε πράγματα που δεν ξέρετε για μένα, καλώς και δεν τα ξέρετε γιατί δεν σας αφορούν. Τα έχω φυλαγμένα για αυτούς που θα μπουν στον κόπο να με γνωρίσουν καλύτερα, που πραγματικά θα ενδιαφέρονται να με μάθουν και όχι να χώνουν την μύτη τους κουτσομπολίστικα στη ζωή μου…

2. Γι’ αυτό τον λόγο, και απέφευγα επιμελώς να κοιτάω τα «πέντε» των άλλων, προκειμένου να μην δω καμμία «ύποπτη» πρόσκληση στην οποία θα έπρεπε να αποφασίσω τι θα κάνω…

3. Σε γενικές γραμμές θα προτιμούσα να αγνοήσω την οποιαδήποτε πρόσκληση ή να ρίξω «καντήλια» σε όποιον τόλμαγε να μου την απευθύνει, οπότε και θα ήμουν συνεπής στην εικόνα που έχετε για μένα. Αλλά what a heck.. αυτό σίγουρα θα το ξέρατε ήδη, δεν θα ήταν τίποτα καινούριο..

4. Επειτα σκέφτηκα ότι ίσως δεν είναι τόσο μάταιο να ακολουθούμε που και που την μόδα, ή ίσως απλά να παίζουμε ένα παιχνίδι μόνο για την χαρά του παιχνιδιού και όχι γιατί έχει κάποιο βαθύτερο και πολυπλοκότερο νόημα..

5. Τελικά, υπερίσχυσε μέσα μου η πρόκληση του να μάθει κάτι για μένα κάποιος που θα καταφέρει να «δει» πίσω από αυτές τις πέντε παραγράφους και του έχω εμπιστοσύνη πως θα μπορέσει να το κάνει.. ή έτσι ελπίζω τουλάχιστον να συμβεί..

στην τελική δεν έχω παρά να γελάσω με τα Μούτρα που θα κάνουν μερικοί Ιούδες άμα δουν το όνομα τους στην Εκ Βαθέων απολογία/πρόσκληση μου, ακόμα κι αυτοί που τρώνε Μισοψημένη την Μπριζόλα τους ή απλά Μελαγχολούν Ανωνύμως ομαδικά (εδώ σας θέλω να δω πως θα ξεμπλέξετε τόσοι που είστε) 😉

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 20, 2007.

22 Σχόλια to “Πεντάλφα”

  1. Κάπως έτσι αντιμετώπιζα κι εγώ το παιχνίδι αυτό. Όμως προ[σ]κλήθηκα [από τέσσερις από ότι προς το παρόν γνωρίζω] και ανταποκρίθηκα. Το μόνο που δεν το συνέχισα πέντε άλλους προτείνοντας. Ένα ζήτημα είναι ότι αυτοί που θα ήθελαν να «μπουν στον κόπο» να σας γνωρίσουν και που «πραγματικά ενδιαφέρονται» ίσως να μην έχουν την πρόσβαση. Συνεπώς, και αυτό το παιχνίδι καλό είναι [για ξεκίνημα].

    Καλημέρα.

  2. κι εγώ που σου’ κανα πάσα…
    😦

  3. αν γράψει ο Εκ Βαθέων θα του κάνω μήνυση 😉

  4. ..Αυτό το παιγνίδι, θυμίζει Τατιάνα και άλλες παρόμοιες «Κατίνες» του μεσημεριού..
    Σε θαυμάζω που δεν έπεσες στην παγίδα, αγαπητή..
    Είσαι η μοναδική!
    Εξακολουθείς να βρίσκεσαι εκτός κοπαδιού.
    Κι αυτό σε κάνει να ξεχωρίζεις!
    Σε ανακυρρήσω (για μένα) Βασίλισσα της Blogoσφαιρας!
    Καλημέρα!

  5. Καὶ τί θὰ μποροῦσαν τὰ μοῦτρα νὰ ποῦν ποὺ δὲν τὸ ἔχουν ἤδη πεῖ; Ξανακοιτοῦσα ὅσα ἔχω γράψει μὲ σκοπὸ νὰ βρῶ κάποιο κρυφὸ στοιχεῖο τοῦ προσώπου μου ποὺ δὲν ἔχει ἀκόμη ἀποκαλυφθεῖ καὶ δὲν βρῆκα. Καταλαβαίνεις, ἀγαπημένη μου, πὼς δὲν πρόκειται γιὰ ἀπροθυμία συμμετοχῆς στὸ παιχνίδι· ἀλλὰ δυστυχῶς αὐτὸ τὸ strip tease τὸ ἔχω κάνει. Καὶ ὅλοι ἀπέστρεψαν (σοφὰ) τὸ βλέμμα.

  6. αγαπητέ george κι εγώ σε πρότεινα αλλά μπαίνοντας είδα τα ωραία σου κείμενα και δεν μου πήγε η καρδιά να το ρωτήσω σε ποστ σου. Είπα, αν με επισκεφθεί και δει τη πρόσκληση, καλώς.

  7. Αυτό σημαίνει ότι τα γλίτωσα τα «καντήλια» που σε πρότεινα; 🙂

  8. @ aeipote

    Συμφωνούμε στην κεντρική ιδέα λοιπόν. Διαφωνούμε εκ των πραγμάτων σε ένα. Αυτοί που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση μπορούν να ξεκινήσουν με ένα απλό μαίηλ.. Τσάμπα το έχω βάλει δηλαδή?

