Stop in the name of love!

Στοπ. Μη διαβάσεις παρακάτω γιατί θα συγχιστούμε και οι δυό. Κι εσύ που θα διαβάσεις αυτά που σου αρέσει να σκεπάζεις, όπως η γάτα τα περιττώματα της, κι εγώ που θα μου γράψεις κάνα σχόλιο και θα πάρω ανάποδες με την εσκεμμένη βλακεία σου!

Οχι σου λέω! Γιατί έφτασες μέχρι εδώ? κακώς, κάκιστα! Σε προειδοποίησα!

Εχω «κουρδιστεί» από χθες. Που περίμενα να ξημερώσει Κυριακή της Ορθοδοξίας. Ποιο παιδάκι θυμάται να μας πει τι ακριβώς «γιορτάζουμε» σήμερα? Ροϊδη ανέλαβε σε παρακαλώ .. Και φυσικά αν κοιμηθείς στραβά, θα ξυπνήσεις χειρότερα.. Δεδομένου μάλιστα πως, το σύμπαν κινείται προς πραγματοποίηση της σκέψης μας, χαλαρά χαλαρά μέχρι τώρα που γράφω έχω ήδη δει την επιβεβαίωση αυτού του «νόμου»..

Και πραγματικά, αναρωτιέμαι.. Δηλαδή πόσο ματαιόδοξος μπορεί να είναι κανείς? Πόσο όμως? Γμτ το χιούμορ δεν είναι δικαιολογία, και ο έντεχνος αυτοσαρκασμός είναι η χειρότερη που μπορεί να υπάρξει.. Την ομορφιά την πουτάνα.. Οχι μόνο εξωτερική δεν είναι, αλλά ούτε εσωτερική.. (περιμένω μεταμπλόγκιν επ’ αυτού μη με απογοητεύσετε)

Επίσης, αυτό το χάλι που λέμε ελληνική τηλεόραση μπορεί κάποιος παρακαλώ να το πετάξει στην λεκάνη της τουαλέτας και να τραβήξει και το καζανάκι? (κατεβάστε και το κάλυμμα παρακαλώ οι αρσενικοί). Ουδέν σχόλιο και περαιτέρω ανάλυση, μάτια έχετε και βλέπετε. Χέρια μάλλον δεν έχετε να την κλείσετε, αλλά μόνο για να πληκτρολογείτε αγανακτώντας (και καλά) για τα χάλια της..

Το οποίον μου θύμησε και κάτι άλλο.. Πόσα ποστ μπορεί να γράψει κανείς στηλιτεύοντας αυτά ακριβώς που κάνει ο ίδιος? Για χάρη μιας αναγνωσιμότητας, που στο κάτω κάτω τι ακριβώς θα εξυπηρετήσει? Ματαιοδοξία? Βλακεία? Κακοήθεια? Λυκοφιλίες? Βάλτα όλα μαζί και τα σερβίρεις ζεστά με κρουτόν σκόρδου..

Μην ξεχάσουμε φυσικά τους επίδοξους. Οοοοχι, ξεχνιούνται αυτοί? Σας το έχω ξαναπεί, αν δείτε ότι δεν υπάρχει άλλη λύση, βρείτε την με τις κλειδαρότρυπες, γιατί προφανώς και το «περί ου ο λόγος» σας θα ταιριάξει τέλεια στις αναλογίες τους. Αφήστε ήσυχα τα έρμα τα κοριτσάκια, που ακόμα ονειρεύονται την Μπάρμπι ντυμένη νύφη, και κάτι σεληνόφωτα και σαχλαμπούχλες γλυκερές ..

α! και παρακαλώ πολύ.. να έχετε την εντιμότητα να σφάζεστε ο καθένας με το όνομα του στα σχόλια που ξερνάτε παντού.. Να ξέρουμε βρε αδερφέ με ποιον θα γελάμε κάθε φορά!

γμ την Κυριακή της Ορθοδοξίας σας γμ, και την ματαιοδοξία σας, και τις λυκοφιλίες σας, και την αναγνωσιμότητα σας, και τις κολακείες σας και !#%!$@#%#!%#!#$^%#$#!

(ορίστε με κάνατε να πω κακές κουβέντες φτου! πάω να προλάβω πρόσφορο στην εκκλησία να εξαγνιστώ)

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 25, 2007.

16 Σχόλια to “Stop in the name of love!”

  1. Χώσ’ τα! Χώσ’ τα! Δώσε κι άλλο! Μην τους λυπάσαι!!!

