Αντί απάντησης στην παράκληση του Ροίδη

Aυτό μόνο Ροϊδη μου? Λυπάμαι που δεν έχω να σας βάλω τις φωτογραφίες των δικών μου ζώων, όταν έβγαζαν αφρούς και σπαρταρούσαν πεθαίνοντας από τις φόλες που τους έριξαν. Λυπάμαι που δεν έχω μαγνητοφωνημένες τις συνομιλίες μου με τις τοπικές φιλοζωϊκέ,ς που ουδέποτε βοήθησαν στην περίπτωση μου, αντιθέτως όταν με χαρά υιοθέτησα δύο από τα δικά τους ζώα, και όταν εν τη μαλακία μου ξαναζήτησα τη βοήθεια τους κάποτε με ρώτησαν ειρωνικά «εκείνο το σκυλάκι που είχες πάρει τι κάνει?» Και που τσουβαλιάζουν σκυλιά και τα στέλνουν στη Γερμανία με την δικαιολογία ότι βρίσκουν εκεί οικογένειες να τα υιοθετήσουν! Πότε ξυπνάνε οι άνθρωποι? Μόνο με τη φρίκη μιας φωτογραφίας?

Την ερχόμενη βδομάδα έχω το δικαστήριο για τη μήνυση που έκανα σε αυτούς που έριξαν τις φόλες στον κήπο μου. Ποιος θα έρθει να βοηθήσει? Ποιος θα μάθει σε όλους αυτούς ότι δεν μιλάμε θεωρητικά και άρα μπορούν να εκτονώνουν την κακία τους στα ζώα? Κανείς Ροϊδη μου. Γιατί δεν έχω φωτογραφίες να βάλω. Γιατί όλοι θα έχουν δουλειά εκείνη την μέρα, γιατί θα σηκώσουν τους ώμους λέγοντας και πως θα βοηθήσω εγώ?

Γιατί δεν μπορώ να σας περιγράψω πως τινάζεται και κάνει εμετό τα ίδια του τα σπλάχνα το ζώο, που έχει φάει τη φόλα με το δηλητήριο, που κυκλοφορεί ελεύθερο, όπως και οι χρήστες του, στο εμπόριο. Εσείς τι λέτε? Μόνο με στρυχνίνη σκοτώνονται τα παράσιτα στα λαχανικά και τα σιτηρά? Εσάς σας αρέσει να τα τρώτε ξέροντας ότι τα ψεκάζουν με στρυχνίνη?

Η μπλογκόσφαιρα εύκολα θα ανατριχιάσει με τη φωτό που δίνεις. Θα ταραχτούν τα νερά, θα γραφτούν δακρύβρεχτα ποστ. Και μετά θα γυρίσει πλευρό στο κρεβάτι της. Κι εγώ φωνάζω ένα χρόνο τώρα και μόνο κάποια σχόλια απλής συμπαράστασης πήρα από κοντινούς φίλους.

Ορίστε λοιπόν να η ευκαιρία σας. Ξεσηκωθείτε και γράψτε για την περίπτωση μου. Κάντε το θέμα στα κανάλια και στα μπλογκ σας. Ελάτε και φτύστε τους στο δικαστήριο, καθώς θα έρθουν να μαρτυρήσουν ο ένας για τον άλλο, πόσο καλοί άνθρωποι είναι. Δείξτε τους με το δάχτυλο, όταν σπέρνουν φήμες ότι κουβαλάω άντρες σπίτι μου και παίρνω ναρκωτικά, όταν κλέβουν την αλληλογραφία μου, ακόμα και τις κλήσεις για το δικαστήριο, όταν σκάνε τα λάστιχα του αυτοκινήτου, όταν πετάνε επιδεικτικά τα σκουπίδια τους στον κήπο μου, για να με διώξουν. Γιατί ξέρουν ότι είμαι μόνη μου και μπορούν να με πιέσουν.

Η Ελληνίδα εντόπισε μία περίπτωση. Εγώ τη ζω. Μπράβο της και ξέρει ότι είμαι μαζί της σε όλα. Αλλά κάντε κάτι! Η αναπαραγωγή μόνο της ευαισθησίας μας είναι μια τρύπα στο νερό. Ξέρεις Ροϊδη μου πόσο σε εκτιμώ και πόσο συμφωνώ μαζί σου σε όλα. Που ήταν το λινκ σου στα κείμενα μου όμως, όταν έγραφα για τα δικά μου ζώα? Ποιον ξεσήκωσες?

Που είσαστε όλοι μωρέ?

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 10, 2008.

9 Σχόλια to “Αντί απάντησης στην παράκληση του Ροίδη”

  1. Υ.Γ.

    1. Ως επιχείρημα για το ότι διώκομαι για τις φιλοζωικές μου απόψεις, κάποιος σε μαίηλ μόλις σήμερα έγραψε : και τι μας το λες? για να σε λυπηθούμε?

