chat rooms

Tις νύχτες  αλλάζω μορφή, μιας που μου μοιάζει αλλά δεν είναι αναγνωριστική της ταυτότητας μου, αλλάζω ύφος (χμ, αλλάζω πράγματι;) και σέρνομαι σε μέρη ταπεινά. Πιάνουν τα καλώδια και κάνουν την κίνηση μου δύσκολη, μια που όλοι τριγυρνάνε στα ίδια μέρη εκείνη την ώρα. Μποτιλιάρισμα.

Πάω σε σοκκάκια που τη μέρα περιφρονώ, σε καταγώγια γεμάτα φώτα πολύχρωμα και πράγματα που αναδεύονται μπροστά μου ενοχλητικά. Διαφημίσεις και «καμάκια» ξεφυτρώνουν ξαφνικά στο δρόμο μου και ζητούν την προσοχή μου. Εγώ φοράω μια μπλούζα μαύρη, να γίνομαι ένα με το σκοτάδι, κι αναζητώ τις σκιές. Ποιος ξέρει, γιατί πιστεύω πως μέσα σε τόσο κόσμο και τόσο νέον που αναβοσβήνει, εγώ ψάχνω για σκιές. Η μπλούζα αυτή όμως αφήνει όλη την πλάτη μου γυμνή. Και πάνω της δυό μάτια κοιτούν πίσω μου, τα βλέμματα εκείνα που διστάζουν να ρίξουν οι άνθρωποι μπροστά μου.

Περπατώ ανάμεσα τους, κάνοντας πως δεν τους προσέχω. Παραμερίζω τους ζητιάνους και τους απατεώνες, γελάω στα μούτρα όσων ξεπουλάνε την ψυχή τους για το σώμα μου. Τζους! Φύγε μακρυά! φωνάζω και χαμογελάω καθώς απομακρύνομαι… Μα τα μάτια πίσω μου όλα τα βλέπουν. Ακόμα κι αυτούς που για ένα δευτερόλεπτο κατανοούν τι ήταν αυτό που τους προσπέρασε, ποιον υποτίμησαν και επιθύμησαν με λάθος τρόπο, τι ξέφυγε από την μοίρα τους και ακολούθησε την δική του. Μετά γυρνούν στις βιτρίνες τους και παριστάνουν τα εμπορεύματα.

Που και που αυτά τα βράδυα, στρώνομαι σε κάποιο βρώμικο πεζοδρόμιο και παίζω χαρτιά με αγνώστους. Μετά φεύγω χωρίς να πληρώσω. Εχω πληρώσει αρκετά σκέφτομαι. Φτάνει.

Οταν γυρνάω, βγάζω την μπλούζα, την πετάω στο κρεβάτι και μένουμε εγώ και τα μάτια στην πλάτη μου που όλα τα ξέρουν, ακόμα κι αυτά που γίνονται στα κρυφά. Ξαπλώνω μπρούμυτα, να δουν και λίγο ουρανό. Από Κόλαση χορτάσαμε..

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 14, 2007.

7 Σχόλια to “chat rooms”

  1. έτσι!

  2. Γίνονται ανταλλαγές ψυχές με σώματα ;
    Πως μπορεί κάποιος να επιθυμεί με λάθος τρόπο ;
    Η Κόλαση είναι προσωπική επιλογή.Δεν πας εκεί κατά λάθος.

  3. Μην ακούω τώρα παιδιάστικες απορίες…

    Φυσικά και γίνονται ανταλλαγές ψυχών με σώματα, τα chat rooms είναι γεμάτα από τέτοιες..

    Με λάθος τρόπο κανείς επιθυμεί, όταν ακούει μόνο το σώμα του και όχι την ψυχή του…

    Οσο για την Κόλαση χμ.. δεν είναι πάντα έτσι. Πολλές φορές οι επιλογές των άλλων μπορούν κάλλιστα να κάνουν Κόλαση τη δική μας ζωή. Σας το απεύχομαι φίλε μου.

  4. Σκεφτόμουν το παράδειγμα του Φάουστ.
    Η επιθυμία είναι αρχή συναλλαγής.

  5. H επιθυμία ως γνήσιο τέκνο του αστρικού πεδίου είναι συνήθως ψευδής. Ο Φάουστ αν θυμάμαι καλά πάλι είναι τέκνο της φαντασίας ή όχι?

  6. Όπως έλεγε κάποτε κι ο Τζιμάκος (ένας είναι ο Τζιμάκος):

    Έχω ένα τραύμα στην ωμοπλάτη,
    δεν είν’ αστείο, λείπει κομμάτι.

  7. χεχε καλά μην υπερβάλλουμε κιόλας, εγώ ένα απλό τατου έχω στην πλάτη μου..

Σχολιάστε

 
