επανάληψη μήτηρ μαθήσεως?

 

Είναι μάλλον δύσκολο να προσδιορίσει κανείς αν η τηλεόραση μιμείται την ζωή ή το ανάποδο. Μόλις, έστω ημερολογιακά, κάνει την εμφάνιση του το καλοκαίρι αρχίζουν να προβάλλονται στην τηλεόραση αμέτρητες επαναλήψεις. Ακόμα και στα δελτία ειδήσεων. Μπορεί να βλέπεις επί δυόμισι μέρες π.χ. το «δελτίο» ειδήσεων του Star και να μην αλλάζουν ούτε κόμμα σε αυτά που προβάλλουν. Σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, όλα επαναλαμβάνονται με καταιγιστικούς ρυθμούς μέχρι να πεισθούμε ότι πρέπει να κλείσουμε την τηλεόραση και να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Με μαθηματική ακρίβεια το ίδιο συμβαίνει και στην ζωή. Μόλις το καλοκαίρι, συμβολικά ή κυριολεκτικά, ποτίσει την διάθεση μας και μας κάνει να θέλουμε να ζήσουμε την ζωή στο έπακρο, αρχίζουν οι επαναλήψεις :

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Where is the train station?

– This direction, 500m on your right hand.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

– Μα τι στο καλό θέλεις από μένα?

– Σου εξήγησα ότι δεν θέλω σχέσεις αυτή την εποχή, έχω άλλα στο κεφάλι μου.

Αδιευκρίνηστο παραμένει, αν όταν μπαίνει το Φθινόπωρο, στην τηλεόραση ή στην ζωή, οι επαναλήψεις τελειώνουν..

~ από isisveiled στο Ιουνίου 6, 2007.

3 Σχόλια to “επανάληψη μήτηρ μαθήσεως?”

  1. Έχει άλλη γκόμενα.

  2. χμ.. παρόλο που αυτό έχει λεχθεί από περισσότερα του ενός άτομα, ας συμφωνήσω. Με αυτή την λογική θα έλεγες mon cher, ότι και οι τουρίστες που επαναλαμβάνονται έχουν άλλα τραίνα?

    λοοοολ

  3. Ε όταν λένε όλοι άσπρο και εσύ μαύρο …τότε «δέστε την»
    Αλλά το πάμε στο bdsm τώρα και με τα τρένα δεν ταιριάζει…cherie…

    Τι θα έλεγα ε; Ε τι να πω. Το μόνο που μου έρχεται στο ανώμαλο μυαλό μου είναι το «απο εμπρός παρθένα κι από πίσω μπαίνουν τραίνα»

Σχολιάστε

 