    2. Ρωτήστε τον Αμμο που το είδε από κοντά, πως συμπεριφέρεται όλο τρόμο απέναντι στους ανθρώπους, το σκυλί που μου απόμεινε επειδή τα μάτια του έχουν αντικρύσει όλα όσα σας έχω κατά καιρούς περιγράψει.

  2. Έχεις δίκιο Ίσιδά μου, αυτά που λες για το λινκ μου είναι αλήθεια, αλλά ΚΑΙ σχήμα λόγου για να υπογραμμίσεις το γεγονός της απανθρωπιάς…Αλλά αλήθεια όμως, πέρα από όλα αυτά, δεν θυμάμαι το ποστ σου για τα δικά σου ζώα, ή ποιος ξέρει…η αφηρημάδα; η απροσεξιά; Γιατί πρέπει να σου πω ότι παιδί στην Ελλάδα, μου σκότωσαν με φόλα κι εμένα το σκυλάκι μου, που ήταν η παιδική μου συντροφιά, και όχι μόνο. Δεν το ξεχνώ και με πειράζει ότι μετά από τόσα χρόνια (είμαι και κάποια ηλικίας) δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα!

  3. Σχήμα λόγου? Οχι φυσικά καλέ μου φίλε. Τέλειωσαν τα σχήματα λόγου, τέλος τα παραμύθια και τα λογοτεχνικά τερτίπια ολονών. Δεν χρειάζεται να υπογραμμίσω το γεγονός της απανθρωπιάς, όλοι το ξέρουμε και του γυρνάμε την πλάτη. Ολοι ξέρουμε για ανθρώπους που τα κάνουν αυτά και απλά τα συζητάμε μεταξύ μας και στα μπλογκ. Ζωνιανά θα έπρεπε να λένε όλη την Ελλάδα.

    Ενα πόστ καλέ μου φίλε? Ενα μόνο? Θα σου βρω τα λινκ για όλα τα ποστ που έχω γράψει σχετικά. Αυτά που αφηρημάδα ή απροσεξιά παρέκαμψαν όλοι. Αυτά που δεν είναι ευχάριστα όπως τα παραμύθια που γράφω συνήθως και δεν έχουν να χειροκροτήσουν ή να με κατηγορήσουν γι’ αυτά.

    Θα στα βρω τα λινκ καλέ μου Ροίδη, αν και θα έπρεπε να πάτε πίσω να τα βρείτε μόνοι σας. Και μετά? Αφου τα διαβάσετε τι θα γίνει? Θα με συμπονέσετε όλοι πολύ? Μερικοί μάλιστα (που ανήκουν σε αντίπαλα στρατόπεδα της μπλογκόσφαιρας) θα πουν και καλά τα παθαίνει.

    Αντιλαμβάνεσαι ελπίζω πως δεν μου φταις εσύ σε κάτι συγκεκριμένα, απλά ήρθες να μιλήσεις για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου..

  4. έχεις απόλυτο δίκιο.
    😦

  5. https://isisveiled.wordpress.com/2007/12/18/181207/

    https://isisveiled.wordpress.com/2007/09/14/140907/

    https://isisveiled.wordpress.com/2007/03/26/on-a-day-like-today/

    https://isisveiled.wordpress.com/2006/05/19/%CE%9F%CE%B9-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%82-
    %CF%84%CE%B1-%CE%B6%CF%8E%CE%B1/

    https://isisveiled.wordpress.com/2006/11/01/11106/

    με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτά.. δεν βοηθάει η σύνδεση μου δυστυχώς.. σε παλιότερα κείμενα θα βρειτε πολύ περισσότερα

  6. Καταγράφεις πολλά ταυτόχρονα σε αυτό σου το κείμενο, θα προσπαθήσω λίγο να τα ξεχωρίσω μεταξύ τους και να πω κάτι ελάχιστο για το καθένα.
    – Η μπλογκόσφαιρα έχει λίγο παραπάνω το πρόβλημα που συναντάμε γενικώς στην έξω ζωή μας. Οι περισσότεροι βυθισμένοι μακάρια στον καναπέ τους, λιγότεροι με τις ευαισθησίες και τις καλλιέργειες τους, αλλά δουλεύουν/ δεν προλαβαίνουν/ δεν αλλάζει ο κόσμος από έναν άνθρωπο/ έτρεχαν με διάφορα παλιότερα και απογοητεύτηκαν/ που να τα βάζεις τώρα με το γείτονα κτλ. Κάποιοι προσπαθούν να είναι ολόκληροι και να κάνουν περίπου ό,τι λένε. Έχει όμως κόστος και μια εκδοχή του καταγράφεται στο κείμενό σου.
    – Είτε κολλημένος, είτε κατασταλαγμένος, προσπαθώ να βλέπω τα περισσότερα πολιτικά ζητήματα σε ατομικό επίπεδο ως ηθικά. Το να μην ανακυκλώνεις, να παρκάρεις στην αναπηρική ράμπα, να δέρνεις το παιδί σου επειδή δε σε υπακούει, να κακομεταχειρίζεσαι ένα ζώο, πέρα από «πολιτικά» λάθος είναι και κακία. Οι οικολόγοι και οι φεμινίστριες από παλιά φώναζαν ότι δε θα αλλάξει ο κόσμος αν δεν αλλάξουμε εμείς και ότι το προσωπικό είναι και πολιτικό.
    – Δεν ξέρω πώς συγκεκριμένα μπορώ να σου συμπαρασταθώ μένοντας στην Αθήνα. Για αυτό καλύτερα να μιλήσουμε, παρά να αλληλοσχολιαστούμε. Κάνω πάντως λινκ το κείμενό σου.
    – Το επιβεβαιώνω επειδή μου απευθύνεσαι στο πρώτο σχόλιο: και τα δύο σκυλιά της Ίσιδας έχουν υποστεί σοβαρή κακοποίηση, σωματική ή ψυχική, πράγμα που το καταλαβαίνεις με το που τα πρωτοβλέπεις.

