come as you are, as you were, as I want you to be..

Εκεί που δεν το περιμένεις, ξυπνάει μέσα σου μια λύσσα πρωτόγνωρη. Οι ορμόνες σου αρχίζουν να βράζουν στις φλέβες σου, ξεπηδάνε απ’ το δέρμα και τα μαλλιά σου, λάμπουν στα μάτια, τα χέρια, τα χείλη σου. Ορμόνες και ορμές παντού. Λες και το Κτήνος που κατάπιε τον Μάγο, ξαφνικά βγήκε απ’ τον μαγεμένο ύπνο του και άρχισε να καταπίνει μαζί και όλη την πραγματικότητα.

Δεν σε νοιάζει τίποτα απολύτως. Αρκεί η σάρκα να αντέχει, αρκεί να μένεις ζωντανός για να την φτάσεις στα όρια της. Και κάθε αντικείμενο, κάθε λέξη, κάθε κίνηση αποκτούν μία και μόνο σημασία. Του φαλλού. Λες και αυτός προϋπήρχε των πάντων και λες και είναι ο μόνος που θα δώσει τέλος στις Ημέρες του Κόσμου. Οχι ο οποιοσδήποτε φυσικά… Οχι, το Κτήνος είναι εκλεκτικό.

Διαλέγει μόνος του το λατρευτικό του σύμβολο, το επιλέγει ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα. Πρέπει να ταιριάζουν οι οσμές, να βάζει φωτιά η χημεία του δέρματος σε αυτήν του εγκεφάλου, να κάνει τις ορμόνες να τινάζονται έξω από τα σύνορα του φυσικού σώματος. Να κυριεύουν την σκέψη και την λογική και να τις εξουδετερώνουν…

..εκεί που δεν το περιμένεις εσύ και κυρίως εκεί που δεν το περιμένει κι ο άλλος!

~ από isisveiled στο Μαΐου 4, 2007.

4 Σχόλια to “come as you are, as you were, as I want you to be..”

  1. Εεεεε…ναι λοιπόν, ΑΥΤΟ ΕΔΩ είναι ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ με Ιώτα Κεφαλαίο!

    Όχι σαν τους «άλλους» διαδικτυακούς ….χώρους(my ass) που κυκλοφορούνε στην πιάτσα!

    Υποκλίνομαι!

  2. μα ναι! γιατί εδώ τουλάχιστον αυτο το Ι υπάρχει Μακ και από κάτω το συνοδεύουν και τα @@ που αντέχουν την κριτική πάνω σε αυτά που γράφει κανείς εκθέτοντας τον εαυτό του και τις σκέψεις του, εσύ τι κάνεις? Εκθέτεις μόνο την επικαιρότητα και το πολύ πολύ να ξεφτιλιστεί αυτή…

    εκεί είναι η διαφορά φίλε μου.. στο πόσο αντέχεις την ενδεχόμενη ξεφτίλα. Ετσι ορίζεται και το Ι το κεφαλαίο, και τα @@ και όχι με το τι διαθέτει κανείς ανάμεσα στα πόδια του..

    άντε καλημέρα 🙂

  3. Δεν φταίς ΕΣΥ ανίδεο κοριτσάκι ΕΠΕΙΔΗ δεν γνωρίζεις την Ιστορία του blogging!

    ΔΕΝ φταίς εσύ που δεν είχες διαβάσει ΟΛΑ τα παληά μου Ιστολόγια αρχής γενομένης από το enotion.blogspot.com

    (και δεκάδες άλλα στην συνέχεια)

    Φυσικά μπορείς και να ψάξεις, να μάθεις, να ρωτήσεις και θα βρείς ακόμα κείμενα του macmanus που δεν άπτονται της…επικαιρότητας!

    Άγνοια ΝΟΜΟΥ τιμωρείται, λένε οι νομικοί!

    Εγώ λέω άγνοια Ιστορίας τιμωρείται!

    (*) Διατί να μου σβήσεις τα σχόλια μου;
    Σε προσέλαβα, σε έβρσια όπως έκανες εσύ;
    Απλά σε ειρωνεύθηκα κι αυτό πολύ ευγενικά, εντελώς αντίθετα από την δική σου αλήτικη/μάγκικγη συμπεριφορά στον…. χώρο μου!
    Και στο φινάλε ΔΙΑΤΙ μπαίνεις και διαβάζεις και χαλάς και την ζαχαρένια σου! Δόξα τω Θεώ υπάρχουν άλλα 7.500 ιστολόγια!

    ΔΕΝ είχες διαβάσει ποτέ macmanus, (ψάξε να βρείς τα σωσμένα κείμενα του Τερό) και φυσικά αγνοείς και την σχέση macmanus-Jago!

    Σου εύχομαι να σου στήσουν και σένα δεκάδες anti-hate-bloggs: από το enantion μέχρι την Κατσαρίδα…

    …γιά να δω το κουράγιο και τα @@ (που το έμαθες αυτό; χαχαχα) ΑΝ θα συνεχίσεις να ανοίγεις τον εαυτόν σου και να πετάς κομμάτια της ψυχής σου, τα άγια τοις κυσσί! (την βιάζω την γλώσσα όπως σωστά μου έγραψες)

    Και λίγη μετροφρωσύνη δεν βλάπτει μανδάμ!
    Άσε το κοινό να κρίνει την αξία σου!

    ΜΙΒ

    (Ελπίζω να μην ξανανταμώσουμε στον κυβερνοχώρο)

  4. αχ καλέ αχ! είμαι και ανίδεο κοριτσάκι! αχ καλέ κύριε θα με τιμωρήσετε? μπορεί και να μ’αρέσει!

    άκου μανάρι μου γιατί ως συνήθως, επειδή δεν γράφεις δεν μπορείς και να διαβάσεις σωστά. Δεν έχω κανέναν λόγο να σβήσω τα σχόλια σου, όπως δεν έχω και κανένα λόγο να σταματήσω να σε διαβάζω. Ξέρεις γιατί? Γιατί η Ιστορία την οποία επικαλείσαι μου έγινε μάθημα σε αντίθεση με σένα. Και όλα αυτά πλέον με διασκεδάζουν και ουδόλως με εκνευρίζουν. Εξάλλου όπως είπα και στο μπλογκ σου έγραψα μόνο και μόνο γιατί έχω τρελλά κέφια.

    και το διαδίκτυο είναι ένας χώρος στον οποίο είσαι ο τελευταίος που μπορεί να απειλήσει με τιμωρίες για άγνοια ή οτιδήποτε άλλο. Αντί λοιπόν να θεωρείς τον εαυτό σου Δικαστή και να μου λες ποιος θα κρίνει την αξία μου και ποιος όχι, κάνε την πάπια όπως ξέρεις πολύ καλά να κάνεις…

    το δε αλήτικο/μάγκικο ύφος, μου το έμαθαν κάτι τύποι σαν εσένα. Διαφορετικά έχω περισσή ευγένεια γι’ αυτούς που την αξίζουν 🙂

    (αυτή την μετριοφροσύνη την σκότωσες πάλι πανάθεμα σε!)

    υ.γ. επειδή επικαλείσαι την άγνοια, άμε βρες από τα φιλαράκια σου αυτά που μου έχουν γράψει και δες αν έχω τραβήξει ή όχι κάνα ζόρι.. ζγα πια λες και είναι το τέλος του κόσμου!

    μουτς!

Σχολιάστε

 
