μην αργείς..

 

Παλεύουνε μέσα μου μυρωδιές από πασχαλιές και ζουμπούλια, υάκινθους νεκρικούς καμμιά φορά, αλλά και γλυτσίνιες που στο πείσμα του χειμώνα ανθίζουν πριν βγάλουν καν φύλλα.. Παλεύουν όλη μέρα, παλεύουν στον ύπνο μου, στα όνειρα μου.. Και βιολέτες, και τριαντάφυλλα πρώιμα, και εκείνο το αράπικο το γιασεμί που έχει γεμίσει μπουμπούκια και ξεσηκώνουν μέσα μου τις αναμνήσεις επιθυμιών που παίρνω για καινούριες το πρωϊ…

Βρίσκω κελύφη κάμπιας, που γίναν πεταλούδες ανάμεσα στις λέξεις μου, βρίσκω πασχαλίτσες να κάθονται στις άκρες των χεριών μου, ακριβώς εκεί που τα δάχτυλα ακουμπάν στο πληκτρολόγιο.. Βρίσκω συνεχώς το πρόσωπο εκείνο, που δεν θυμάμαι γιατί δεν γνώρισα, αλλά το δέρμα το ξέρει και το επιθυμεί κάθε χρονιά, κάθε άνοιξη..

Ετσι όπως συνεχίζουν να παλεύουν οι ευωδιές, τόσο απότομα ξαφνικά το βράδυ παύουν όλα. Και οι μυρωδιές και τα χρώματα, και οι κάμπιες και οι βούλες από τις πασχαλίτσες στα ακροδάχτυλα μου.. Παύουν γιατί σε αγγίζω, κάθε βράδυ, τόσο που να μη σε ξυπνήσω, τόσο όσο να χαμογελάσεις, χωρίς να ξέρεις γιατί..

Το πρωί σηκώνομαι γρήγορα και παρακολουθώ την πάλη ξανά απ’ την αρχή. Την πάλη με το χώμα, με τον φλοιό του δέντρου, με τα ανύπαρκτα φύλλα, με τον ήλιο που είναι ακόμα κρύος αν και λαμπερός.. Κάθε άνοιξη που φτάνει γίνομαι Μάης και είσαι Θάνατος..

Αλήθεια? μου λες.. Δεν το είχα προσέξει πως μυρίζουν οι πασχαλιές και πως ανάμεσα τους φτάνεις, δεν πρόλαβα να γυρίσω να δω, γιατί λιποθύμησα* ..

*Ο. Ελύτης, Ημερολόγιο ενός αθέατου Απριλίου

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 21, 2007.

3 Σχόλια to “μην αργείς..”

  1. Η δεύτερη Ιεροτελεστία της Άνοιξης που βλέπω στη τέχνη,
    μετά από εκείνη του Stravinsky.

    Αυτή εδώ εν γραπτώ…:)

  2. ε, τώρα δεν έχω λόγια όπως καταλαβαίνεις..

    🙂

  3. Hello!
    This text and fhoto are very good.
    Thank you

Σχολιάστε

 