  7. Aμμε, παρόλο που η αρχική σου αντίδραση στην ειδοποίηση μου με μήνυμα στο κινητό, ομολογώ πως με ξένισε, τουλάχιστον το σχόλιο σου είναι καλύτερο.

    Η πολιτικοκοινωνική ανάλυση σου βέβαια, είναι αυτά που λέω θεωρίες. Χωρίς να της αφαιρώ φυσικά την καλή πρόθεση.

    Επίσης, φυσικά και δεν περίμενα πως θα μπορούσε/προθυμοποιούνταν/ήθελε (βάλτε ότι άλλο θέλετε) κανείς να βοηθήσει. Φυσικά και κάποιος μένει Αθήνα , ή δουλεύει, ή απλά δεν ξέρει τι να κάνει. Αυτό ακριβώς είπα κι εγώ. Και δεν θέλω συμπαράσταση να μου λείπει. Το πατ πατ στην πλάτη δεν λύνει ποτέ το πρόβλημα κανενός. Και από πέμπτη πρωι, περιχαρείς οι εγκληματίες θα είναι ελεύθεροι να ρίξουν φόλες αυτή τη φορά και στην βεράντα του σπιτιού μου.

    Οσο για την επιβεβαίωση σου θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάτι, γιατί βρε Αμμε μου αν σε είχα μάρτυρα στο δικαστήριο θα με κλείναν και μέσα με αυτό που είπες. Καταρχήν το ένα μου σκυλί παραμένει κρυφό από τους γείτονες (πράγμα εύκολο γιατί είναι πολύ μικρό και ήσυχο) και το πήρα από τη φιλοζωϊκή σε άθλια κατάσταση. Ευτυχώς γι’ αυτό τώρα έχει όλη την φροντίδα και την αγάπη και την περιποίηση που χρειάζεται.

    Το δεύτερο σκυλί μου, το εχω από μωρό. Τώρα πια ζει κυρίως μέσα στο σπίτι γιατί δεν διακινδυνεύω να φάει κι αυτό καμμιά φόλα. Είναι ένα ημίαιμο μεγάλο λυκόσκυλο, που έχει πάρει το μήνυμα ότι ακόμα κι αν σηκωθεί ένας άνθρωπος μπροστά του αποτελεί κίνδυνο και προσπαθεί να εξαφανιστεί. Ολη μου η αγάπη και η φροντίδα και η ενθάρρυνση δεν μπορούν πια να το βοηθήσουν. Το μόνο που με παρηγορεί είναι πως είναι ίσως και το μοναδικό πλάσμα που αν χρειαστεί ποτέ, θα ξεπεράσει τον ίδιο του τον εαυτό και τον φόβο του και θα τρέξει να με σώσει.

    Εχω σήμερα φωνάξει όσο ποτέ όσο έχω αυτό το ιστολόγιο. Αλλά είστε όλοι πολύ απασχολημένοι για να κάνετε οτιδήποτε. Κι εγώ πολύ κουρασμένη για να συνεχίσω να φωνάζω. Αργά ή γρήγορα θα παραιτηθώ κι από την προσπάθεια. Ομοια δεν θα γίνω ποτέ, αλλα μη σας κάνει κι εντύπωση που δεν δίνω πια καμμία αξία στους ανθρώπους. Δυστυχώς για μένα και για εσάς είμαι απόλυτα υγιής και θα αργήσω να πεθάνω. Είμαι σίγουρη πως εκ των υστέρων θα σηκώνατε τη συνηθισμένη σας μπλογκική επανάσταση, μπορεί να μαζευόσασταν και στο Σύνταγμα, και θα επιστρέφατε στην καθημερινότητα της κόντρας Λαζόπουλου – Καρβέλα.

    Αμμε μου, ευχαριστώ για το λινκ.

  8. Για το δικαστήριο, για τα αρχεία, ή και για τα αρχί..α:

    http://blogs.sync.gr/videos/youtube.com/8_avyVTv-Cwτ

  9. Eλπίζω πως εκτός του θεωρητικού σχολιασμού όσων συμβαίνουν στο βίντεο αυτό, όλοι αυτοί να είχαν την καλοσύνη να έπραξαν και κάτι σχετικό..

Σχολιάστε

 
