o θάνατος του κύκνου

Είπα πως δεν θα ξαναγράψω, γιατί το φως χάνεται ανάμεσα στα γράμματα. Κυλάει μέσα απ’ τις τελείες και χάνεται στα κόμματα. Στις παρενθέσεις διαστρεβλώνεται, διαθλάται στα ερωτηματικά και απαντήσεις δεν παίρνω. Και δεν θα ξαναγράψω. Εσείς θα συνεχίζετε να διαβάζετε όπως πάντα φυσικά. Θα βλέπετε τα κείμενα και τις ωραίες εικόνες και δεν θα καταλάβετε την διαφορά. Ισως κάποιος να πει πως είναι κι αυτό ένα τέχνασμα, ταχυδακτυλουργικό ίσως, κι όχι μαγεία αληθινή.

Θα αφήσω να σωριαστούν οι συλλαβές όπως τύχει στο πληκτρολόγιο, κι αν εσείς τις διαβάζετε σαν αληθινές θα ‘ναι το μεγαλύτερο ψέμμα. Προπάντων να μην παραλείψετε να θαυμάσετε τις εικόνες, τις τόσο ταιριαστές με το κείμενο. Εγώ όμως δεν θα ξαναγράψω. Μπορεί να είναι και ο εγωϊσμός που όλοι αναγνωρίζουν πάνω μου, μπορεί να ‘ναι και ταπεινότητα απελπιστική. Κανείς δεν θα μάθει και κανείς θα ζητήσει να μάθει. Οχι όσο υπάρχουν γράμματα στις οθόνες. Είναι καθησυχαστικά τα γράμματα και οι συλλαβές. Κι όσο λιγότερα σημαίνουν τόσο πιο πολύ ηρεμούν τις ψυχές.

Εκτός από μία την δική μου. Που είναι το παραμύθι μου πραγματικότητα. Που είναι η μαγεία μου δυνατή ακόμα κι όταν είναι αμφισβητούμενη, που είναι το σκοτάδι μου πιο λαμπερό απ’ το φως μου. Τι έχω εγώ να πω σ’ αυτούς που επιθυμούν και φοβούνται? Σ’ αυτούς που πεθαίνουν ξανά και ξανά? Τι να γράψω και πως να γίνουν νοητά τα τάρταρα κι οι ουρανοί?

Δεν θα δείτε τον κύκνο να πεθαίνει, μόνο το τραγούδι του θα ακούγεται στο βάθος, μόνο το βλέμμα θα κοιτάει αλλιώς. Θα λέτε η σκοτεινή Ισιδα είναι εδώ, άρα κάπου υπάρχει και η φωτεινή. Να, έγραψε και σήμερα θα λέτε..

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 26, 2007.

25 Σχόλια to “o θάνατος του κύκνου”

  1. Οι κύκνοι, όπως και τα παγώνια, οι λύκοι και τα ελάφια, δεν πεθαίνουν ποτέ γιατί είναι σύμβολα της Φρουράς μας.’Οσο θα υπάρχει η Φρουρά θα τα βλέπετε στις σημαίες μας, στις ασπίδες μας, στις προθέσεις μας, στους λογισμούς μας.

  2. ναι.. αλλά όχι στη λίμνη..

  3. Ο μαύρος μου κύκνος είσαι . . .

  4. Αν η Ίσιδα είχε το σθένος να δει κομματιασμένο τον Όσιρη και να μαζέψει τα κομμάτια του και να τον Αναστήσει, τότε έχει και το σθένος να μαζέψει τα δικά της και να Αναστηθεί.

  5. Αγαπημένη μου Θεά όταν αναστηθείς μη με ξεχάσεις. . .
    Σαν αυτή που επιλέγεις τους σκοτωμένους στη μάχη πάρε με μαζί σου στο φτερωτό σου άτι. . .

  6. Με τη διαφορά ότι είναι η Ίσιδα και όχι η Μπρουνχίλντε η Βαλκυρία.

  7. Η Βρουγχίλδη ήταν Γυναίκα και Βαλκυρία φίλου μου.
    Το όνομά της να προφέρεται με σεβασμό. . . Εξαιτίας της παραλίγο να χαθεί η Βαλχάλλα . . .
    Βλέπω ότι επιλέγω να βλέπω.

    Μη με ξεχάσεις …

  8. Ελπιζω να μην προσπαθήσατε να εισέλθετε στον κύκλο της φωτιάς. Αν και ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα εξηγούσε πολλά, ομολογουμένως…

  9. τώρα σόρρυ αλλά για θυμήστε μου διότι είμαι και πανάρχαια η θεά..

