ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται

Ξέρετε γιατί θα χάσω το δικαστήριο απέναντι σ’ αυτούς που σκότωσαν τα ζώα μου? Γιατί οι «συγχωριανοί» μεσαιωνίτες, ξέρουν ότι αυτό το κάνει ο άρρωστος ματάκιας της περιοχής, για να βγάζει απ’ τη μέση αυτό που τον εμποδίζει να παίρνει μάτι, και του κάνουν πλάτες. Θα έρθουν στο δικαστήριο και θα βεβαιώσουν πως είναι καλός άνθρωπος. Αυτοί «καρφί» δεν γίνονται..

Θα μου πείτε ζώα είναι μωρέ.. Μμμ ναι.. το ίδιο λένε ξέρετε και για τα παιδιά, και γι’ αυτούς που κάνουν χρήση ουσιών. Σιγά μωρέ παιδί είναι θα το ξεχάσει μέχρι να μεγαλώσει, σιγά μωρέ ενήλικος είναι ας μην έμπλεκε με ναρκωτικά. Και πάνω απ’ όλα, εμείς καρφιά δεν γινόμαστε. Γιατί άρρωστοι πραγματικά άνθρωποι υπάρχουν, αλλά είναι λίγοι. Ομως η ελληνική επαρχία βράζει πραγματικά από μία νοοτροπία που επιτρέπει με την ανοχή της όλα τα παραπάνω.

Στο λιμάνι κυνηγάνε τους κούρδους, αλλά γελάνε όταν οι κούρδοι στριμώχνουν τους ομοφυλόφιλους και τους χτυπούν. Και η μάνα προχθές στο λεωφορείο καμάρωνε την νοικοκυροσύνη της, όταν απείλησε το επτάχρονο παιδί της πως άν δεν κρατήσει έξω το σκυλί θα του βάλει η ίδια φόλα στα σκαλιά τους. Κι ο μάγκας τις προάλλες περηφανευόταν για το σημάδι του, που έριξε τη φόλα στον τρίτο όροφο πολυκατοικίας να σκοτώσει το κανίς.

Ολα είναι μέρος της ίδιας κόλασης. Κάποτε θα πρέπει να το καταλάβετε. Σας αφορά όλους. Δεν γυρνάμε την πλάτη, δεν δικαιολογούμε αυτή την νοοτροπία. Είτε πρόκειται για παιδιά, για ζώα, για φυτείες χασίς, για τα δάση μας. Οχι όταν και αφου αποκαλυφθεί το έγκλημα, αλλά εν τη γεννέση του. Και μην κάνετε το λάθος να πιστεύετε πως δεν είναι ίδιας σημασίας όλα αυτά. Ο άνθρωπος που δεν έχει τις ηθικές αναστολές να βιάσει παιδί, να σκοτώσει ζώο, να κάψει δάσος είναι εξίσου κακός και επικίνδυνος σε όλα. Αν κάνει το ένα, εξίσου εύκολα θα κάνει και το άλλο. Πάρτε το χαμπάρι. Ο πραγματικά άρρωστος είναι, ευτυχώς, μία εξαίρεση εύκολα εντοπίσημη.

Αλλά ο κόσμος γύρω μας καίγεται.. σιγοβράζει.. και εμείς τον υποδαυλίζουμε με την ανοχή μας.

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 18, 2007.

9 Σχόλια to “ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται”

  1. Ξεφτιλίστε τους! γίνετε καρφιά!

  2. Ούπς. Καλημέρα σας κατ ‘αρχήν, καινός στα μέρη σας…
    Πραγματικά λυπούμαι που θα συμφωνήσω, έχοντας μεγαλώσει στη βουκολική ελληνική επαρχία περιμένοντας να φύγω για την πόλη κι ακόμη παραπέρα… 😦 Και τώρα που τα είπατε αυτά θυμάμαι γιαγιάδες κακιασμένες να κοινωνούν και γείτονες να χαστουκίζουν τα μικρά τους, και Κύριους να κλέβουνε παπούτσια απ’ το περβάζι… Ας έχει.

  3. Καλημέρα

    εγώ λυπάμαι που έφυγες. Για μένα δεν θα αλλαξει τίποτα αν φεύγουμε όλοι. Πρέπει να μένουμε και να πολεμάμε. Αλλιώς τους αφήνουμε ελεύθερους να κάνουν ό,τι θέλουν. Πρέπει να μενουμε και να γινόμαστε η βάση στην οποία θα χτιστεί κατι καλύτερο, αλλιώς δεν κάνουμε τίποτα και αδίκως παραπονιόμαστε.

  4. Είσαι σκληρή αλλά και πάλι συμφωνώ, αλλά μερικές φορές είναι πολύ απογοητευτικό να πολεμάς μόνος. Όσο είμαι μακρυά τουλάχιστον, βλέπω πως τον τόπο του θυμού παίρνει η στενοχώρια που είναι έτσι τα πράγματα, και αυτό είναι η αρχή για να αγαπήσεις εκ νέου κάτι…

  5. Kαλέ μου φίλε, εγώ δεν ζούσα πάντα στην επαρχία. Είμαι γέννημα θρέμμα της αθήνας και σκέψου πόσο απογοητευτικό ήταν για μένα να διαπιστώσω πως έτσι έχουν τα πράγματα. Ομως μένω εδώ, είμαι μόνη μου ανάμεσα σε όλους αυτούς και πολεμάω. Μέχρι τώρα νικάω εγώ ακόμα κι αν θύματα υπήρξαν τα ζώα μου. Και νικώ γιατί δεν εγκαταλείπω. Αυτό και μόνο φτάνει. 🙂

  6. Τὰ χέρια ποὺ σοῦ δηλητηρίασαν τοὺς φίλους σου νὰ πάθουνε καρκίνο. Δίκηο εἶχε ἡ Λένα. Καὶ νὰ ἔχει τὴν κατάρα μου ἡ ἁγνὴ Ἑλληνικὴ ἐπαρχία!

  7. χαχα αγαπημένε μου ήδη ο συγκεκριμένος ματάκιας έκτοτε τραβολογιέται στα νοσοκομεία με το χέρι του.. πράγμα που τους έμαθε να μην τα βάζουν με όσους δεν μπορούν να ηττηθούν 😉

  8. Σε πρόσφατη ανάρτησή μου εξομολογήθηκα ότι ανακάλυψα ότι είμαι …μισέλληνας. Για λόγους που εξηγώ και που εναρμονίζονται με αυτούς που σχολιάζεις εδώ. Παρέλειψα να αναφέρω και την απέχθεια του μέσου ‘Ελληνα προς τα ζώα, τον σαδισμό του και την αδιαφπρία του γι’ αυτά. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να μισείς τη φυλή σου αλλά μπορείς να μισείς τα φρικτά ελαττώματά της και να τα αποκαλύπτεις. Μόνο έτσι υπάρχει ελπίδα…

  9. Και να ταν μόνο τα ζώα φίλε μου.. όπως είπα εδώ ο κόσμος καίγεται..

    καλημέρα και χρόνια πολλά 🙂

Σχολιάστε

 
