ah this? last year!

Oύτε ένας ούτε δύο.. Τριακόσιοι εξήντα πέντε τρελλοί στην πλάτη μου κι αυτή την χρονιά. Ενας για κάθε μέρα. Μερικές μέρες είχαν και περισσότερους. Εμείς όμως κρατάμε τον βασικό αριθμό. Τρελλοί, αρρωστημένοι, ανασφαλείς, βλάχοι, γαϊδούρια, κουτοπόνηροι, ομοφοβικοί απ’ όλα είχε ο μπαξές. Οι αγαπημένοι μου όμως είναι αυτοί που συστηματικά υποτιμούν την νοημοσύνη μου.

Ξέρετε, αυτοί που μόλις ακούσουν ότι αγαπάς τα ζώα σπεύδουν να συμφωνήσουν «αχ κι εγώ τα αγαπάω τα ζωάκια!». Αυτοί που μόλις καταλάβουν ότι δεν αντέχω τους βλάχους πάραυτα δηλώνουν πως «μα ναι είναι χάλια τα άτομα λέμε!». Συμφωνούν μαζί μου ό,τι κι αν πω. Και πάντα υπερθεματίζουν με ζέση. Ξαφνικά υπάρχουν τόσα κοινά σημεία μαζί τους, που απορείς που ήταν κρυμμένοι όλο τον υπόλοιπο καιρό τέτοια καμάρια. Φυσικά, υποτιμούν την νοημοσύνη μου επειδή και η δική τους είναι λειψή. Ξαφνικά και από το πουθενά ακούν την ίδια μουσική με μένα, έχουν τα ίδια γούστα, διαβάζουν τα ίδια βιβλία, ψάχνουν σοβαρές συντροφικές σχέσεις, έχουν την αλήθεια τιμή και κορώνα στο κεφάλι τους, σέβονται την γυναίκα, μισούν το ποδόσφαιρο, δεν πατάνε ποτέ στα σκυλάδικα, στο σεξ είναι τρυφεροί και τους ενδιαφέρει να προσφέρουν ευχαρίστηση (παλιό και δοκιμασμένο σου λέει), θα έκαναν και κάνουν χιλιόμετρα για να σε βρουν, μερικές φορές σε ψάχνουν κι από περασμένες ζωές.

Σου λέει, αυτή είναι ψωνισμένη με Τόλκιν και τα εσωτεριστικά. Θα της πούμε για νεράιδες κα που θα πάει θα υποκύψει. Δηλώνει ότι θα πάει στα εγκαίνια του Ελευθερουδάκη, και εντελώς απρόσμενα και σε αντίθεση με προηγούμενες δηλώσεις τους, λατρεύουν το καλό βιβλίο (άλλο κλισέ κι αυτό). Και μη νομίζετε πως είναι το πήδημα αυτό που επιδιώκουν. Οχι πάντα τουλάχιστον. Περισσότερο είναι η χαρά της αυτοεπιβεβαίωσης, η ευχαρίστηση ότι «ορίστε την έριξα». Πολλες φορές μάλιστα, είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη αυτής της αυτοεπιβεβαίωσης, που δεν λογαριάζουν ούτε τον εγωϊσμό τους. Τους φτύνεις και πιστεύουν πως ψιχαλίζει. Διότι και οι αρχαίοι το έλεγαν «ο επιμένων νικά».

Τις περισσότερες φορές τους βαριέμαι, τις υπόλοιπες το διασκεδάζω. Πάντα μα πάντα όμως, μου φέρνουν στα χείλη έναν συγκεκριμένο ήχο που δεν μπορώ να αναπαράγω γραπτώς αλλά θα προσπαθήσω. Κάπως σαν μπουρδουμπουρδου είναι.. Σκέφτομαι για την επόμενη χρονιά, να εξελίξω το σπορ. Θα αρχίσω να λέω διάφορα εξωφρενικά, όπως π.χ. ότι είμαι αστροναύτης ή ότι είμαι η χαμένη κόρη κάποιου ινδού πρίγκηπα. Μόνο και μόνο για να βλέπω να βρίσκουν τις ομοιότητες. Επίσης αντί για την πραγματική φωτό μου στο προφίλ, θα βάλω μία που να είναι βαρέων βαρών και αρκούντως πλαδαρή, έτσι ώστε να τους κάνω να ξελιγουρεύονται και μ’ αυτό. Του χρόνου θα σας ενημερώσω για το ρεκόρ.

Προς το παρόν σας εύχομαι χρόνια πολλά.

~ από isisveiled στο Δεκέμβριος 28, 2007.

Σχολιάστε

 