    οι βαλκυρίες δεν ήταν αυτές οι άπλυτες με το μαλλί ράστα που καβάλαγαν ξέκωλες τα άλογα?

  10. Α γεια σου, αυτές ήσαντε. Και μία από αυτές, η Μπρουνχίλντε, κλείστηκε σε έναν κύκλο φωτιάς και της έγινε φλαμπέ το νουνί. Αλλά εσείς δεν τα ξέρετε αυτά γιατί είστε αρχαιοτέρα καμπόσους αιώνες και ζούσατε και στην Αιγυφτο, εις αντίθεσιν με αυτάς, αίτινες, ως βόρειαι, ήσαντε πιο κρυομούναι…

  11. Και στην τελική κι ένα μπάνιο το ρίχναμε άμα λάχει.. Και τα αρωματικά μας λάδια, κι ένα σκουτί βρε αδερφέ να μη γυρνάμε με το μουνί στο χέρι. Ξέραμε την αποτρίχωση όσο οι βαλκυρίες έκαναν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ ανθρώπου και αρκούδας. Θα είχαν και ψύλλους υποπτεύομαι.. πφφ

  12. Νομιζω ομως οτι επαρεκτράπημεν φιλενάδα. Μη θεωρηθεί ότι έχουμε και προηγούμενα με τη γυναίκα του φίλου σας. Πάντως, ομολογώ ότι απέκτησα νέαν ύβριν στη φαρέτρα μου. Από δω και πέρα, όποτε με ενοχλεί κάποιος, θα του λέω ΅ίσα μωρή Βαλκυρία, ουξουυυυ μωρη Μπρουνχίλνταααα΅

  13. Για να καταλάβω κι εγώ η ελληνοαρχαιόπληκτη… η Μπρουχίλντε (μόνο απ’ το όνομα σου έρχεται μια μπόχα) ήταν θεά με αξύριστη γάμπα και μουστάκι;

  14. εγώ φοβάμαι πως θα είχε και φυσική γούνα στην πλάτη.. το μουστάκι σιγά το πράγμα.. 😉

  15. Θεά μου είσαι υπέροχη όταν γίνεσαι τόσο ανθρώπινη με τις φιλενάδες σου . . .
    Εσύ ξέρεις βέβαια, πόσο σε τιμώ σαν ελληνιστική Ίσιδα . . . Θεά του ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΟΥ κόσμου…
    Τους κατώτερους λαούς και τους αστείους θεούς τους – και μαζί την ‘Ίσιδα των Φαραώ – τους αφήνω στις «πολύξερες» φιλενάδες σου… Προσέξτε κορίτσια μη σας πιάσει ο κακός Σηθ γιατί εγώ μόνο την Ίσιδα θα σώσω (…Πρόμαχος)

  16. Και από πότε άραγε, Ίσιδα, χρειάζεστε σκουριασμένους σωτήρες; Ως Όσιρης, σας απαγορεύω να αποτελέσετε τη Δουλτσινέα του καθενός που έμαθε για τον Σεθ μέσα από τη Βικιπέδια…αν μη τι άλλο, είστε μια θεότης. Καλλίμαχος

  17. όχι μόνο καλλίμαχος αλλά και καλλίπυγος επίσης.. κι αυτό νομίζω ότι είναι το βασικό μου μειονέκτημα…

    όπως καταλαβαίνεις Οσιρη μου η επιλεκτική οπτική δεν προώθησε κανέναν στο άβατο μου.. ειδικά όσους χρειάζονται ξύσιμο, πέρασμα με μίνιο και λουστράρισμα

  18. Βικιπέδια διαβάζουν τα κορίτσια… Μπορώ να σας αποκαλύψω πλέον πως έχω μιά μικρή βιβλιοθήκη…
    Θεά, νομίζω πως δεν έχεις βρεί ακόμη το βασικό 14ο κομμάτι του Όσιρί σου κι αυτό δεν βοηθά ούτε αυτόν ούτε εσένα.
    » Ξύσιμο, πέρασμα με μίνιο και λουστράρισμα » … καλή ιδέα …

  19. Κι ευτυχως που δεν το εχει βρει και ούτε πρόκειται βέβαια να το βρει από όλους εκείνους που σκέφτονται με το φαλλό τους και λένε αερολογίες. Πολύ περισσότερο όταν οι φαλλοί τους και η ικανοποίησή των, αναγκάζει τους κατόχους τους να πλασσάρονται ως σωτήρες ιππότες. Την καλησπέρα μου…

  20. Βεβαίως και δεν είναι αυτό το 14ο κομμάτι.
    Σκεπτόμουν κάτι … ουσιαστικότερο.
    Έχει σημειολογικό ενδιαφέρον τι σκέπτεται ο καθένας . . .

