you are stupid and contagious

Το νου σου κόσμε. Γιατί κάπου ανάμεσα σου, υπάρχουν κι αυτοί που δεν θα ανεχτούν ούτε την βλακεία, ούτε την μετριότητα σου. Και θα ‘ρθει κάποτε η ώρα που όσα επέβαλες στην ανθρωπότητα για χρόνια θα κάτσουν, σαν δράκος δύσμορφος και σκοτεινός, πάνω στα δικά σου λείψανα.

Το νου σου κόσμε. Γιατί η αλαζονεία σου έγινε τεράστια. Και η βλακεία σου έγινε καθεστώς. Και η απαξίωση σου έγινε καθημερινότητα. Και η υποκρισία μιας ευθιξίας προσποιητής έγινε αντιληπτή. Το νου σου γιατί δεν είναι πια ανεκτή.

Το νου σου κόσμε. Γιατί έβαλες το προσωπικό σου δίκαιο, την δική σου δικαιολογημένη οπτική και άποψη πάνω απ’ την ανθρώπινη ζωή. Γιατί γέννησες πολέμους και καταστροφές πιστεύοντας πως κάνεις καλά. Γιατί ακόμα και τώρα, όταν βρέχει από την ασφάλεια του σπιτιού σου κρίνεις την ηθική των άλλων, καταδικάζεις λαούς και θρησκείες, κατηγορείς και υποτιμάς έθνη. Και μετά ρίχνεις μπριζόλες στα κάρβουνα.

Το νου σου κόσμε. Γιατί τα καιρικά φαινόμενα σου κάνουν εντύπωση τώρα που είναι γεγονός μη αναστρέψιμο. Γιατί τώρα είναι της μόδας να συμπάσχεις με τις φάλαινες που εξαφανίζονται. Το νου σου γιατί και τώρα ψεύδεσαι.

Το νου σου κόσμε γιατί κάποτε όλα αυτά θα πάψουν.

~ από isisveiled στο Νοέμβριος 19, 2007.

19 Σχόλια to “you are stupid and contagious”

  1. Μα ο κόσμος των ζώων και της μπριζόλας δεν έχει νου …
    Δεν νοιάζεται γιά την ανοχή σου γιατί είναι η πλειοψηφία και τον έχουν μάθει πως σωστή είναι η άποψη των περισσότερων (ζώων)…

  2. Oχι φίλε μου… το να τους αποκαλούμε ζώα είναι καταρχήν υβριστικό για τα ζώα και δεύτερον μια «ταμπέλα» που τους εξυπηρετεί. Πρέπει να παραμείνουν άνθρωποι έτσι ώστε να έχουν ευθύνη για την νοοτροπία τους. Και κάποτε η ανοχή η δική μας πρέπει να τελειώσει.

  3. Το νου σου άνθρωπε γιατί κινδυνεύεις να υποστείς αναιτίως το μαρτύριο του Ταντάλου.

  4. Υφολογικά έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον το κείμενό σου, ακροβατεί ανάμεσα στον πολιτικό και τον προφητικό λόγο. Συνεχίζεις να με εκπλήσσεις, Ίσις.
    [Ότι συμφωνώ τα ξέρεις.]

  5. Το νου σου κόσμε.. Η ISiS παραμονεύει!

  6. Ρίτσα χρυσό μου, δεν πας να γράψεις κάνα ποίημα καλύτερα?

    Αμμε μου ευχαριστώ, αλλά μη τα λες δυνατά αυτά γιατί σε ταμπελώνουν ως συμπαθή προς εμένα

    Μαλάκα μου! είναι τόσο ευγενικό από μέρους σου να αποδεικνύεις το αληθές των λόγων μου 🙂

  7. Ισιδα, Ισιδα ξέρω πως αντιπαθείς τους γαϊδάρους.
    Στη Ρώμη λάτρευα τον Μίθρα, περνούσα όμως κι από το ναό σου…

  8. De gustibus et coloribus non est disputandum ή αλλιώς περί ορέξεως..

  9. Fluctuat…nec mergitur…

  10. Ναι φυσικά.. αν την έχετε δει James Bond Θα μπορούσε να ισχύει κι αυτό φίλε μου..

  11. ααααααχ, ο.τι κι αν λεμε, vanitas vanitatis et omnia vanitas…μιας και βλεπω πως το γυρισαμε σε νεκρες γλωσσες…

  12. μόνο νεκρές; και άχαρες πανάθεμα τις 😉

  13. πέθανε ολόκληρη Γλώσσα και με αφήσατε ακάλεστο;;;; Αίσχος!!!!ότι είχα ραφτεί για μια θεια μου και το είχα έτοιμο το outfit!!!

  14. βασικά η δική μου δεν πέθανε ακριβώς..έλιωσε…απο τι μη ρωτατε, δεν μου αρεσει να περιαυτολογω…

  15. δε μου λέτε κορίτσια… σαν το κλουβί με τις τρελλές γίναμε εδώ μέσα, και καλά εσείς… εγώ πως προέκυψα έτσι?

    λοοοολ

  16. Αχ, σας περικαλω, μην ξυπνησει τωρα ο ανηρ μεσα μου και σας είπω κατιτις περι κορασσίων. Ολοι εξαρτωμεθα απο τας μετατροπας της χοληστερινης εις ορμονες τινες…

  17. Α, άκου να σου πω! αν έχεις σκοπό να την κάνουμε αυτή τη συζητήση δημοσίως να μου το πεις ε? Μήπως χρειάζεσαι καμμιά δίαιτα δηλαδή… 😉

  18. Δεν θα είχα καμία αντίρρησις αλλά βλέπετε έχω βάψει τα νύχια μου η γαλή. Μόλις στεγνώσουν, αβεκ πλεζίρ…αρκεί να μη γίνει εις την λατινικήν. Τα νεκρά συναισθήματα κάλλιον που εκφράζονται με νεκράς γλώσσας, ν΄ες πα;

  19. ωωω μα bien sur mon cher! 😉

Σχολιάστε

 
