words to dream upon..

 

Oταν έρχεται η έμπνευση, και όταν καταφέρει να βρει διέξοδο στην πραγματικότητα μέσα από μία τεχνική, μοιάζει λες και δεν υπάρχει τίποτα άλλο στον κόσμο πιο σημαντικό από το να την δεις σε εφαρμογή..

Κάπως έτσι συμβαίνει συχνά να βρίσκομαι σε χώρους υπό διαρκή ανακατασκευή. Η ιδέα για γράμματα στους τοίχους, με διάφορες παραλλαγές και εφέ υπήρχε στο μυαλό μου από πέρυσι το καλοκαίρι. Μ’αρέσουν οι λέξεις, τις αγάπαω. Μ’ αρέσει να τις διαβάζω, να τις γράφω, να τις ζωγραφίζω και τελικά να ζω και να ονειρεύομαι μέσα τους. Οχι μεταφορικά, γιατί δεν μ’ αρέσει να εγκλωβίζομαι στα κείμενα, θέλω να είναι μόνο το ερέθισμα για να δημιουργώ την δική μου πραγματικότητα..

Και τώρα, ήρθε η ώρα, που στίχοι θέλω να γεμίσουν τους τοίχους του δωματίου μου. Που το έφτιαξα με πολύ αγάπη,  και συνεχώς ενσωματώνω σ’ αυτό διάφορα μικρά «μαγικά» πράγματα, το καλύτερο υλικό δηλαδή για όνειρα. Από σήμερα λοιπόν μέχρι αύριο το βράδυ, θα χαρώ πολύ να μου προτείνετε δίστιχα και τετράστιχα σε αγγλικά ή γαλλικά, που πιστεύετε ότι είναι «ονειρικά». Δηλαδή words to dream upon..

~ από isisveiled στο Μαρτίου 1, 2007.

16 Σχόλια to “words to dream upon..”

  1. Αν και είμαι βέβαιος ότι το γνωρίζετε, ίσως να μην το σκεφτήκατε για το δωμάτιό σας:
    «Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες
    όταν τ’ ανοίγω βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει
    όταν τα κλείνω βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ.»
    Ανδρέας Εμπειρίκος

  2. Πανέμορφο! Τώρα όμως πρέπει να βρω και μία γραμματοσειρά με καλλιγραφικά που να υποστηρίζει ελληνικά. Καμμία πρόταση?

    καλημέρα Αμμε! 🙂

  3. Come and hold my hand,
    I wanna contact the living,
    Not sure I understand,
    This role I’ve been given

    r. williams

  4. Πριν απ’τα ματια μου ησουν φως
    Πριν απ’τον Ερωτα ερωτας
    Κι οταν σε πηρε το φιλι
    Γυναικα.
    (Ελύτης)

  5. Όταν αμφιβάλλεις, άδειασε το μυαλό σου από κάθε σκέψη κι άφησε την καρδιά σου να γαληνέψει..κι αφήσου σε ότι φέρει η στιγμή

    Κομφούκιος

  6. To see a world in a grain of sand
    and a heaven in a wild flower.
    Hold infinity in the palm of your hand
    and eternity in an hour.

    William Blake

  7. all the leaves are brown and the sky is grey
    i’ve been for a walk on a winters day
    I’d be save and warm if I was in LA
    california dreaming on such a winters day

    stepped into a church I passed along the way well,
    I got down on my knees and I pretended to pray
    you know the preacher likes the cold he knows I’m gonna stay
    california dreaming on such a winters day

    all the leaves a brown and the sky is grey
    I’ve been for a walk on a winters day
    if I didn’t tell her I could leave today
    california dreaming on such a winters day

    α, ναι! από τα πλέον αγαπημένα μου.
    αυτή η ανατριχιαστική sixties νοσταλγία, αφιερωμένη.

  8. http://download.yousendit.com/76E6D7914B089B77

  9. @ sadmanivo
    αυτό όμως ταιριάζει για δωμάτιο αγοριού ξέρεις.. εγώ είμαι κοριτσάκι και δεν θέλω να ονειρεύομαι γυναίκες βρε παιδί.. ευχαριστώ πάντως

    @ elafini
    πολύ αγαπημένος ο Κομφούκιος, αλλά όπως είπα και παραπάνω προτιμώ ξενόγλωσσους στίχους γιατί βρίσκω ευκολότερα καλλιγραφικές γραμματοσειρές για την εκτύπωση…

    @ elafini (2)
    αυτό όμως ναι! και αν είναι τέλειο! 🙂

    @ ioudas
    στο έχω πει ότι θα πας στην κόλαση? θα πας! 😉

  10. «Goodnight, goodnight! Parting is such sweet sorrow
    That I shall say goodnight till it be morrow.»
    William Shakespeare

  11. γμτ! κι έσπαγα το μυαλό μου να θυμηθώ ακριβώς αυτό!

    ευχαριστώ ! 🙂

  12. Μπα σε καλό μου, τι μου συμβαίνει με σένα… όλα στραβά τα κάνω… Να μη σου πω ότι μερικές φορές μπαίνοντας στο blog σου σκοντάφτω στο Κατώφλι… lol 😉

  13. «Earth, water, fire and air
    met together in a garden fair,
    Built in a basket bound with skin
    If you answer this riddle … you’ll never begin»

    Incredible String Band (from «Hangman’s Beautiful Daughter»)

  14. @ sadmanivo
    λοοοολ
    αυτό το τελευταίο όμως ήταν πετυχημένο! 😉

    @ the Return
    υπέροχο! 🙂

  15. γιατί βάζεις όρο τον αγγλικό στίχο; τώρα φταίω που το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το «what’s another year» με τον Τζόνι Λόγκαν στη Γιουροβίζιον;
    😀

  16. Kαλά, αν γράψω αυτό στους τοίχους του δωματίου μου, αντί για όμορφα όνειρα θα βλέπω το τρίο Σαρμπέλ, Τάμτα, Δάντης (πωπωω λέμε απίστευτη σειρά ονομάτων) να με κυνηγάει για να τραγουδήσω στην Γιουροβίζιον… Εφιάλτης λέμε!

    λοοοολ

    🙂

Σχολιάστε

 
