κάλλιο αργά παρά ποτέ

Είναι η τελευταία φορά που σου γράφω, και λυπάμαι ακόμα και για το «μελάνι» που έχυσα ως τώρα. Ετσι κι αλλιώς είχα ήδη ξεχάσει πως ήσουν. Και στην μορφή, και στους τρόπους, κι αν ακόμα με τον δικό σου τρόπο μ’ αγαπούσες κι αυτό το ξέχασα. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, όπως πάντα το συνηθίζω, είδα τελικά πως κι εσύ ένα ψέμμα ήσουν. Ηθελα να βλέπω την καλή σου πρόθεση, την προσπάθεια σου να μείνεις ένας έντιμος άνθρωπος γεμάτος ζωή και ενδιαφέρον για τους άλλους ανθρώπους. Και τι κατάφερες? Ακριβώς το αντίθετο.

Οσο για μένα, το ότι σε γνώρισα και έζησα μαζί σου, δεν ήταν παρά το μεγαλύτερο μου λάθος. Θα είχα πάρει πολύ νωρίτερα απόφαση ότι τίποτα δεν αξίζει σ’ αυτή την ζωή, αν δεν σε είχα γνωρίσει. Και τιμώντας τη μνήμη σου, και τις δικές μου αρχές, μάταια αγωνίστικα για αξίες ψεύτικες. Και μάταια ήλπιζα κάθε τι καλό.

Ελπίζω και για τους δύο μας, το τέλος να είναι ένα χώμα φρεσκοσκαμμένο, με σκουλίκια που θα επιστρέψουν την ματαιότητα της σάρκας εκεί που της αξίζει. Στο μηδέν.

~ από isisveiled στο Αύγουστος 16, 2007.

Ένα Σχόλιο to “κάλλιο αργά παρά ποτέ”

  1. μα αυτό το έχω πει Εγώ… δικά μου λόγια είναι αυτά… ποιος τα ψιθυρίζει τώρα? Ερχονται από το μέλλον μου ή από το παρελθόν μου?

    Mόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία δεν την βλέπουν τα μάτια…

    Θυσιάζω την περηφάνεια μου και του γράφω, προδίδω μόνο την αλαζονεία μου και γράφω γι’αυτόν. Μπορώ και παίρνω όρκους φοβερούς, ξαπλώνω στο άδειο κρεβάτι απ’ το σώμα του, σταυρώνομαι στην μοναξιά του…

    Το σύννεφο, ο άγγελος κι εγώ περιμένουμε την μέρα που ο θάνατος θα λυπηθεί αυτή την θλιβερή συγκατοίκηση και θα μας ξεχωρίσει… Και τότε στην θλίψη της απώλειας το σύννεφο, ο άγγελος κι εγώ για πρώτη φορά θα γίνουμε ένα..
    Δεν θα τον άλλαζα με τίποτα διαφορετικό, με τίποτα που να μην καίει όσο αυτός τα κύτταρα μου…
    Για να φτάσουν να συν-ουσιαστούν δύο σώματα, πρέπει πρώτα να έχουν κατακτήσει τη δική τους ξεχωριστή σημασία, να μπορούν να οδηγηθούν στην ευχαρίστηση μέσα από τις δικές τους αυτόνομες σκέψεις και πράξεις…

    Οταν αυτό δεν είναι εφικτό, το μικρό μας “βίτσιο” είναι το νησί σωτηρίας σε μια θάλασσα αυταπάτης και εξαπάτησης του άλλου…
    Ομως, ψάξε λίγο καλύτερα… Εκεί σε κάποια γωνία, ενός καθρέφτη “μαγικού”, ρίχνεις κλεφτές ματιές να δεις την αξιοσύνη σου. Να επιβεβαιώσεις τη σκέψη σου ανάμεσα στις άλλες, να στηρίξεις τον εαυτό σου μέσα από νέα “παιχνίδια”. Μήπως φαντάστηκες πως κέρδισες την ταπεινότητα? Μη νομίζεις πως ξαφνικά έγινες ανθρωπιστής? Ευαίσθητος? Ευγνώμων?

    Ο άγγελος μου δεν θυμάμαι ποτέ να μίλησε ποτέ για άλλη αθωότητα πέραν αυτής των σωμάτων, της αδιάλειπτης συνένωσης τους μέσα και πέρα από την φαντασία…
    Ο άγγελος μου δεν φέρνει ποτέ μηνύματα καθαρά και εξαγνιστικά. Με οδηγεί μέσα από λαβύρινθους σκέψεων, σε λόγια μισά αλλά διπλά σε έννοιες… Με φορτώνει κόλαση, κάνει την καρδιά μου να χτυπάει ξέφρενα και ποτέ γαληνεμένη…
    Παίζει μαζί μου παιχνίδια δύσκολα, με μαθαίνει να υποτάσσομαι και όχι να είμαι ελεύθερη. Απαιτεί την λατρεία μου και την αφοσίωση μου, δεν παραδέχεται ποτέ τα λάθη του, μου δείχνει πάντα τα δικά μου… Ο άγγελος μου έχει χιούμορ, και βουτάει στα νερά της ζωής, όσο τρικυμισμένα και αν είναι…
    Το σύννεφο, ο άγγελος κι εγώ περιμένουμε την μέρα που ο θάνατος θα λυπηθεί αυτή την θλιβερή συγκατοίκηση και θα μας ξεχωρίσει… Και τότε στην θλίψη της απώλειας το σύννεφο, ο άγγελος κι εγώ για πρώτη φορά θα γίνουμε ένα..

    Αν μπορούσε το μυαλό να καταλάβει περισσότερο η τελεία θα του έλεγε πως δεν υπάρχει πολικότητα, ούτε καλό, ούτε κακό, ούτε αρχή και μέση. Δεν υπάρχει καν θέμα επιλογής

    Η συνείδηση και αποδοχή της ανθρώπινης φύσης προϋποθέτει μια ταπεινότητα που μπορείς να βρεις μόνο σ’ αυτούς που δεν έχουν αυταπάτες μεγαλείου και ενάρετης ζωής.

    Πολύτιμη μου Ίσιδα…
    Ισως είναι πολύ νωρίς…
    και οι Λέξεις πολύ εύθραυστες…
    Ίσως και όμως απλά να μην το θες αρκετά
    ένα μικρό κόκκινο σημάδι ήταν μικρό τίμημα για τόσο μεγάλο δώρο
    πολλές φορές κυνηγώντας τον τρόπο χάνουμε τον καιρό…
    Και κάτι άλλο

    Ελπίζω για σένα

Σχολιάστε

 
