song of the bad angels

Aπ’ την απέναντι κορυφή, τους έβλεπε να ανεβαίνουν την πλαγιά κατά χιλιάδες. Τίποτα από τις εικόνες της καταστροφής που μόλις είχαν ζήσει δεν τους είχε τρομάξει. Ούτε απογοητεύσει. Την περίμεναν, την διεκδικούσαν αυτή την καταστροφή χρόνια τώρα. Απ’ την αρχή του κόσμου τούτου, προσπαθούσαν γι’ αυτήν. Κι ανέβαιναν το βουνό κουβαλώντας την οργή τους μονάχα σαν αποσκευή, σαν το μόνο που άξιζε να σωθεί.

Κύμματα κόκκινης οργής, είχαν σαρώσει στο πέρασμα τους κοιλάδες και νησιά είχαν καταποντιστεί μέσα της. Φύσαγε οργή και ανέβλυζε απ’ τις πηγές και τα ποτάμια. Αλλά όχι η οργή του δικαίου. Οχι η αγανάκτιση του απελπισμένου. Οργή στην πιο καθαρή μορφή της, κακία που στάλαζε μέσα απ’ το δέρμα τους, οργή που κυκλοφορούσε στο αίμα και τους νευρώνες του εγκεφάλου τους. Σαν σεισμός η κακία είχε ισοπεδώσει τα πάντα, είχε τραντάξει απ’ τα θεμέλια τα τελευταία ίχνη λογικής και ευσπλαχνίας και είχε διαλύσει την ζωή.

Ανέβαιναν το βουνό εξαγριωμένοι. Τίποτα πάνω τους δεν θύμιζε πια πως κάποτε ήταν άνθρωποι. Κάποιοι έβαζαν φωτιά στο πέρασμα τους, άλλοι με τεράστιες μηχανές σκόρπιζαν τα σκουπίδια απ’ τις χωματερές μέσα στις λίμνες, μερικοί έχυναν μπιτόνια χημικών στις ρίζες των δέντρων και στα πόδια όσων τους ακολουθούσαν. Στάζοντας κακία. Αγνή, ανόθευτη κακία, οργή και μίσος για κάθε τι που υπήρξε.

Κι όλο ανέβαιναν το βουνό. Οταν έφτασαν εκεί, σκότωσαν ο ενας τον άλλο με γυμνά χέρια, ξεσκίζοντας τις σάρκες τους με τα δόντια, πίνοντας το αίμα από τις φλέβες τους, τραβώντας και ξεριζώνοντας μάτια και μέλη αδιάκριτα. Μέχρι που δεν έμεινε κανείς. Και ήρθε και καταλάγιασε η κακία σαν αχνός πάνω στο έδαφος, το βαμμένο κόκκινο έδαφος, τον μαυρισμένο ουρανό, τη ραγισμένη γη.

Σηκώθηκε και άρχισε να κατεβαίνει σιγά σιγά απ’ την κορυφή που βρισκόταν. Κι όπου πατούσε, επουλώνονταν η γη κάτω απ’ τα πόδια του,

~ από isisveiled στο Ιουλίου 31, 2007.

5 Σχόλια to “song of the bad angels”

  1. » Κι έγινε πόλεμος στον ουρανό, ο Μιχαήλ και οι άγγελοί του πολέμησαν με το δράκοντα, πολέμησε και ο δράκοντας και οι άγγελοί του, και δε νίκησαν, ουδέ τόπος ευρέθη αυτών έτι εν τω ουρανώ «

  2. Ιππότη, θα μου επιτρέψετε τόσο ως Μιχαήλ που είμαι όσο και ως αφηγητής ουσιαστικά του ανωτέρω περιστατικού, να είμαι ιδιαίτερα διεκδικητικός ως προς το συγκεκριμένο κείμενο, θεωρώντας το κτήμα και ιδιοκτησία μου, στην οποία απαγορεύεται το τρεσπάσινγκ. Γατί, μην ξεχνάτε, πως ο Μιχαήλ είναι προορισμένος να νικά στις μάχες και δεν θα ήταν φρόνιμο να αγνοήσει κανείς τις εντολές του.

  3. Profusion, ο Μιχαήλ υπήρξε συμπολεμιστής μου και αρχηγός μου. Κάποτε δυστυχώς και αρχηγός των αντιπάλων μου.Και βέβαια δεν είσαι εσύ αυτός ο Μιχαήλ…
    Νόμιζα ότι το κείμενο ήταν τη Θεάς…

  4. Δεν είσαι σε θέση Ιππότη μου να ξέρεις ποιος είναι και ποιος όχι ο Μιχαήλ, σαν Γαβριήλ το ξέρω καλύτερα από σένα. Το δε κείμενο, μπορεί να είναι δικό μου, αλλά αφηγητής είναι πράγματι ο Μιχαήλ δια στόματος Profusion.

    Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα μάλιστα αν δεν σχολίαζες άλλο επ’ αυτού.

  5. Σέβομαι το γεγονός πως είμαι φιλοξενούμενος…και μου το ζητάς…και δεν θα σχολιάσω άλλο.

Σχολιάστε

 
