δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε

.

6732_117228938268_711113268_2370498_5589678_n

.

Eκεί γύρω στις τρεις το βράδυ που όλοι είχαν αποκοιμηθεί, το σώμα δυσανασχέτησε. Τριγύρναγε στα σεντόνια, στριφογύριζε μέσα στην ζέστη, κυλιόταν στο σκοτάδι. Ακόμα κι όταν άπλωνε χέρια και πόδια σαν για να σταυρωθεί, η ένταση δεν υποχωρούσε. Να ντυθείς έσπευσε το μυαλό να συμβουλεύσει. Να ντυθείς ζεστά, είναι χειμώνας ακόμα. Οχι! είναι καλοκαίρι ακόμα. Πάντα ήταν καλοκαίρι και το φως μπαίνει απ’ τις γρίλιες, το ασημένιο Της φως και με ξυπνάει..

Στριφογύρισε λίγο ακόμα και μετά τινάχτηκε επάνω. Με τα μαλλιά να ανεμίζουν, με το βλέμμα αγριεμένο έψαξε δροσιά. Δεν είναι χειμώνας αυτός, είναι καλοκαίρι κι ο ήλιος καίει ακόμα και την νύχτα. Κι αν δεν ήταν το φεγγάρι να με λυπάται, είπε το σώμα, θα είχα καεί συθέμελα. Κι αν είχα σιδερένιο άλογο θα το είχα ήδη καβαλήσει, να τρέξω, να βρω αυτό που θα σβήσει τις φωτιές. Θα τρέξω όμως πάνω στην ανάσα του Δράκου, θα γίνω βέλος και φτερά φευγάτα και θα βρω αυτό που ψάχνω.

Σταμάτησε το σώμα έξαφνα πάνω από μια πλατεία. Με συντριβάνια και λιοντάρια να τα φρουρούν. Χαμήλωσε λίγο και έκατσε στο πλάι του συντριβανιού. Ολοι τριγύρω τους άκουγες να ανασαίνουν βαθιά μέσα στον ύπνο τους, κι από κάποιο μέλλον και παρελθόν οι μουσικές καρναβαλιών διονυσιακών να ηχούν μέχρι μέσα στη γη, μέσα στα κτήρια, μέσα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Και το βλέμμα να μένει αγριεμένο, σαν κάποιος απ’ το πουθενά, να τόλμησε να απεικονίσει το σώμα σε πλάκα χημική.

Ποιος? Ποιος θνητός εισβάλει στο καλοκαίρι μου? εκτοξεύτηκε σαν κραυγή η σκέψη και σάρωσε και το συντριβάνι, και τα λιοντάρια, και την πλατεία ολόκληρη, και τις ανάσες όσων κοιμούνταν ακόμα. Κι έπειτα με ένα απότομο παφ! βρέθηκε ξανά στο κρεβάτι με χέρια και πόδια ανοιχτά σαν σταυρωμένο..

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 13, 2007.

11 Σχόλια to “δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε”

  1. τι βλέπει πάλι η Ίσιδα, μου είπε.
    κι ήρθα να δω.

    ήρθα κι έλειπες. έμαθα που ήσουν.
    το λες εδώ.

  2. …είναι σου λέω πανικός
    ένας μικρός Τιτανικός
    και θα ‘ναι θαύμα αν σωθούμε.

    Δεν είν’ αγάπη αυτό που ζούμε
    εγώ το λέω ποινικό
    κακούργημα κανονικό
    και ισόβια θα δικαστούμε.

    Για πράξεις και για παραλείψεις
    ιδιαζόντως ειδεχθείς
    αλλά εσύ μη φοβηθείς
    κι αρχίσεις τις αποκαλύψεις.

    Δεν είν’ αγάπη
    δεν είν’ αγάπη αυτό που ζούμε
    είναι σου λέω πανικός
    ένας μικρός Τιτανικός
    και θα ‘ναι θαύμα αν σωθούμε.

    Ούτε κι εγώ θα ομολογήσω
    ότι σ’ αγάπησα πολύ
    και πως με καίει το φιλί
    που δεν μπορώ να ξαναζήσω.

    Έλα λοιπόν να μοιραστούμε
    της φυλακής μας το κελί
    κι αν αγαπιόμαστε πολύ
    μπορεί και να αθωωθούμε.

    Δεν είν’ αγάπη
    δεν είν’ αγάπη αυτό που ζούμε
    είναι σου λέω πανικός
    ένας μικρός Τιτανικός
    και θα ‘ναι θαύμα αν σωθούμε

    Ωραίο κομμάτι μου θυμήσες!

  3. @ roidis

    🙂

    @ manos

    🙂

  4. Τι βλέπουν οι οφθαλμοί μου;;Μπας και είναι καιρός να επανεκτιμήσω τα γούστα μου; Α να χαθείς γύναιο, με κόλασες άγιες μέρες!

  5. δεν φταίω εγώ.. το συντριβάνι μου πάει απλά και σε παραπλανά

  6. Ποιό συντριβάνι; Έχεις την ψευδαίσθηση πως, ενώ είσαι εσύ εκεί, εγώ θα κοίταζα το συντριβάνι; Με προσβάλεις, γιατί είναι σαν να λες ότι δεν είμαι ικανός να ξεχωρίσω το σημαντικό από το ανούσιο. Εκτός βέβαια και σε έχω κάνει να χάσεις τόσο την αυτοπεποίθησή σου που θεωρείς πως το συντριβάνι αξίζει κανείς να το προσέξει περισσότερο από εσένα.
    Εάν δεν κάνω λάθος, μοναχά απέναντι στον όσιρη ένιωθε μικρότερη η Ίσιδα…

  7. Να χάσω την αυτοπεποίθηση μου? Αυτό δεν μπορεί να συμβεί Οσιρη μου. Την άλλη φορά θα φροντίσω να πέσω μέσα στο συντριβάνι, για να αναγκαστείς να το προσέξεις 😉

  8. Και ίσιδα και βρεγμένη λοιπόν, έστω κι αν είναι από ένα συντριβάνι μόνο 😉 Πάντως τουλάχιστον παραδέχτηκες πως είμαι ο όσιρης, έστω και αν δεν χρησιμοποίησες το αναμενόμενο κτητικό…

  9. μα το χρησιμοποίησα..

  10. Το εάν θα χρησιμοποιήσω κι εγώ το κτητικό μετά το Ίσιδα, θα εξαρτηθεί φαντάζομαι από σένα και το σύμπαν…

Σχολιάστε

 
