Everybody’s a book of blood. Wherever we’re opened, we’re red

 

Καμμιά φορά γυρίζοντας τις σελίδες σου, τόσο πολύ τρέχει το αίμα, ζωντανό ακόμα, που βάφει τα χέρια μου και μοιάζει λες κι είμαι εγώ που ματώνω. Θυμώνω τότε, και θέλω να σε κάνω να ματώσεις κι άλλο, λες και  τρέφομαι απ’ αυτό το αίμα…

Μετά σκέφτομαι, ότι θα έρθει μια στιγμή που οι σελίδες σου θα μείνουν λευκές και σιωπηλές, και το αίμα θα ξεραθεί σε όσες πρόλαβα να διαβάσω. Θα φύγεις, ή θα πεθάνεις, πάντως το βιβλίο σου θα σταματήσει να με τρέφει. Ξυπνάει μέσα μου τότε μια ακατανίκητη επιθυμία να σε φάω ολόκληρο, να σε κόψω κομμάτι κομμάτι, και να νιώσω τη σάρκα και την ψυχή σου να εισχωρεί μέσα μου, να μεταβολίζεται και να γίνεται μέρος του εαυτού μου. Θα ήταν όμως σαν να καταβροχθίζω τον εαυτό μου έτσι, και φοβάμαι πως σαν άλλος ουροβόρος όφις θα εξαφανιστούμε στο τέλος και οι δυο…

Κι έτσι, όταν δω τα σημάδια στο βιβλίο να ξεφτίζουν, το αίμα να αραιώνει και να φθίνεις από την ζωή μου, θα διαλέξω μια έκλειψη σαν την σημερινή και θα αλλάξω τακτική. Θα βάλω ασημένια βραχιόλια στα χέρια μου να κουδουνίζουν, κι έναν μανδύα μακρύ. Σκούρο μπλε σαν τις νύχτες του καλοκαιριού. Θα κλείσω φώτα και κεριά και θα περιμένω η σκιά να καλύψει την επιφάνεια της σελήνης, μέχρι να γίνει απόλυτο σκοτάδι. Με μόνο βοηθό το φως των αστεριών θα πάρω μια τεράστια ανάσα και θα σε εισπνεύσω.

Σαν άρωμα θα σε καταχωρήσω στην μνήμη μου, για να κρατηθεί πάντα ζωντανή η ανάμνηση σου. Θα εισπνέω μέχρι τα πνευμόνια μου να σκάσουν. Να καίνε και να τεντώνουν από την προσπάθεια. Θα εκπνέω απώλεια, θα εισπνέω το χρώμα και την μορφή σου, θα εισπνέω τις λέξεις του βιβλίου σου, θα εισπνέω κάθε τόνο της φωνής σου, κάθε μικρή και μεγάλη σου ευχή…

Και θα κρατήσω αυτή την ανάσα, μέχρι να εξαφανιστεί το αίμα απ’ το βιβλίο, μέχρι να ξεθωριάσει εντελώς η ύπαρξη σου από μπροστά μου, μέχρι ν’αρχίσει να αχνοφαίνεται ξανά η σελήνη… Και θα μείνω εκεί ακίνητη μέχρι να φύγει η νύχτα, να χάσω και τ’ αστέρια και την σελήνη και σένα οριστικά. Θα μείνω μέχρι τις πρώτες ακτίνες του ήλιου και τότε μόνο Παντάνασσα θα με φωνάζουν…

* ο τίτλος είναι από το Books of Blood του Clive Barker (τι έχει γράψει ο άνθρωπος!)

~ από isisveiled στο Μαρτίου 2, 2007.

6 Σχόλια to “Everybody’s a book of blood. Wherever we’re opened, we’re red”

  1. ωραίο κείμενο (τι πρωτότυπο) και μείνε ακίνητη μέχρι να φύγει η νύχτα…
    καλός ο Clive Barker αλλά ότι έχω διαβάσει(2) το δανείστηκα, ξέρεις όταν τα εξώφυλλα είναι απαίσια (όπως σχεδόν σε όλα του τα βιβλία) με απωθούν.

  2. Eυχαριστώ (εξίσου πρωτότυπο) Ροϊδη μου, ακίνητη ή όχι η νύχτα φεύγει και ξανάρχεται όπως και η μέρα φυσικά, οπότε όλα είναι στην διάθεση της στιγμής μάλλον…

    Ο Barker είναι από τους κορυφαίους (στο είδος του φυσικά), όμως ξέρεις.. αυτό με τα εξώφυλλα το είχα κι εγώ κάποτε και το ξεπέρασα.. Ειδικά όταν παραλίγο να μην αγοράσω ένα απίστευτο βιβλίο, στο οποίο είχαν βάλει ένα φρικτό εξώφυλλο και έναν ακόμη χειρότερο τίτλο.. Μετά έμαθα να μην στέκομαι στην εμφάνιση.. 😉

  3. Ο Barker είναι άπαιχτος, από τους πιο ευφάνταστους και ταυτόχρονα ουσιαστικούς συγγραφείς που … μαγάρισα με το βλέμμα μου. Αγαπημένο μου είναι ο Υφαντόκοσμος, αλλά και το Imagica παραλίγο να ήταν το κορυφαίο του.
    .. Για τα λογάκια σου τα παραπάνω, δύσκολο να σχολιάσω, αναρωτιέμαι τι πίνεις και ελαφρά μελαγχολώ.. 🙂

  4. Νερό πίνω μονάχα… Να ‘ρθει η Σελήνη ματωμένη και να το κάνει κόκκινο σαν αίμα μέσα μου

  5. Ενας εκπληκτικός ήλιος βγήκε σήμερα! Καλημέρα. 🙂

  6. χμ.. ψάξε Ελληνίδα μου να βρεις και να διαβάσεις το δοκίμιο του Σεφέρη με τίτλο η Ελληνική Απαισιοδοξία, έχει πολύ ενδιαφέρον..

    καλημέρα

Σχολιάστε

 
