γράψε απούσα

Απ’ αυτό τον πόνο στην πλάτη που χώνεται βαθιά ως την ανάσα μου. Από την θλίψη και την απογοήτευση που με περικυκλώνουν. Από την αγανάκτιση για όσα άδικα συμβαίνουν, για τις ατυχίες, τις παραβλέψεις, τις κακές στιγμές. Από τον θάνατο. Από ελπίδες και προσμονές ερώτων που δεν οδηγούν πουθενά. Από το σώμα που ζητάει συνεχώς, όλο και κάτι νέο, φαι, χάδια, ύπνο, νερό..

Είμαι μακρυά. Λείπω. Σε κάποια παραλία με άμμο λευκή και φοίνικες στην άκρη. Με γαλάζια νερά, ρηχά και ζεστά, φιλόξενα, χωρίς καρχαρίες. Με αρώματα εξωτικών λουλουδιών και πουλιά περίεργα που πετάνε πολύχρωμα ανάμεσα στα δέντρα. Με τον ήλιο να ζεσταίνει ως και τις πέτρες. Κι εγώ ξαπλωμένη, μακάρια σχεδόν, με μαύρα γυαλιά και δροσερές μαργκερίτες στο χέρι, ζαλισμένη απ’ την τεκίλα, το αλάτι να με κάνει να διψάω και να πίνω κι άλλο…

Δίπλα μου σ’ ένα τραπεζάκι, μισογραμμένες, κάρτ ποστάλ του εξωτικού παραδείσου, γραμματόσημα και πένες με μελάνια αρωματικά. Αραδιασμένα. Εγώ χαλαρή, δεν βιάζομαι να τις γράψω και να τις στείλω. Αυτός ο παράδεισος είναι δικός μου στον χώρο και τον χρόνο. Φωτιές ανάβουν τα βράδυα και με ζεσταίνουν, τα αστέρια λάμπουν, η πανσέληνος λάμπει, τα νερά λάμπουν, ο αέρας γύρω μου τρεμοπαίζει..

Λείπω. Δεν έχει αίμα πουθενά. Δεν ξέρω πότε κι αν θα γυρίσω. Μουδιάζω στην πραγματικότητα και ταξιδεύω μακρυά…

~ από isisveiled στο Μαΐου 1, 2007.

2 Σχόλια to “γράψε απούσα”

  1. Μαδώντας μαργκερίτες: «να επιστρέψω, να μην επιστρέψω, να επιστρέψω…» Μέχρι που θολώνεις τόσο που ξεχνάς ποιά ήταν η ερώτηση :-)))

  2. χεχ.. κάπως έτσι..

    😉

Σχολιάστε

 
