μπλιαχ!

 

Βρε ξιπασμένε μπουγατσοκεφτέ, θλιβερό οξυζεναρισμένο ομοίωμα γυναίκας, που ούτε ως σερβιτόρα δεν μπορείς να είσαι αποτελεσματική (γιατί καημένη μου όταν σερβίρουν τον ελληνικό καφέ δίνουν ΠΑΝΤΑ και ένα ποτήρι νερό δίπλα)! Δεν σου ζήτησε κανείς να ξέρεις και πυρηνική φυσική για να σου δίνει σημασία, απλά να γνωρίζεις ότι τα swarofski ΔΕΝ είναι πολύτιμες πέτρες!

Ορνιο! Ε, όρνιο που βρήκες να μειώσεις το κρυσταλλάκι της κοπελίτσας για να φανείς καλύτερη! Αντε περαστική να ‘σαι απ’ αυτή την ζωή πριν προλάβεις με την βλακεία σου και τις ανασφάλειες σου να πληγώσεις κι άλλους που δεν σου φταίνε σε τίποτα! Ορνιο, ε όρνιο!

Οι πιστοί και φανατικοί μου θαυμαστές και αναγνώστες να με συγχωρήσουν γι’αυτό μου το κείμενο, υπόσχομαι να επανέλθω αργότερα σήμερα με κάτι που να προάγει τον φιλοσοφικό στοχασμό, την εγκράτεια, την ευσπλαχνία και κυρίως την φώτιση την οποία και εύχομαι στο ως άνω υποκείμενο… 🙂

~ από isisveiled στο Ιουνίου 7, 2007.

6 Σχόλια to “μπλιαχ!”

  1. Εμένα μ’ άαααρεσεεεεεε πάντως…
    Χρειάζεται και λίγη τσαντίλα – ειδικά τόσο ωραία ειπωμένη.
    Διώχνει τα έλκη και την θεία βλακεία.

  2. εμένα πάλι δεν μ’άρεσε.. αλλά ε! όλα έχουν ένα όριο με το όρνιο αυτό!

    την καλημέρα μου 🙂

  3. Αν δεν δούμε αποκαλυπτική φωτογραφία του επίμαχου κρυστάλλου δεν σε συγχωρούμε.

  4. κρύβε λόγια εσύ!

  5. μπουγατσοκεφτές;;;
    μμμ! και αλμυρό, και γλυκό! από θεσσαλλλλλονίκη μεριά;;;

  6. ρε μωρό άκου τι παίχτηκε και άσε τις λιγούρες!

    φτιάχνω ένα κρεμαστό για μια κοπέλλα που μου το είχε ζητήσει και η οποία είναι ομολογουμένως πανέμορφη (και φρέσκια μανούλα και αυτό την κάνει ομορφότερη ακόμα) και μου φέρνει καφέ αυτό το υβρίδιο ανθρώπου και ζαντολάστιχου και το βλέπει, και βλέπω κι εγώ ότι φοράει ένα κρυσταλλάκι παρόμοιο. ΑΑΑΑΑΑ λέει το ζώον (το οποίως όντως δεν καταλαβαίνει ότι ο ελληνικός σερβίρεται ΜΕ νερό και φέρνει πάντα σκέτο το φλυτζάνι λες κι ήμαστε σε μνημόσυνο) το δικό μου όμως είναι swarofski! ενώ αυτό που έφτιαξες για την άλλη δεν είναι! Μμμμ και πως εξηγείς ότι εγώ το αγόρασα από το μαγαζί με τα swarofski τότε, την ρωτάω.. Εγώ ξέρω ότι δεν είναι! Λες και φόραγε το όρνιο τα διαμάντια του Στέμματος!

    Κι όχι μόνο αυτό! αλλά έκανε και την καρδιά περιβόλλι στο άλλο κοριτσάκι επιμένοντας να της λέει ότι όοοοχι το δικό της δεν ήταν αξίας! Το κακογαμημένο! Το ανελέητα βλακώδες αυτό πλάσμα! Που βλέπει την άλλη που ναι σαν νεράιδα όμορφη και ζηλεύει αντί να κοιτάξει να βρει καμμιά σακούλα να χώσει το μυαλό της και να το πετάξει στα σκουπίδια!

    ουφ! τα είπα και ξεθύμανα!

    λες ρε μωρό να υπάρχουν πράγματι μπουγατσοκεφτέδες?

    λοοοολ

Σχολιάστε

 
