Quan Yin

Εσκυψε κι έπιασε απαλά το χαρτί με την παράκληση απ’ το χώμα. Δέσμες ηλεκτρονίων είχαν μεταφέρει τις λέξεις μέχρι τους ουρανούς της, κι η Κυρά της Ευσπλαχνίας τις διάβασε προσεκτικά. Ηξερε πολύ καλά τη λαχτάρα που έκρυβαν αυτά τα λόγια. Το έργο ενός Bodhisattva, ακόμα κι όταν έχει τις ευχάριστες στιγμές του, συνήθως χαρακτηρίζεται από προσωπική μοναξιά και ερήμωση. Λίγοι, πολύ λίγοι είναι αυτοί που θα συναντήσουν ένα τελειωμένο πλάσμα σαν τους bodhisattva και θα εκτιμήσουν την ομορφιά και την αυθεντικότητα του. Λίγοι θα πάρουν το θάρρος να το προσεγγίσουν και ακόμα λιγότεροι θα το καταφέρουν.

Γι’ αυτό και οι περισσότεροι, τριγυρνούν στον κόσμο, ακολουθώντας το μονοπάτι που διάλεξαν, υλοποιώντας το έργο τους μέσα στη σιωπή. Που και που μόνο, συναντούν έναν όμοιο τους και τότε για λίγο ξεκουράζονται απ’ την μοναξιά. Η Κυρά της Ευσπλαχνίας καταλάβαινε πολύ καλά τι ζήταγε το μήνυμα απ’ αυτήν. Κι αν και ήξερε πως το πεπρωμένο δύσκολα αλλάζει, δεν μπορούσε να αρνηθεί την βοήθεια της όπου την ζητούσαν. Εξάλλου κάθε ψυχή γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες της προσωπικότητας και πως να τις υλοποιήσει.

Επιασε λοιπόν το χαρτί, το γύρισε σε ένα πολύ λεπτό ρολό μέσα στα δάχτυλα της, και προχώρησε στον κήπο των ουρανών. Σαν βρέθηκε μπροστά στον Λωτό, έσκυψε και κάθισε δίπλα του. Παρακολουθούσε ένα ένα τα πέταλα να ανοίγουν και να ξεπροβάλει από μέσα ο ηλιακός άγγελος του Bodhisattva που ζητούσε την βοήθεια της. Οταν φανερώθηκε ολόκληρος, πήγε και στάθηκε δίπλα του, στο κέντρο ακριβώς του Λωτού και τον έπιασε απ’ το χέρι.

Θα είμαι δίπλα σου, και όλη μου η δύναμη είναι προς βοήθεια σου, του είπε. Ο,τι κι αν αποφασίσεις για την προσωπικότητα και την ζωή της πάνω στην γη, θα έχει την στήριξη μου. Ο Ηλιακός Αγγελος δεν μίλησε, έμεινε μόνο εκεί, να λάμπει αστραφτερός και μεγαλειώδης μέσα στην Καρδιά του Λωτού, ακτινοβολώντας Θέληση και Ευφυϊα.

Οταν κατά το απόγευμα ο Λωτός ξανάκλεισε, η Κυρά της Ευσπλαχνίας έβαλε φωτιά στην άκρη του χαρτιού, που κρατούσε τυλιγμένο ακόμα ανάμεσα στα δάχτυλα της, και φύσηξε τον καπνό του πάνω απ’ την ράχη του Δράκου. Μεμιάς μύρισε Ανοιξη, Ερωτα, Αυγή και Γέννηση. Ο Τροχός του Κόσμου γύρισε άλλη μια φορά deosil και Αυτή χαμογέλασε.

~ από isisveiled στο Ιουλίου 30, 2007.

11 Σχόλια to “Quan Yin”

  1. Παράξενα πλάσματα αυτοί οι Μποδισάτβας όμως…

  2. ναι τους άτιμους!

  3. Avalokitesvata,θηλυκός Bodhisattva της ευσπλαχνίας . . . ή μήπως Amida Butsu, Βούδας του «Ατελεύτητου Φωτός».
    Ηλιακός Άγγελος …

  4. AvalokitesvaRa dear Knight, δεν θέλω ανακρίβειες.. Ι’m not the Budha himself!

  5. α και μια που ανοίξαμε αυτή την κουβέντα…

    Δεν υφίσταται ενσαρκωμένος Ηλιακός Αγγελος. Και μόνο η παρουσία του θα κατέστρεφε τα πάντα γύρω του και εξ όσων γνωρίζω όλοι μια χαρά είμαστε ακόμα. Μην τον μπερδεύετε με τον Βούδα του Ατελεύτητου Φωτός. Επίσης μην τον μπερδεύετε με τον Πλανητικό Αγγελο του Ήλιου, τον Μιχαήλ.

