Στην άκρη αυτού του δρόμου δεν υπάρχει μόνο φωτιά

Εμένα δεν με ενδιαφέρει πια. Εισέπνεα τους καπνούς απ’ τη φωτιά που έμπαιναν χθες στο σπίτι μου, και μόνο μου μέλημα ήταν να κρατήσω τον εαυτό μου ασφαλή για να μη χτυπήσω απ’ την ζαλάδα, και τα ζώα μου να τα κρατήσω μέσα. Δεν είχα καμμία αμφιβολία, πως αν οι φλόγες έφταναν στο σπίτι οι γείτονες δεν θα έδειχναν κανένα ενδιαφέρον για μένα και το προτιμώ έτσι.

Εσείς ίσως έχετε ακόμα περιθώρια να ενδιαφερθείτε . Ισως κι όχι.. θα δείξει..

~ από isisveiled στο Ιουλίου 17, 2007.

9 Σχόλια to “Στην άκρη αυτού του δρόμου δεν υπάρχει μόνο φωτιά”

  1. ναι να σώσουμε τα καμένα, δεν μπορώ βαρέθηκα πια…

  2. εγώ προτιμώ να σώσουμε τα καημένα αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση..

  3. εντελώς άλλη και δεν ξέρω αν σώζονται κιόλας.

  4. έλα, έλα παράπονο. Εγώ θα σε έβγαζα, σαν το Σοκολάτα που έβγαλε τη Λόλα

  5. Γυφτάκι μου, μία μάγισσα δεν την βγάζουν ποτέ απ’ την φωτιά. Την αφήνουν εκεί να τσουρουφλιστεί μπας και βάλει μυαλό…

  6. Μάλλον υποτιμάτε τον εαυτό σας, πρώτα, και τους
    γείτονες μετά. . .

  7. Αγαπημένε μου φίλε αείποτε, τον εαυτό μου δεν συνηθίζω να τον υποτιμώ. Οσο για τους γείτονες, λυπάμαι να σας πω ότι είμαι ακριβής ως προς την εκτίμηση μου.

  8. τραγικό.

  9. τς.

Σχολιάστε

 
