το όχι αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του ναι

 

Kι είπε ναι ψυχή μου, είπε ναι! Στην ξεμανταλωμένη παλιά πόρτα, το φως τρύπωσε ανάμεσα και είπε ναι! Πέσαν οι παλιές βίδες, λασκάρισαν τα χαλασμένα καρφιά, τρίξαν οι σκουριασμένοι μεντεσέδες. Είπε ναι!

Μπήκε το φως στο δωμάτιο σαν ανεμοστρόβιλος και σάρωσε τις σκιές, πήρε τις μνήμες και τις εξαϋλωσε στα συστατικά τους. Γίναν τα λουλούδια ξανά λουλούδια, οι ουρανοί γέμισαν σύννεφα και πουλιά , η σκόνη σηκώθηκε στον αέρα και χάθηκε. Μόνο γιατί είπε ναι!

Κι αρχίσαν τα χρώματα να με τυφλώνουν ψυχή μου, το μπλε καρώ στο πουκάμισο του τουρίστα, τα χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, το πάτωμα άστραφτε. Χτύπαγε το κινητό και άκουγα «ναι!».

Τίποτα δεν έμεινε ακίνητο μπροστά στο φως. Ολα στριφογύρισαν μανιασμένα, όπως στις θύελλες εκείνες που απειλούν κάθε ρανίδα λογικής στη σκέψη μας. Μόνο και μόνο γιατί είπε ναι!

.. κι εγώ που όχι άκουγα ως τώρα, που όχι έλεγα και όχι σκεφτόμουν, μ’αυτό το όχι ξάπλωνα κι ονειρευόμουν, άνοιξα ξαφνικά τα μάτια μου κι από της λήθης τον χαμό στην αγκαλιά του ναι αποκοιμήθηκα ξανά..

~ από isisveiled στο Απρίλιος 11, 2007.

4 Σχόλια to “το όχι αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του ναι”

  1. Μου άρεσε τόσο πολύ το σημερινό σου ποστ, τόσο πολύ, που δεν βρίσκω τα λόγια τα σωστά για να το πω…
    Καλημέρα!
    🙂

  2. Ναι, Ναι, Ναι 😉

  3. Όμορφη η γραφή σου, τίποτε παραπάνω δεν θα μπορούσε να συμπληρώσει τόσο γλυκά αυτούς τους στοίχους που με έχουν δωνήσει και ταξιδέψει πολλάκις…μια λήθη και ενα χάσιμο στην αγγαλιά του ναι και του όχι…είναι κάτι παραπάνω απο αρκετό. Θύελα οι λέξεις σου, το αποτύπωμα σου ανεξίτηλο..

  4. @ dreamerland
    χίλια ευχαριστώ! καλημέρα μικρή μου 🙂

    @ raffinata
    ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! 😉

    @ mist
    δεν έχω λόγια..

    πολύ καλημέρα! 🙂

Σχολιάστε

 
