Για να εξηγούμαστε :

Δεν πρόκειται ποτέ να απολογηθώ σε κανέναν, ούτε φίλο, ούτε γνωστό, ούτε καν τυχαίο σχολιαστή για όσα πιστεύω, κάνω, είμαι. Πόσο μάλλον όταν όλοι αυτοί κάνουν ακριβώς το ανάποδο απ’ αυτό που δηλώνουν. Τις επαναστατικές σας, κουλτουριάρικες και δήθεν προοδευτικές ιδέες καλούς σας έχω να τις εφαρμόζετε κιόλας. Οχι να τις χρησιμοποιείτε μόνο σαν όχημα αντιπαράθεσης και επιβεβαίωσης του φτωχού εγώ σας.

Να σας φέρω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε. Εγώ έχω επιλέξει να θεωρώ ως αποτελεσματικότερη πολιτικο-οικονομική διακυβέρνηση τον καπιταλισμό. Ούτε έχω ποτέ ευνοηθεί από τους εκπροσώπους του στην Ελλάδα και αντιθέτως φτύνω αίμα για να έχω μια στοιχειώδη δουλειά με ένα στοιχειώδη μισθό. Ζω με όσα οι περισσότεροι ξοδεύουν για πράγματα που ούτε διανοούμαι να επιθυμήσω. Δεν θα μου μιλήσει, λοιπόν, κανείς περί σοσιαλισμού ή αριστεράς, τη στιγμή, που ορκίζονται στο όνομα της πολυτέλειας, ή καρπώνονται όλα τα πλεονεκτήματα του καπιταλισμού.

Πέραν του τι πιστεύω στα πολιτικά ζητήματα θα ήθελα να ξεκαθαρίσουμε και κάποια επιπλέον για τα οποία έχω κατά καιρούς, και πρόσφατα ειδικότερα, «κατηγορηθεί».

Στην ελλάδα υπάρχει αντισημιτισμός. Και μάλιστα χοντρός, και πολύ άσχημα εκφερόμενος. Δεν είναι ιδέα μου.

Στην ελλάδα δεν είναι όλοι οι γκαίη «τρελλές» που επιδεικνύονται και όσοι τους κάνουν παρέα δεν το κάνουν για να είναι trendy.

Στην ελλάδα οι γυναίκες έχουν νόημα μόνο εφόσον είναι ξέκωλα. Αν πας να συζητήσεις λίγο σοβαρότερα όλο και θα βρεθεί κάποιος να σε κοιτάξει υποτιμητικά.

Στην ελλάδα τα ζώα είναι αναλώσιμα, φορείς μικροβίων και απόδειξη του ότι είσαι λίγο «σαλταρισμένος».

Η πλάκα είναι ότι πολλοί, που υποστηρίζουν το δίκαιο μίας από τις θέσεις αυτές, μπορεί εξίσου εύκολα να βρεθούν αντίθετοι σου σε άλλες. Προσωπικά, τους διαγράφω ή όχι από τη ζωή μου συνυπολογίζοντας το υπόλοιπο της προσωπικότητας τους και της σχέσης μου μαζί τους. Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να απολογηθώ ποτέ για όσα πιστεύω. Τελεία.

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 10, 2008.

4 Σχόλια to “Για να εξηγούμαστε :”

  1. Ίσιδά μου, συγνώμη που δεν σχολιάζω το ποστ σου αλλά αν θέλεις ανάρτησε αυτό

  2. Φυσικά και δεν απολογήσε σε κανέναν παρά μόνο σε αυτούς που αγαπάς…μην μπεις ποτέ σε αυτό το λούκι… σε μία συζήτηση όταν θες να πεις κάτι ξεκίνα με την φράση… εγώ πιστεύω ότι…εάν ο άλλος σου «επιτεθεί» απλά λες …»τι να κάνουμε διαφορετικοί άνθρωποι διαφορετικές απόψεις», η αν θες πιο χιουμοριστικά «έχεις δίκιο αλλά δεν έχω και εγώ άδικο» εάν σου πουν ότι λες βλακείες ή ότι είσαι αφελής (ναι υπάρχουν και άτομα που πετάνε τέτοια διαμάντια) απλά δεν τους απευθύνεις τον λόγο ποτέ ξανά διότι…εάν προσπαθήσεις να έρθεις σε αντιπαράθεση με έναν βλάκα , αυτός θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο εμπειρίας. φιλιά! (και όπως λέει το βατροχοκόριτσο… εάν δεν έχεις καεί δεν ξέρεις να σέβεσαι τη φωτιά. Εγώ τα λάθη μου τα πλήρωσα ακριβά και δε χρωστάω απολογία σε κανέναν!)

  3. Α, μα καλά.. εμένα σήμερα μου συνέστησαν εμμέσως πλην σαφώς να επισκεφθώ ειδικό (ψυχίατρο φαντάζομαι) για την περίπτωση μου…

    μη χε..

  4. Well, η Ίσιδα έχει νεύρα…δεν θα αναλωθώ σε αναμενόμενες απαντήσεις του στυλ » και πολύ καλά κάνεις που δεν απολογείσαι» κλπ κλπ. Νομίζω ότι τελικά είναι σημαντικό πράγμα να θέτουμε τα όριά μας που και που και να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα. Αυτό έχει πολλές απαραίτητες λειτουργίες.

Σχολιάστε

 
