άντε πάλι!

Δεν μας φτάνει η επικαιρότητα, δεν μας φτάνουν τα προσωπικά ψυχοδιανοητικά μας μπερδέματα, έχουμε και τον Αμμο να μας βάζει ασκήσεις επί χάρτου! Κατάλαβες φίλε μου? Μες την ζέστη, με τον κόσμο να με τριγυρίζει ζητώντας τα απερίγραπτα (το τελευταίο σουρεαλιστικό που άκουσα ήταν που να βάλω τις ταμπέλες για το μαγαζί μου στα Καλάβρυτα? έλα ντε, που?), ένα σωρό δουλειές που πρέπει να προλάβω και να έχω να σχολιάσω σε ένα σωρό φιλοσοφικά και μη ζητήματα. Και να ήταν και αμιγώς φιλοσοφικά πάει καλά… Αλλά έλα που ο Αμμος προτίμησε να με βάλει να σχολιάσω επί σεξουαλικών (αναρωτιέμαι γιατί δηλαδή!).

Για να μην τα πολυλογούμε μας δίνουν δύο φράσεις και σχολιάζουμε. Βάζουμε εμείς άλλες δύο φράσεις και σχολιάζουμε επίσης. Στο τέλος προσκαλούμε μερικούς ακόμα (πιθανότατα αυτούς που θέλουμε να εκδικηθούμε για κάποιο λόγο) και τους περνάμε το μπαλλάκι να σχολιάσουν κι αυτοί με τη σειρά τους τις τελευταίες δύο φράσεις τις δικές μας και να προσθέσουν κι αυτοί άλλες δύο. Τέλος πάντων καταλάβατε…. Εχε χάρη που βαριόμουν τόσο πολύ σήμερα να γράψω δικό μου κείμενο (κι αυτό μαντάμ που γράφετε τόση ώρα τι είναι θα μου πείτε) που ενέδωσα να παίξω σε μπλογκοπαίχνιδο…

Για πάμε..

Σχόλιο φορετό 1 : «Το σεξ δεν είναι ροντέο, για να καλπάζω μόνη μου» (της γνωστής επικοινωνιολόγου και ηθοποιού Μαρίας Θανασσούλια). Την κυρία δεν την ξέρω και προτιμώ να μείνουν έτσι οι σχέσεις μας. Γιατί σε αντίθεση με τον Αμμο, βρίσκω αντελώς ατυχή τον συσχετισμό του ροντέο με το σεξ λεκτικά αφενός και αφετέρου δεν καταλαβαίνω γιατί η εν λόγω κυρία αποποιείται τις χαρές του αυτοερωτισμού. Το καθένα έχει την χάρη του, την ώρα του, την τεχνική του όλα τα comfort δηλαδή.. Αν πάλι αυτό που εννοούσε (γιατί από επικοινωνιολόγο άντε να βγάλεις άκρη) είναι ότι καλό μεν το σεξ αλλά χρειάζεται ρε φίλε κι ένας (τουλάχιστον) ακόμα για να γίνει αλλά που να βρεις τέτοια ώρα που είναι και τα μαγαζιά κλειστά, το αφήνω ασχολίαστο. Διότι μαντάμ, έτσι γίνεται στη ζωή. Αλλες φορές βρίσκουμε κι άλλες όχι, έ, δεν θα πεθάνουμε κιόλας.

Σχόλιο φορετό 2 : «Της κοντής ψωλής τα μαλλιά της φταίνε» Της ποιας? Αλλο πάλι και τούτο! Δεν ξέρω τι εννοεί ο ποιητής, αλλά ο συνδυασμός ψωλή και μαλλιά είναι λίγο μπλιάχτσας λέμε! Τι να γλύψεις και τι να αφήσεις μετά άμα είναι να σου μπαίνουν στο στόμα και οι γούνες. Αμα μάλιστα είναι και μικρή, ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι. Αυτά περί ψωλών και άλλων δαιμονίων

Σχόλιο γηγενές 1 : «Δύο πράγματα είναι άπειρα, το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος» (Α. Einstein). Τα λεγε ο παππούς Αλβέρτος αλά ποιος τον άκουγε… Είναι μερικές φορές που νιώθω την βλακεία να με ρουφάει σαν ένα απύθμενο πηγάδι. Κι εκεί που λέω να συμβιβαστώ μ’ αυτήν και να αράξω σε κάποιο απάνεμο μέρος, ξάφνου εμφανίζεται έτερος βλάκας και με στέλνει ακόμα βαθύτερα. Εγώ συνήθως θυμώνω. Μερικές φορές γελάω και σαρκαστικά. Κυρίως προτιμώ να πεταχτούν όλοι αυτοί οι βλάκες και η δήθεν εξυπνάδα τους στον Καιάδα και να τελειώνουμε. Αϊ σιχτίρ! Τσαντίστηκα και που τους σκέφτηκα λέμε!

