βραδυάζει γύρω κι η νύχτα απλώνει σκοτάδι βαθύ..

Κι εγώ που έχω όλο το Χρόνο δικό μου, κοιτάω στο παρόν προσηλωμένη και το βρίσκω κενό. Κι εσύ σε μια στιγμή που βασιλεύεις, κοιτάς αλλού. Οργώνει η νύχτα τα λιβάδια μου, και ανησυχεί το σώμα μου βασιλιά μου, και δεν σε βρίσκω πουθενά. Τον κάτω κόσμο που διαφεντεύεις εγώ μόνο δεν μπορώ να επισκεφθώ. Μένω λοιπόν, τις νύχτες, στον κόσμο που απόμεινε για μένα, και κοιτάω μήπως πετύχω τη στιγμή σου στο δικό μου αέναο φως.

Καταλαβαίνω πως την έχασα, πως ξέφυγε της προσοχής μου, όταν προλαβαίνω μόνο την σπίθα της ψυχής σου, που σε κείνη την μοναδική στιγμή έτμησε το παρόν μου. Οταν φτάσεις να δεις το φως, είναι ήδη πολύ αργά. Μέσα σε προτάσεις μισές, ήρθε και κάποτε κάθισε το φως, κι εγώ τις συμπλήρωνα. Με κείνη την θαυμαστή ιδιότητα των ερωτευμένων, που ένδοξα αγαπήθηκαν και στο τέλος ατιμάστηκαν από το χάσμα του θανάτου. Οσιρη και αγαπημένε μου, δεν ξέρω τι όνομα έχεις εκεί, δεν ξέρω τη Στιγμή σου πως να συλλάβω, κι ας είναι δικός μου ο Χρόνος.

Της νύχτας τώρα το σκοτάδι ας είναι μάρτυρας μου, πως πεθύμησα σαν άνθρωπος κανονικός και πως αγαπήθηκα σαν θεά. Κι αν η Σελήνη έχει φως να περισσεύει, ας αντιστρέψει τώρα τα δεδομένα. Κι ας πεθυμήσω σα θεά, να μ’ αγαπήσει σαν άνθρωπο. Και την στιγμή να φέρουν ξανά στον δρόμο μου, κι εγώ να αστράψω μαζί της, και να κλειστούμε με τον Οσιρη μου σε ένα μοναδικό δευτερόλεπτο.

χωρίς ντροπή, αναζητεί, τον ήλιο που έχει χαθεί

στα σκοτάδια να βρει..

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 16, 2007.

4 Σχόλια to “βραδυάζει γύρω κι η νύχτα απλώνει σκοτάδι βαθύ..”

  1. Αυτά τα μάτια είναι δικά σου ?

  2. Mόνο το βλέμμα

  3. Ποιητικότητατη η έκφραση των συναισθημάτων σου. Σε καταλαβαίνω…

  4. που το ξέθαψες καλέ αυτό ?

    καλημέρα 🙂

Σχολιάστε

 