  2. φοράω κράνος και γράφω: και τι έχουν παρακαλώ τα σκόρδα; διώχνουν τους επίδοξους μ’ ένα «χααα» στα μούτρα, τους βρυκόλακες που καραδοκούν, τις κακές μάγισσες!
    υ.γ. αφού σε χαλάει, γιατί βλέπεις τηλεόραση; 😉

  3. !?
    Ο τίτλος είναι προσωπική ενδόμυχη παρακληση;

  4. @ bebop

    αμ για να τους λυπάται είναι κανείς..

    @ ραφφινάτα

    λες να κυκλοφορώ με κολλιέ από σκόρδα τότε ε? 😉

    υ.γ. εγώ τα καρτούν μου έβλεπα μόνο, όταν μια από τις γάτες μου πήδηξε στο τηλεκοντρολ, άλλαξε κανάλι και είδα το χάος!

    @ openminded

    είναι κι αυτό, είναι και από ένα τραγούδι που άκουγα εκείνη την ώρα στο ραδιόφωνο και μου κόλλαγε ωραία με το ποστ 🙂

  5. Κυριακάτικα τέτοια τσαντίλα ούτε εμεις που δουλευουμε..
    τέσπα θα διαφωνήσω με το “αρειο” του ποστ σου λέγοντας οτι η καμήλα δεν βλέπει τις καμπουρες της…
    Α! Και τό Ονομα Γρηγόρης για να γελάς επώνυμα…
    την καλησπέρα μου..))

    (απο λάθος αφησα το κόμμεντ στο αποκάτω μύνημα)

  6. Μα για ποιό χάος μιλάτε κυρία μου; Τυγχάνει να μην παρακολουθώ αυτό το υπέροχο δώρο της τεχνολογίας…
    Αν και, μετά από τόσες ώρες, μάλλον θα σας έχει περάσει…

  7. @ crazy chef
    τι έγινε ρε παιδί? σου ξέφυγε το κοτόπουλο και τσιμπάς μύγες άλλων? ή μήπως δεν είναι άλλων?

    λοοοολ

    άκου τσαντίλα.. ζγα μην τσαντίζομαι κιόλας στην πραγματικότητα με αυτά! χαιρετισμούς στο κοτόπουλο αμα το δεις πάντως ε? 😉

    @ sadmanivo
    εχμ.. ως συνήθως στον κόσμο σου εσύ, αλλά οκ 🙂

  8. Πανεξυπνος τιτλος , ευφυεστατη εισαγωγη , φοβερα «εντεχνη» και ελκυστικη γραφη ολου του ποστ …..κι ολα αυτα με εναν και μονο σκοπο : την αυξηση της αναγνωσιμοτητας σου…..
    Εξιλεωνεσαι ομως για την «πονηρια» ….γιατι , εχεις περα για περα δικιο σ’αυτα που λες κι αισθανεσαι….

  9. … αλλά οκ 🙂

  10. Silia,

    αν ήθελα να αυξήσω την αναγνωσιμότητα μου, δεν θα έβαζα αυτό τον συγκεκριμένο τίτλο, επίσης δεν θα μιλούσα για το φαινόμενο αλλά για τα πρόσωπα, και δεν θα ήταν αυτό το ποστ μόνο αλλά τρία τέσσερα μες την ημέρα με παρόμοιο περιεχόμενο..

    και δεν έχω ανάγκη να εξιλεωθώ για καμμία «πονηριά» πέραν του ότι έκανα το κέφι μου και μόνο. Οσο για την γραφή του συγκεκριμένου κειμένου, κάθε άλλο παρά ελκυστική την βρίσκω, και αν διαβάσεις τα προηγούμενα κείμενα μου θα δεις ότι δεν την χρησιμοποιώ. Η παραχώρηση που έκανα αυτή την φορά ήταν μόνο και μόνο γιατί είχα κέφια αφενός και αφετέρου γιατί δεν θέλω να αισθάνομαι δεσμευμένη ούτε από τον εαυτό μου.

    Οτι έχω δίκιο είναι ένα θέμα, που θα ήταν καλύτερα να το καταλάβουν αυτοί στους οποίους αναφέρομαι, εγώ ούτε στην κόλαση ουτε στον παράδεισο θα πάω γι’αυτό..

    καλημέρα 🙂

  11. Den katalava! Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός;

  12. εγώ προσωπικά δεν βλέπω κάποιο μίσος.. Για τον αλληλοσπαραγμό είναι που απορώ κι εγώ..

    καλημέρα 🙂

  13. μπα…ψεκαζω τακτικα για μυγες…απλα δεν γουσταρω ποζες γοητείες και τα συναφη..ειμαι αλλαεργικος)))

  14. ααα μπράβο βρε μάγειρα! αυτά ακριβώς δεν γουστάρω κι εγώ! είδες τελικά που συμφωνούμε?

  15. anybody out there?

  16. someone called None..

Σχολιάστε

 