Σχόλιο γηγενές 2 : «Κεράτωνε τον άντρα σου και μάγια μη του κάνεις» (παλιές Σαντορινιές γιαγιάδες). Αμέ! Ως μάγισσα πρέπει να επιβεβαιώσω του λόγου του αληθές. Για κάποιον περίεργο λόγο μόλις τα αρσενικά λάβουν υποσυνειδήτως το μήνυμα, ότι το έχουν φάει το κέρατο και άρα να ειδοποιούν τον πύργο ελέγχου όταν βγαίνουν απ’ το σπίτι, γίνονται ως δια μαγείας οι ιδανικοί σύντροφοι! Κάτι παίζει με τον αντρικό εγωϊσμό μάλλον εκεί, το οποίο και αρνούμαι να αναλύσω για να μη συγχίζομαι. Προσωπικά προτιμώ να παραμένω απελπιστικά πιστή σε μία σχέση (ακόμα και σ’ αυτές που κρατάνε ελάχιστα) ώστε αν κάνει το λάθος το έτερον μου ήμισυ να ξενοπηδήξει να φάει σουτ και να βρεθεί αυτοστιγμεί στην Ν. Ζηλανδία. Δηλαδή μακρυά μου. Εσείς όμως μην ακολουθήσετε αυτό το παράδειγμα. Εξάλλου το κέρατο κοστίζει και λιγότερο, ενώ τα μαγιολίκια της κάθε τσαρλατανούς ξέρετε πόσο πάνε? Ενα μάτι και ένα αυτί πρέπει να πουλήσεις!

Χεχε! και τώρα η ώρα που ονειρευόμουν! Οι επίλεκτοι που θα φέρω σε δύσκολη θέση με τις προσκλήσεις μου είναι οι εξής : Ιούδας (φυσικά), Ραφφινάτα (φυσικά), Gayprofusion, Raresteak (φυσικά) και Γυφτάκι. Αντε με τις υγείες σας μανάρια μου και μη με βρίσετε πολύ 😉

~ από isisveiled στο Ιουλίου 19, 2007.

6 Σχόλια to “άντε πάλι!”

  1. Αγαπητή Ίσις, φοβούμαι ότι δεν καταλάβατε την επικοινωνιολόγο, δε θα υπερασπίσω όμως το αληθές του ρητού της, καλη καρδιά όπως λέγαμε και στη Θεσσαλονίκη. Στα υπόλιπα τρία έχετε δίκιο, όπως πάντα.

  2. μπορούμε δηλαδή να σε βρίσουμε λίγο;

  3. ΧΑ! Σιγά μη τσιμπήσω. Αν θες να γράψω π.χ. τη λίστα με τα φαγητά που σιχαίνομαι πολύ ευχαρίστως (θα είναι και μεγάλη), αλλά σ’ αυτό το παιχνίδι που το ξεκίνησε και αντιπαθές άτομο (anisixos)δεν συμμετέχω. 😀
    υ.γ. κι αν έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς;
    😉

  4. @ Αμμος

    Να στείλετε την ειλικρινή μου συγνώμη που δεν κατάλαβα το βαθυστόχαστον νόημα της φράσης της επικοινωνιολόγου. Και μένω υπόχρεη για την ανοχή σας στην βλακεία μου και την ανικανότητα μου να καταλάβω τέτοια σημαντικά ρηθέντα. Αντε μη ξεράσω πρωϊνιάτικα με κάθε παλαβή που νομίζει ότι κάτι είναι και λέει μια χαζομάρα να της βρίσκεται.. Καλή καρδιά! Πάνω απ’ όλα Αμμούδι μου! Χιχιχι! 🙂

    @ Ιούδας

    ναι μπορείτε! 😉

    @ Ραφφινάτα

    κοίτα, δεδομένου ότι τα παιχνίδια αυτά στερούνται νοήματος, εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη και με την λίστα των φαγητών που σιχαίνεσαι πολύ! Τώρα αυτό με τους φίλους και τους εχθρούς φιλενάδα είναι μια πονεμένη ιστορία και άσε να το πούμε καμμιά άλλη φορά 😉

  5. Η πρόκλισης έγινε αποδεκτή. Το κείμενο έτοιμο εστί…

  6. Το είδα και σας καμάρωσα αγαπητέ.. 😉

Σχολιάστε

 