  21. Σε αυτό θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σας. Πιο πολύ ενδιαφέρον ακόμα έχει μάλιστα όταν άλλο σκέπτεται και άλλο δηλώνει ότι σκέπτεται, ακριβώς όπως στην περίπτωσή σας.
    Μου είστε συμπαθής, παρά το τι νομίζετε για μένα. Τόσο συμπαθής που θα πρότεινα στην Ίσιδα να σας κάναμε τον Ώρο μας. Αλλά μετά ευτυχώς το ξανασκέφτηκα.
    Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σας, ακριβώς επειδή μου είστε συμπαθής. Δεν με τιμά άλλωστε να τα βάζω με πιο αδύναμους, κοτζαμάν Όσιρης. Την Ίσιδα όμως, την έχω εγώ. Λυπάμαι αν σας ενοχλεί. Ή μάλλον αφαιρέστε το αν και αντικαταστήστε το με το που.
    Καλή σας χρονιά. Αν ποτέ γίνετε Παντεπόπτης Οφθαλμός, ξανασυζητάμε. Που πολύ αμφιβάλλω…

  22. Την παρτίδα την έχασες στο προηγούμενο σχόλιο. . . Τελείωσε…
    Όσο γιά τα υπόλοιπα . . .
    Σε μιά από τις σημαίες μου γράφει: ΟΧΙ ΕΛΕΟΣ…
    Καλή χρονιά…

  23. Φίλε μου, εξακολουθώ να σας συμπαθώ γιατί είστε αυθεντικά πτωχός τω πνεύματι και από τη στιγμή που ο ίδιος ο Κύριος μακάρισε τη συνομωταξία σας στην Επί του Όρους ομιλία και ο Αϊνστάιν αναγνώρισε ότι το Σύμπαν είναι μικρότερο από την έμφυτη ιδιότητά σας, εγώ δεν έχω κανένα λόγο να μη σας συμπαθήσω.
    Τα περί ελέους που αναφέρετε σας έδωσαν αυτομάτως το πάσο για να ανακηρυχθείτε ως ο επίσημος γελωτοποιός της Αυλής μου.
    Όμως, όσο και να εκωλοχτυπιέστε, η Ίσιδα με εμένα μιλάει, με εμένα επικοινωνεί και με εμένα πίνει καφέ, όχι με εσάς. Αντί λοιπόν να λυσσιάτε και να κάνετε τόσο προφανές το πόσο ζηλεύετε, γίνετε ο εαυτός σας και ίσως αυτό να αποτελεί το καλύτερο εισιτήριο για να πετύχετε αυτά που θέλετε. Εκτός δηλαδή και ο ριαλ γιου ειναι αυτό που βλέπουμε από τα γραφόμενά σας τόσο καιρό.
    Καλή χρονιά σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου. Και αν είστε ρίψασπις και δεν το αντέχετε, μην αγχώνεσθε..τα άλατα λιθίου κάνουν θαύματα 🙂

  24. Ετεροπροσδιορίζεσαι συνεχώς . . .
    Και αυτό έχει σημειολογικό ενδιαφέρον . . .
    Παθιάζεσαι με κάτι που δεν θα έπρεπε να σε αφορά.
    Όπως προείπα την παρτίδα την έχασες. Μην εκτίθεσαι άλλο γιατί εκθέτεις τη Θεά. Εγώ δεν πρόκειται να σε λυπηθώ … είμαι φύσει ανάλγητος.
    Άρχισα να βαριέμαι. . .

  25. Χαχαχαχα…από που, αναρωτιέμαι, μάθατε εσείς, (ιπ)Πότα μου περί της Σημειολογίας; Το τι με αφορά και τι όχι, είναι σαφώς και κάτι που δεν αφορά εσάς! Και, μην αναφέρεστε σε παρτίδες που ούτε κατά διάνοιαν δεν κατέχετε.
    Στον καφέ που θα πάμε με την Ίσιδα σήμερα, να είστε σίγουρος πως θα έχουμε μερικές πολύ όμορφες ώρες και ίσως και να μιλήσουμε τόσο περί αναλγησίας όσο και περί αναισθησίας και μεγαλομανιακού παραληρήματος, το οποίο πιάνει τους μεσήλικες. Αλλά κάτι θα ξέρετε για αυτό, ως παθών.
    Την καλημέρα μου.

Σχολιάστε

 