    @ Ροϊδης

    γκρινιάρη μου εσύ! 🙂

    @ Ροϊδης (ξανά)

    ααα, λύστε αυτό το θέμα μεταξύ σας 😉

    @ Perimenontas

    εχμ.. Βασίλισσα? και μάλιστα της Μπλογκόσφαιρας? Θεός φυλάξοι! Εγώ δεν σας βρίζω αγαπητέ? (πως θα βρεις παιδί μου έτσι γυναίκα?) 😉

    @ George le Nonce

    αγαπημένε μου, όπως γνωρίζεις καλύτερα από μένα, καμμία απολύτως σημασία δεν έχει το «τι» θα γράψεις, αλλά το «πως» θα το γράψεις.. και σε αυτό τον τομέα πιστεύω πως είσαι αξεπέραστος. Δεν σου κρύβω δε, πως κι εγώ είχα αυτές τις αμφιβολίες. Αν διάβαζε κανείς τα κείμενα μου, μπορούσε να γνωρίζει τα πάντα για μένα, ακόμα και μυστικά που δεν παραδέχομαι ούτε στον εαυτό μου.. Περιμένω λοιπόν από σένα, να κάνεις ακριβώς αυτό, να μας χαρίσεις δηλαδή άλλο ένα δείγμα της αγαπημένης γραφής σου, ακόμα και επαναλαφθείς ως προς το περιεχόμενο 🙂

    @ dreamerland

    φυσικά και τα γλύτωσες κούκλα μου 🙂

  9. Κι εγώ που σε έχω για παιγνιδιάρα 🙂

  10. Είμαι καλέ κυρία, πως δεν είμαι! Απλά προτιμώ λίγο πιο «δύσκολα» παιχνίδια και με υψηλό αντίτιμο κόστους/κέρδους, την ψυχή μου π.χ. 😉

  11. ok!
    4 στους 5 είναι καλό προσοστό πρό(σ)κλησης. Ο ένας έκοψε την αλυσίδα και καλώς έκανε. Εσύ την αποδέχτηκες αλλά και πάλι ξέφυγες ουσιαστικά. Για να δούμε τη συνέχεια λοιπόν…
    🙂

  12. αααα δεν θέλω τέτοια! άκου ξέφυγα.. Απλά δεν έδωσα μασημένη τροφή όπως οι υπόλοιποι.. Για ξαναδιάβασε δίνοντας περισσότερη προσοχή στα έντονα γράμματα 😉

  13. σωστη μου ακουγεστε, αγαπητη…
    ετσι σκεφτηκα και εγω…
    αλλα με βρηκα σε στιγμη «απερισκεψιας» και το εκανα και εγω τελικα…
    παντως ακομη και ετσι καποιος που ξερει να «διαβαζει» πισω απο τις λεξεις μαθαινει για σας…
    🙂

  14. να ‘σαι καλά Βασιλική μου 🙂

  15. no comment, just a smile 🙂

  16. και να ήταν μόνο 5 αυτά που δεν ξέρει ο ένας για τον άλλο καλά θα ήτανε, κανονίζανε ένα καφεδάκι ,τα «αναλύανε» και μένανε στα 5, τα προφανή, τα αναλώσιμα you know, kale kyria 😉

  17. λοοοολ

    Ράφφι αυτό κι αν είναι σωστό! Εδώ μια ζωή μαζί και δεν καταφέρνουν να μάθουν ούτε τα 5 ο ένας για τον άλλο.. Go figure!

    ok Parafone,

    no comment, no answer

    just a 🙂

  18. «Αυτοί που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση μπορούν να ξεκινήσουν με ένα απλό μαίηλ..». Συμφωνώ, με την παρατήρηση όμως, ότι ακόμα κι αυτό απαιτεί μια «κρίσιμη μάζα» η οποία μέχρι να δημιουργηθεί [αν και εφ’ όσον] δεν υπάρχει. Ακούγεται οξύμωρο. Ίσως και να είναι. Βλέπετε στην εποχή μας το «απλό» είναι, δυστυχώς, υπό διωγμό.

    Καλό σας βράδυ.

  19. Έτσι κι αλλιώς δεν θα τα θυμάται κανείς για κανέναν μωρέ…Μου θυμίζει ένα παιχνιδάκι στα κινητά όταν πήγαινα γυμνάσιο στείλε αυτό το μύνημα σε 5 άτομα αλλιώς θα έχεις την κατάρα της Ασβίλας για 4 χρόνια,χεχεχεχ(είχα στείλει και τότε ).

  20. @ mourningthedeparted
    τς τς τς… έλα που κάνεις λάθος! υπάρχουν κάτι «γεράκια» στην μπλογκόσφαιρα που την έχουν στημένη και καταγράφουν ποιος είπε τι, ώστε εν ευθέτω χρόνω να του «την πουν» αν κάνει το τραγικό λάθος να πει κάτι άλλο.. ή απλώς να συζητούν επί αιώνες τα «ελαττώματα» των υπολοίπων σύμφωνα με αυτά που διάβασαν..

    όπως κατάλαβες καμμία σχέση με το σχολείο.. εκεί το πολύ πολύ, αν σου έπεφτε η κατάρα της Ασβίλας, απευθυνόσουν για εξορκισμό στην Αγία Μουστάρδου του Αμβρακικού και ξεμπέρδευες..

    @ αείποτε

    με μπερδεύεις.. η κρίσιμη μάζα που λες αναφέρεται σε πλήθος ανθρώπων, ή σε πλήθος επιθυμιών εντός του ίδιου ατόμου? Συμφωνούμε όμως ότι το απλό είναι υπό διωγμόν..

  21. Κάθε ατόμων ζεύγος και η μάζα του κρίσιμη!

  22. να το δεχτώ ως αξίωμα αυτό ή ποιητική αδεία?

Σχολιάστε

 
