χύμα

Η χειρότερη μου ταινία είναι «ο Θησαυρός των 4 Βασιλείων», όσοι δεν την έχετε δει να θεωρείτε τους εαυτούς σας τυχερούς. Για καλύτερες δεν θα γράψω γιατί δεν έχω κανέναν λόγο να μοιραστώ τίποτα με ανθρώπους που δεν γνωρίζω και δεν έχω μαζί τους οικειότητα.. Δεν θέλω να ξέρει ο άλλος για μένα τίποτα, όπως θα συμβεί αν προσπαθήσει να με ερμηνεύσει (και τελικά παρερμηνεύσει) μέσα από μερικούς τίτλους ταινιών. Το ίδιο συμβαίνει και όταν καλούμαι να γράψω ένα κείμενο με ορισμένες λέξεις. Σαν να περνάς εξετάσεις, τι έκανες μ’αυτές, πως τις χρησιμοποίησες, που τις έβαλες, αν τις έγραψες σωστά και αν κατάλαβες τι σημαίνουν..

Το παιχνίδι έχει νόημα όταν θέλουν όλοι πραγματικά να παίξουν κι όχι γιατί είναι μόδα και ανεβαίνει η αναγνωσιμότητα μας απ’ τα εισερχόμενα και εξερχόμενα λινκ.. Το βαριέμαι δηλαδή όταν γίνεται έκφραση κάποιου εσωτερικού ψυχαναγκασμού. Σε αυτή την περίπτωση, όταν θέλω να εκτονωθώ, βρίσκω να κάνω κάτι πιο ενδιαφέρον.

Μέσα σε ένα περιτύλιγμα καλής διάθεσης, έχουμε μετατρέψει αυτά τα «παιχνίδια» σε μια κλειδαρότρυπα, από την οποία προσπαθούμε να αποσπάσουμε πληροφορίες για τον άλλο. Και όπως και στον αντίστοιχο μύθο, ο ένας θα δει το πόδι του ελέφαντα, ο άλλος την προβοσκίδα. Και ο καθένας θα βγάλει διαφορετικό συμπέρασμα για το τι είναι ο ελέφαντας. Μετά βεβαίως θα είναι μάταιο να προσπαθεί κανείς να αποδείξει αν είναι ή δεν είναι ελέφαντας γενικότερα.

Το χειρότερο είναι πως, παρασύρονται σ’αυτό το παιχνίδι και άνθρωποι που μου είναι συμπαθέστατοι και γενικά τους εκτιμώ και διαιωνίζουν μία χαζομάρα. Μου θυμίζει κάτι γελοίες μόδες στα ρούχα, που ξεκινάει κάποια παλαβή να φοράει κάτι για διαφημιστικούς λόγους και ακολουθούν όλες οι υπόλοιπες χωρίς να σκέφτονται τι είναι αυτό που φοράνε και αν τους πηγαίνει. Αρκεί να επιβεβαιώνουν την συνάφεια τους μέσα στο κοινωνικό σύνολο μέσα από την ενδυματολογική ομοιογένεια.

Οπότε, σας παρακαλώ πολύ, μη μου στέλνετε άλλες προσκλήσεις.

υ.γ. και ακόμα περισσότερο, μην μου τις στέλνετε έχοντας ήδη εξάγει συμπεράσματα για το πως θα φερθώ, ναι?

~ από isisveiled στο Μαρτίου 14, 2007.

4 Σχόλια to “χύμα”

  1. Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου Ίσιδα, αλλά μην ξεχνάς ότι είναι απλά μία από πολλές απόψεις που υπάρχουν για το θέμα…
    Μην κρίνεις τόσο βιαστικά τους άλλους, πέφτεις στο ίδιο σφάλμα για το οποίο τους κατηγορείς… 😉
    Καλημέρα!

  2. χμ.. ναι ίσως ..

    αλλά τουλάχιστον εγώ δεν προσάθησα να εκμαίευσω από κανέναν τίποτα και από κει να βγάλω συμπεράσματα για το τι είναι και δεν είναι.. είναι ένα σφάλμα που σέβεται τον εαυτό του δηλαδή! 🙂

    κατά τ’άλλα απλά δεν έχω όρεξη καθε τρεις και τσουπ να φτιάχνω λίστες και κείμενα κατά παραγγελία..

    επίσης την καλημέρα μου 🙂

  3. εγω απλα θα πω μια καλημερα…
    δεν θελω να μαθω τιποτα αλλο, παρα οτι την ειχες…
    καλα;
    🙂

  4. καλημέραααα! 🙂

    φαίνεται πως μάλλον έπιασε η ευχή σου γιατί ναι, την είχα 🙂

Σχολιάστε

 
