διάλλειμα για metablogging

Bρε σεις! Τι έχουμε πει? Δεν σας έχω εξηγήσει πως δεν πρέπει να παρασύρεστε και να λέτε διάφορα γιατί έχω κρατημένα τα πάντα? Κι ότι το τελευταίο που με διακρίνει ως διαδικτυακή περσόνα είναι οι ηθικοί περιορισμοί?

Εχουμε και λέμε : παίρνει ο Δεσπότης +ευλόγησον+ και γράφει ποστ κατά της λογοκρισίας. Μέχρι εκεί μια χαρά! Σιγά μην έχανε την ευκαιρία να μαζέψει αναγνώσεις μέσα από την επικαιρότητα, στο κάτω κάτω μόνο στριπτίζ δεν έχει κάνει ο χριστιανός για χάρη της επισκεψιμότητας. Ομως επειδή θέλει η π.. να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει, που λέει και η παροιμία, στα σχόλια κάνει τα εξής δύο συναρπαστικά! Πρώτον απαγορεύει δια ροπάλου την επίσκεψη άλλου μπλογκερ στο δικό του μπλογκ και μετά λογοκρίνει και διαγράφει τα σχόλια που δεν του αρέσουν από τους υπόλοιπους. Δυστυχώς, επειδή η ώρα ήταν περασμένη δεν βρήκε τον Μανταλένο να του κρατήσει τα μπόσικα, και φυσικά χωρίς «πλάτες» έκανε αυτό που ήξερε καλύτερα… την πάπια!

Διότι Δεσπότα μου +ευλόγησον+ αν θες να είσαι εντάξει, μπλοκάρεις εξαρχής την ανάρτηση σχολίων, όπως έχω κάνει εγώ με φίλους σου που ξεπέρασαν τα όρια της φιλοξενείας σχολιασμού, και τελειώνει εκεί το ζήτημα. Δεν σβήνεις και ξεσβήνεις εκ των υστέρων και επιλεκτικά. Τα δικά σου δε όρια σχολιασμού είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα αν τα παρατηρήσει κανείς. Διαγράφεις απλά αυτά που στέκουν ως σκέψη, όχι τα υβριστικά ή προσβλητικά προς εσένα ή τρίτους σχόλια. Χμ.. χμ.. how very interesting!

Για να μην χαίρεται το έτερον σου ήμισυ στο ξεκατίνιασμα έχω επίσης να σημειώσω και το εξής. Οταν καλέ μου άνθρωπε διατυμπανίζεις στα σχόλια του δικού σου μπλογκ ότι δεν σε ενδιαφέρει ποιος σε έχει ή δεν σε έχει στα λινκ του, καλό θα ήταν να θυμάσαι πως έχω κρατημένη μια συνομιλία μας στην οποία δηλώνεις ότι ο λόγος που έφαγες την φρίκη σου με τους «αξιόλογους» είναι γιατί ένας απ’ αυτούς σε έβγαλε κάποτε από τα δικά του λινκ και μάλιστα μου ζήταγες εμένα τα ρέστα γι’αυτό.. Θα σου πρότεινα μάλιστα το εξής : κάνε λίγο κράττει στα κολλητιλίκια με τους πάντες, στη συλλογή πληροφοριών και στο επιτόπου «κρέμασμα» μόλις γυρίσει κάποιος την πλάτη του.. Γιατί ε, δεν είμαστε και πολλοί, κάποτε τα νέα διασταυρώνονται και θα ‘ρθει η ώρα που θα βρεθεί κάνας ψυχάκιας στο δρόμο σου και θα έχεις μπλεξίματα. Στο λέω γιατί έχω συναντήσει τέτοιους ψυχάκιδες και δεν είναι ωραίο το θέαμα..

Να εξηγήσω δε και στους δύο σας ότι ούτε και με ενδιαφέρει τι κάνετε στην προσωπική σας ζωή, αν πηδιέστε με σκύλους, γάτες, άντρες, κομοδίνα ή οτιδήποτε άλλο. Αν έχετε σπίτι στην κορφή του βουνού ή στην θάλασσα, από που βγάζετε τα λεφτά σας, και αν σας αρέσει ο Φλωρινιώτης. Με ενδιαφέρει μόνο (και αυτό μόνο στο σημείο που με κάνετε και γελάω φυσικά) η διαδικτυακή σας συμπεριφορά και ο τρόπος με τον οποίο εμπλέκετε σ’αυτήν την προσωπική ζωή του καθενός μας…

Λοιπόν, σας αφήνω τώρα γιατί ετοιμάζομαι για το πάρτυ το βράδυ. Οπότε και θα βαριέμαι να κάθομαι να σας απαντάω σε σχόλια. Οπως είπα όμως και στην αρχή έχω κρατημένα κάτι αρχειάκια στον υπολογιστή μου, όπως επίσης έχω και πρόσβαση σε κάποια μαίηλ που έχετε σπείρει δώθε κείθε. Και δεν έχω ηθικούς περιορισμούς.

Φιλιά!

🙂

~ από isisveiled στο Μαΐου 5, 2007.

3 Σχόλια to “διάλλειμα για metablogging”

  1. Για τον τον +Δέσποτα+ ισχύει το «Μωραίνει κύριος ον βούλεται απολέσαι».
    😉

  2. Αυτό με το κομοδίνο, το αναπτύσσετε λίγο, γιατί με πιάσατε αδιάβαστο;

  3. @ raffinata

    μωραίνει, ξεμωραίνει δεν ξέρω, ότι αυτό είναι δάκτυλος Κυρίου είναι σίγουρο!

    λοοολλ

    @ Ερανιστή

    Μα σοβαρά τώρα Ερανιστά μου, πιστεύετε πως μετά το χθεσινό ξενύχτι θα ήμουν σε θέση να σας αποκωδικοποιήσω κάτι τέτοιο? Οταν ξαναβρεθούμε, πρώτα ο θεός, σε εκείνο το διθέσιο ανάκλιντρο που θα μας προμηθεύσουν οι φίλοι μας, θα σας το αναλύσω λεπτομερώς μέχρι να πάρει είτε εσάς είτε εμένα ο ύπνος (πράγμα που περιορίζει τον χρόνο ανάλυσης στο δίλεπτο και για τους δύο μας, αλλά σιγά τώρα έξυπνος άνθρωπος είστε θα το καταλάβετε αμέσως)

    χιχιχιχι

Σχολιάστε

 
