Darkness Visible

Για να προσθέσω σε μια ματαιοδοξία αναμφίβολη και της περηφάνειας μου να κάνω τα χατήρια πήρα το ποδήλατο αυτή τη φορά. Ενα μαύρο λεπτό ποδήλατο με το όνομα ενός δαίμονα. Ηθελα να δω πως θα τα καταφέρω, αν ταυτόχρονα χρέωνα στους μύς μου προσπάθεια και ένιωθα να καίει το οξυγόνο στα πνευμόνια μου. Δίπλωσα τα φτερά στην πλάτη. Καμμιά βοήθεια φέτος. Εγώ ή το Σκοτάδι. Οι δύο μας.

Και ξεκίνησα.

Σφύριζε ο άνεμος στο διάβα μου, λες και δεν ήταν άνθρωπος και ποδήλατο, αλλά κάτι που ξεπερνούσε τον φυσικό κόσμο και ταξίδευε με την ταχύτητα της σκέψης. Κι όλο ανέβαινα στο βουνό, χώθηκα στο φαράγγι και κατρακύλησα μέσα απ’ τα δέντρα και στις πέτρες. Σε κάθε μου ανάσα όλο και κατάπινα σκοτάδι. Υγρό και πηχτό, σαν κόλλα. Εισχωρούσε στο δέρμα μου, και τρύπωνε στα μαλλιά μου. Μα εγώ δεν σταματούσα, η Νύχτα ήταν μεγαλύτερη από ποτέ κι αυτό έπρεπε να αλλάξει. Ετρεχα σαν μανιασμένη, γύρναγαν οι ρόδες καίγοντας τα λάστιχα, και φωτιές εμφανίζονταν μέτρα πίσω μας καθώς τρέχαμε.

Κατάπινα όσο Σκοτάδι μπορούσα περισσότερο και μόνο η πεντάλφα στο στήθος μου άστραφτε, ενώ τα μάτια της γάτας πρόσεχαν τα νώτα μου. Οταν ξημέρωσε βρέθηκα να στέκομαι στην κορυφή ενός γκρεμού. Η μπροστινή ρόδα στον άερα, το πόδι μου να κρατάει την ισορροπία στο έδαφος καθώς από κάτω τσάκιζαν φύλλα και κλαδιά. Τα μαλλιά μου έπεσαν στο πρόσωπο μου και κάλυψαν τους ώμους μου. Ανάσαινα λαχανιασμένη, και μικροί υδρατμοί σκοτεινιάς έβγαιναν από μέσα μου στην πρωϊνή ψύχρα. Δεν χωρούσε καμμιά αμφιβολία πως είχα νικήσει και φέτος.

Με το κεφάλι σκυφτό κι αποκαμωμένη πήρα το δρόμο για το σπίτι.

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 22, 2007.

11 Σχόλια to “Darkness Visible”

  1. Τα πέπλα σου γίνονται πλοκάμια…

  2. Ονειρεύτηκα έναν παλιό φίλο από την εφηβεία.
    Ήταν από αυτούς που χάθηκαν στο χρόνο – με σαλεμένα φρένα – έπεσε από το δικό του άλογο. Νομίζω ότι έκλαψα κιόλας…

  3. @ aerostatik

    εξυπνάδες.. και μάλιστα κλισέ

    @ sun w knight

    αυτό θα το εκλάβω σαν απάντηση σε μια πρόσφατη ερώτηση μου.. γιατί με το κείμενο δεν έχει σχέση

  4. Φίλε Αεροστάτικ τα πέπλα πάντα είναι πλοκάμια … όμως μόνον για τους ανίερους και τους ανιαρούς.

    ΠΡΟΜΑΧΟΣ

  5. Ίσιδά μου, σας αποκάλεσαν οχταπόδι ή μου φάνηκε;

  6. Με αποκάλεσε κάτι πολύ χειρότερο από χταπόδι μάλλον.. Αλλά ξέρεις αγαπημένε μου φίλε τι συμβαίνει? Ανάλογα με το τι είμαστε οι ίδιοι και με το τι ανθρώπους έχουμε συναντήσει τείνουμε να ερμηνεύουμε και τους υπόλοιπους. Δεν μου κάνει εντύπωση λοιπόν που μερικοί βλέπουν μπροστά τους μόνο την γυναίκα που έχει σκοπό να «τυλίξει» το αρσενικό. Φυσικά τιμωρία τους είναι ότι αυτό που βλέπουν αυτό και θα συναντούν συνεχώς.

  7. Γιαβόλ, αγαπημένη. Όταν κοιτάς μέσα στο Χάος, τότε και το Χάος κοιτάζει μέσα σου και τούμπαλιν. Προσωπικά, οικτίρω τους ανθρώπους που κοιτάζουν ΜΟΝΟ μέσα σε αυτό, γιατί αγνοούν το φως του Όσιρη. Οπότε και αυτό θα τους αγνοήσει…

  8. κοίταξε ποια μιλάει για εξυπνάδες και κλισέ… έλεος

  9. Αερόστατε, κατανοώ ότι ο καθένας διαλέγει ένα νικ που τον αντιπροσωπεύει αλλά εσείς μας ξεπεράσατε όλους. Εντάξει, το καταλάβαμε ότι είστε πλήρης αέρα εντός σας, δεν χρειάζεται να μας το επιβεβαιώνετε συνεχώς.

    Αβατον τις ευχές μου

    Οσιρη αγαπημένε μου.. μίλησες για Χάος και δεν πρόλαβες να το πεις και ιδού, έστειλε τον αντιπρόσωπο του .. Χεχε 😉

  10. Αναλύεις το νικ μου ?

  11. βαριέμαι..

    πάω να ρίξω κανα μελάνι και να κολλήσω σε κάναν βράχο, άντε κι εσύ σιγά σιγά γιατί σε ταλαιπωρούμε εδώ μέσα

Σχολιάστε

 
