Fairytale gone bad

Sunrise Avenue Fairytale Gone Bad Video Clip

Χωρίς καν ένα τρίξιμο, κλείνει την πόρτα πίσω σου η ζωή και μένεις απέξω χωρίς να ξέρεις ούτε πως, ούτε πότε συνέβει αυτό, ούτε καν γιατί. Απλά γυρνάς πίσω σου κάποια στιγμή και βρίσκεσαι αντιμέτωπος με την κλειστή πόρτα. Εκεί. Το πρόσωπο σου να κοιτάζει το ξύλο, τους μεντεσέδες, το χερούλι.

Βρέχει, χιονίζει, σε καίει ο ήλιος και σε χτυπάει ο αέρας, αλλά εσύ εκεί, απέξω. Δεν έχει κουδούνι να πατήσεις, δεν έχει ρόπτρο να χτυπήσεις. Μόνο μία φωνή από μέσα να σου φωνάζει συνεχώς «αλλάξαμε διεύθυνση».

Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they’re bad

~ από isisveiled στο Απρίλιος 17, 2007.

6 Σχόλια to “Fairytale gone bad”

  1. Για να κλείνει την πόρτα πίσω σου η ζωή σημαίνει ότι επέλεξες να βγεις έξω. (Ή έστω ότι παρασύρθηκες και βγήκες κατά λάθος. Αν σε είχαν πετάξει έξω θα το είχες καταλάβει πάντως). Διαφορετικά θα κλεινόσουν μέσα, πράγμα που συνήθως αποδεικνύεται περισσότερο ανησυχητικό. Το λαϊκόν όμως άσμα τα έχει προβλέψει όλα: «δυο πόρτες έχει η ζωή». Αφού θέλεις ντε και καλά να ξαναμπείς (μπορεί να έχεις ξεχάσει το κινητό σου, δε λέω), παράτα τους ανάγωγους πορτιέρηδες και πήγαινε από πίσω – από εκεί που μπαίνει και το υπόλοιπο προσωπικό.

  2. εγω που ειμαι πολυ ρομαντικη νομιζω οτι μονοι μας φτιαχνουμε τις πορτες..!!! Κατι που τωρα βλεπεις ως ατυχια αυριο μπορει να σου φανει πολυ ευνοικο και τυχερο!!!

  3. Καλημέρα Ελικα 🙂

    κάτσε τώρα γιατί μου έβγαλες ένα σωρό πιθανές απαντήσεις. Π.χ. Μπορεί να σε είχε πνίξει η «αποστείρωση» του σπιτιού και βγήκες έξω να καπνίσεις (θυμήσου αυτά που λέγαμε στο δικό σου τελευταίο ποστ). Οι άλλοι ευκαιρία έψαχναν και κρυφίως έκλεισαν την πόρτα για να σιγουρευτούν ότι θα μείνεις έξω. Ή απλά να πρόκειται για το σπίτι που έχεις φτιάξει με τα ίδια σου τα χέρια, βγήκες να θαυμάσεις τον κήπο και το παλιοτόμαρο ο σκύλος την έσπρωξε και σε κλείδωσε απέξω. Επειτα, μπορεί να μη θες να ξαναμπείς ντε και καλά μέσα, απλά να στην δίνουν οι κλειστές πόρτες. Μάλλον στο τελευταίο καταλήγω εγώ. Μοιάζω πολύ με τις γάτες μου, που τους είναι αδιάφορο αν θα βγουν έξω τελικά, αρκεί οι πόρτες να μένουν ανοιχτές (χμ.. κι εδώ βρίσκω μία αναφορά σε ένα πολύ καλό ποστ της Γιουτζίν με τίτλο «Γάτα με λουρί»). Πάντως για να μπω από την πόρτα υπηρεσίας αποκλείεται! Μία θεά Ελικα μου δεν καταδέχεται τέτοιες πρακτικές 😉 Θα βρω τρόπο και θα την γκρεμίσω την ρημάδα, αλλιώς δεν το χω σε τίποτα να διαλύσω και όλο το σπίτι μαζί! Χιχι

    Καλημέρα Νίνα 🙂

    Εγώ πάλι έχω εμπιστοσύνη στον τρόπο με τον οποίο κινείται το Σύμπαν και έχει να κάνει με αυτό που λες τελικά. Γιατί η αντίληψη μας, δυστυχώς ή ευτυχώς, φτάνει μόνο σε αυτό που βλέπει εκείνη την στιγμή μπροστά της και όχι σε βάθος χρόνου. Ομολογώ βέβαια, ότι μερικές φορές το σιχαίνομαι που το Σύμπαν έχει μονίμως δίκιο αντί να έχω εγώ αλλά τι να κάνουμε… 🙂

  4. Ότι μία Θεά όλα μπορεί να τα καταφέρει είναι γεγονός … αν και πιστεύω πως μπορεί και να μην χρειαστεί να διαλύσεις ορόκληρο το σπίτι γιατί άλλωστε οι πόρτες ανοίγουν…
    Όσο για το σύμπαν , γνώμη μου ταπεινή … αλλά δεν έχει μονίμως δίκαιο .
    Κλεινει μια πορτα ανοιγει ενα παραθυρο…
    Με την Αγάπη τα καταφέρνεις όλα

  5. Και μήπως ο από την κλειστή πόρτα πίσω μια από τα ίδια δεν εισπράττει;
    Παρεμπιπτόντως, με κλωτσιά δοκιμάσατε;

    Καλές κλωτσιές, εεεε απόγευμα ήθελα να πω!

  6. @ πράσινο ποδήλατο

    τον όρο Θεά θα προτιμούσα να τον χρησιμοποιώ μόνο εγώ για τον εαυτό μου και μόνο ως χιούμορ, για όλους τους υπόλοιπους προτιμώ να παραμένω μία ταπεινή θνητή 🙂 Αλλά τώρα στην πόρτα και τα παράθυρα θα τα χαλάσουμε? Μπορεί κανείς να μπει κι απ’ την καμινάδα σαν τον Αη-Βασίλη ρε παιδί μου.. 😉

    @ αείποτε

    χμ.. εγώ πάλι έχω την εντύπωση ότι αυτοί που είναι πίσω απ’ την κλειστή πόρτα μονίμως με ειρωνεύονται, αλλά καλέ μου φίλε μπορεί να έχεις και δίκιο 🙂

    με κλωτσιά ε? μα να σου πω.. και μόνο για την εκτόνωση θα άξιζε τον κόπο 😉

    καλησπέρα 🙂

Σχολιάστε

 