    καλημέρα σας ιππότη μου

  6. Ενας απλός ιππότης είμαι, που πρόσφατα (πριν λίγους μήνες) επέστρεψα από ιερό πόλεμο στα σύνορα των διαστάσεων.Αλλά πίστεψέ με δεν ξεχνώ και δεν μπερδεύω τίποτα.
    Τόνισα απλώς την αναφορά σου στον «Ηλιακό Άγγελο» σαν έναν ακόμη κρίκο στην … αλυσίδα των … συμπτώσεων

  7. Είναι τόσο μεγάλα τα μαύρα μεσάνυχτα σου στον εσωτερισμό που μπερδεύεις τον Ηλιακό Αγγελο με τον Ηλιο που λατρεύεις. Μistake, big mistake!

    Το άτομο στου οποίου τον ηλιακό άγγελο αναφέρομαι, είναι ο πατέρας μου. Γιατί δεν υπάρχει ένας ηλιακός άγγελος και αυτός δεν ανταποκρίνεται στον Ηλιο. Συνεχίζεις να επιμένεις να τον μπερδεύεις με τον Πλανητικό Αγγελο του Ηλιου, ο οποίος όπως σου εξήγησα ήδη είναι ο Μιχαήλ.

    Εκτιμώ περισσότερο την παραδοχή των λαθών από τον κλασσικό αρσενικό τσαμπουκά σε έναν άντρα..

    Λίγα τέτοια ακόμα και τα καλύτερα έρχονται.. (κι αυτό δεν είναι υπόσχεση)

  8. Μπήκα σε κάποιο άβατο ε ;… Δεν ήταν στις προθέσεις μου και δεν ήθελα να ενοχλήσω. Γι΄αυτό κατανοώ τον θυμό και δεν απαντώ.

    ΟΜΩΣ . . . την επόμενη φορά που θα ξεπεράσεις τα όρια . . . (κι αυτό δεν είναι υπόσχεση)

    Ο πληγωμένος (και σε μαύρα μεσάνυχτα) ιππότης σου…

  9. Kαταρχήν να ζητήσω συγνώμη για το θυμό. Οσο ταπεινό κι αν σου φανεί, την στιγμή που απαντούσα ήμουν φοβερά εκνευρισμένη γιατί αργούσε το ραντεβού μου στο κομμωτήριο. Οπότε αν θεωρείς άβατο το κομμωτήριο οκ πάω πάσο..

    Θα σου υπενθυμίσω ότι αν επιτρέπω στον εαυτό μου τη χρήση του ονόματος Ισιδα είναι γιατί σέβομαι τα μαθήματα πραγματικότητας που έχω πάρει. Τα όρια στο μπλογκ μου τα βάζω εγώ, και τα όρια αυτά είναι πως οι εσωτερικές μας αναζητήσεις δεν μπορούν και δεν πρέπει να γίνονται το όχημα για την αναζήτηση .. (χμ ας μην το πω αλλά νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουν).

    Επίσης στο μπλογκ μου δεν δέχομαι απειλές. Στο δικό σας μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε. Αν είστε πληγωμένος λυπάμαι πολύ αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

    On second thought πάλι, στα μαύρα μεσάνυχτα προτιμώ να κατοικώ εγώ. Κρατήστε τον Ηλιο για εσάς.

  10. Ελεγα να μην … αλλά με κεντρίζεις.

    Ψάχνω στο λεξικό εσωτερισμού που έχω γιά να βρω τι συμβολίζει το «Κομμωτήριο»…

    Τα δικά μου όρια με περιβάλλουν βέβαια όπου κινούμαι…(γιατί δεν βγαίνει το αλογάκι μου στη μικρή φωτογραφία 😉
    Προφανώς δεν έχω «εσωτερικές αναζητήσεις» γιατί είμαι δηλωμένος ορθολογιστής, κι όσο γιά τις «εξωτερικές αναζητήσεις …» αυτές παίζουν πάντα και παντού (με θεές και με θνητές), όχι όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση.
    Πως θα μπορούσε άλλωστε όταν το άλλο σου πρόσωπο είναι «Η Κυρά των Λογισμών» μου ;

    Θεά μου όταν χάνεις την ψυχραιμία σου, χάνεις τη γοητεία σου…

  11. A να πάτε αλλου ντίαρ αμα δεν σας αρέσει η γοητεία μου.. κι έχω μια σειρά γάτες να τις βάλω να κλαίνε όλο το βράδυ ξέρετε..

Σχολιάστε

 
