μην είμαι εξωγήινη?

 

Οπως διψούσα λοιπόν, έπιασα ένα ποτήρι να πιω νερό. Επίτηδες χρόνια τώρα πίνω νερό, γιατί γνωρίζω πως τα αναψυκτικά σε δροσίζουν μεν αλλά δεν σε ξεδιψάνε. Το τηλέφωνο χτύπησε κι εγώ άφησα το ποτήρι με το νερό στην άκρη του τραπεζιού, για να το σηκώσω. Αφού τελείωσα την συνομιλία μου, δεν διψούσα πια, αλλά σκέφτηκα πως θα ήταν καλύτερα να βάλω πιο μέσα στο τραπέζι το ποτήρι, γιατί ακόμα και με μια τυχαία κίνηση θα μπορούσε να πέσει, να σπάσει και να κοπώ.

Αυτό και έκανα.

Μετά συζητώντας με τους φίλους μου, ανέφερα πως ευτυχώς που το έβαλα σε πιο ασφαλές σημείο το ποτήρι, και έτσι δεν υπήρχε κίνδυνος  να σπάσει. Εκανα λάθος όμως που το είπα. Τραγικό. Γιατί αφού πρώτα συμφώνησαν μαζί μου, μετά άρχισαν να μου αναπτύσσουν ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα, σύμφωνα με τα οποία εγώ είχα ήδη κρίνει, αποφασίσει και κάνει πράξη. Και όχι μόνο αυτό, αλλά μου εφιστούσαν την προσοχή στον κίνδυνο του να σπάσει το ποτήρι αν παραμείνει στην άκρη του τραπεζιού.

Δεν μπορούσα και συνεχίζω να μην μπορώ να καταλάβω. Ελληνικά δεν μιλάω? Δεν τους είχα ήδη εξηγήσει τι είχε συμβεί? Προς τι τόσες συμβουλές και επιχειρήματα? Ενιωσα πολύ άσχημα πραγματικά. Λες και οι άνθρωποι που εμπιστεύομαι εγώ, δεν με εμπιστεύονται αυτοί. Λες και έχουν την προσωπική μου κρίση για πέταμα, λες και είμαι το τελευταίο ηλίθιο πλάσμα στην γη. Κι αν δεν είναι αυτό τι είναι? Μήπως ένας υφέρπων τρόπος να με επαναφέρουν στην κανονικότητα των πραγμάτων που θεώρησαν πως είχα απωλέσει? Και πως μετράει αυτή την κανονικότητα ο καθένας? Και γιατί τόση επιμονή για κάτι που έχει ήδη λήξει?

Αυτά δεν μπορώ και αντιδρώ σαν υστερική μερικές φορές. Και τότε είναι πραγματικά επικίνδυνο να πιάσω όλα τα ποτήρια, όλα τα πιάτα, τα βάζα, τα κηροπήγια, ό,τι υπάρχει μες το σπίτι και να τα σπάσω μόνη μου στο πάτωμα. Μόνο και μόνο για να έχω την χαρά της δικής μου πραγματικότητας.

~ από isisveiled στο Ιουνίου 30, 2007.

6 Σχόλια to “μην είμαι εξωγήινη?”

  1. Το Ακρον Ιλιον Κριστάλ έχει κλείσει ε;

  2. Κάποιες φορές ενώ ξέρεις ποιο είναι το σωστό δεν κάνεις ακριβώς το αντίθετο για να δεις αν δουλεύει το «τυχαίο»; Θα πέσει το ποτήρι; Κι είναι σίγουρο πως θα κοπώ;
    Και.. ΝΑΙ είσαι εξωγήϊνη γιατί αλλιώς πως θα σ’ αγαπούσα; 😉

  3. είναι από τα πιο εκνευριστικά πράγματα. να σε νουθετούν με τα δικά σου επιχειρήματα, ή να συμφωνούν με αυτά που λες διαφωνώντας. συνήθως κάτι τέτοιο με οδηγεί στην τρέλα. μεγαλώνοντας ανακάλυψα πως αν τους χαμογελάσεις ειρωνικά την ώρα που συμβαίνει αυτή η ομορφιά μπορεί και να τους βάλεις στη θέση τους.

    άσχετο. μόλις είχα το first contact μου με μία μέδουσα. δεν τα πήγαμε καθόλου καλά. μα καθόλου όμως…

  4. Κρατείστε τον τρόπο που σκεπτόσαστε και
    αλλάξτε τους φίλους σας. Θα αισθανθείτε
    καλύτερα!

  5. @ Γυφτάκι

    μα ακριβώς γι’ αυτό έχει κλείσει, μπήκα κάποτε εν εξάλλω και το ρημάδιασα το έρημο..

    @ Ραφφινάτα

    όχι, φιλενάδα.. εγώ τουλάχιστον δεν επιτρέπω παρά πολύ μικρά περιθώρια τυχαίου στη ζωή μου, ειδικά μάλιστα επειδή έτσι κι αλλιώς κανείς δεν μπορεί να αποφύγει την ύπαρξη του. Το να δέχομαι λοιπόν αυτού του είδους τις «συμβουλές» μήπως και καλά μου την «δώσει» να υποκύψω στο τυχαίο, είναι επιεικώς υποτιμητικό για μένα. Κι εγώ σ’ αγαπάω..

    @ Ιούδας

    Είναι δύσκολο να χαμογελάσεις ειρωνικά απ’ το τηλέφωνο, αλλά.. Χεχε.. πρόσεχε γιατί όταν κάνεις παρέα με μάγισσες, έχουν πολλούς τρόπους να σου χαμογελάσουν ειρωνικά κι ένας απ’ αυτούς ίσως (λέω ίσως ρε παιδί μου) είναι και οι αναπάντεχες συναντήσεις με διάφορα είδη του ζωϊκού βασιλείου (τυχαία με φωνάζουν μερικοί τσούχτρα νομίζεις?) 😉

    @ Αείποτε

    καλέ μου φίλε, τους φίλους μου δεν σκοπεύω να τους αλλάξω. Γιατί σε κάθε σχέση υπάρχουν υπέρ και κατά, το θέμα είναι να μπορείς να ζυγίζεις ποια είναι περισσότερο σημαντικά. Κι εγώ μαζί τους μπορώ να είμαι ακόμα και το αγρίμι που έχω καταλήξει τα τελευταία χρόνια, κι αυτοί να μου δίνουν χαζοσυμβουλές και να δεχόμαστε ο ένας τον άλλο έτσι. Δεν τους αλλάζω με τίποτα! 🙂

  6. Αν πρόκειται για αλγεβρικό άθροισμα, τότε καλά.

Σχολιάστε

 
