Θα γράφω γι’ αυτό μέχρι να καταλάβετε και οι αναίσθητοι ακόμα

Σας αφορά. Ολους. Τα δικά μου ζώα και το δικό μου πρόβλημα είναι και δικό σας. Εγώ ξέρω να το αντιμετωπίσω και έχω και τη δύναμη αλλά και την κρίση που χρειάζεται για να σταθώ απέναντι στο πρόβλημα. Εσείς τι έχετε? Θεωρίες και καναπέδες μόνο. Δεν πρόκειται μόνο για μία μεμονωμένη, έστω και θλιβερή, περίπτωση κάποιων που εγκληματούν απέναντι στα ζώα μιας κοπέλας που μένει στη μέση του πουθενά.

Είναι μια ολόκληρη νοοτροπία, που σας το έχω γράψει πολλές φορές, εξαπλώνεται σε πάρα πολλά θέματα. Και επηρεάζει τη ζωή ολονών μας. Αλλά η θείτσα και ο μάγκας που συμμετέχουν σε αυτά, μπορεί να είναι η θεία σας στο χωριό και ο παππους σας. Και κάνετε τα στραβά μάτια. Γιατί αυτοί που ρίχνουν φόλες στην αυλή μου, ρίχνουν και μέσα στο δάσος. Και σκοτώνουν αδιακρίτως κυνηγόσκυλα, λαγούς, πουλιά ό,τι περάσει. Θέλετε να σας ξαναπώ πως πεθαίνουν? Ξερνόντας τα σωθικά τους. Βγάζοντας κομμάτια ιστών και οργάνων ματωμένα και διαλυμένα από το δηλητήριο. Το ίδιο δηλητήριο που χρησιμοποιούν να ψεκάζουν τα λαχανικά που τρώτε στην Αθήνα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν ψοφάνε τα έντομα με κάτι λιγότερο από στρυχνίνη κι εσείς την τρώτε!

Οι ίδιοι άνθρωποι, εξαπατούν τη δικαιοσύνη για χάρη της εντοπιότητας. Είτε στα Ζωνιανά, είτε στο χωριό μου, πάντα καλύπτουν τον συντοπίτη. Ο,τι κι αν είναι αυτό που κάνει. Είτε κακοποιεί τα παιδιά του, είτε βιάζει, ακόμα και αν σκοτώσει ή κλέψει. Εχετε την αφελή εντύπωση πως το να σκοτώνεις ζώο έχει διαφορά. Δεν έχει. Τους ζω καθημερινά και το βλέπω. Κι όσοι αντί για καναπέ διαθέτουν την καρέκλα με τα καρφιά της συνείδησης τους το βλέπουν κι αυτοί.

Οι ίδιοι άνθρωποι, παρά τις απαγορεύσεις της πυροσβεστικής βάζουν φωτιές για τα ξερόκλαδα και τα χόρτα. Ξέρετε που? Οχι μόνο στις αυλές τους, αλλά μέσα στο βουνό. Γιατί εκεί έχουν ελιές και αμπέλια. Θα αρχίσω να βγάζω φωτογραφίες με εμφανή την ημερομηνία και την ώρα μπας και πειστείτε. Γιατί εννοείτε να λέτε «εγώ δεν ήξερα και δεν κατάλαβα».

Οι ίδιοι άνθρωποι που πάνε συστηματικά στην εκκλησία, θα ορκιστούν την ερχόμενη εβδομάδα στο ευγγέλιο και ενώπιον της Δικαστικής Αρχής ότι δεν συνέβει τίποτα μεμπτό. Δε γεννηθήκατε όλοι Αθήνα, από κάποιο τέτοιο χωριό ξεκινήσατε και αυτοί οι άνθρωποι σας μεγάλωσαν. Γι’ αυτό και βολεύεστε τώρα στη σιωπή σας.

Αυτοί οι άνθρωποι είναι που μισούν τους ξένους, είτε είναι λαθρομετανάστες είτε απλά προέρχονται από άλλη πόλη όπως εγώ. Αλλά όταν πρόκειται για λαθρομετανάστες σας πιάνει ο πόνος. Οταν δημιουργούν πρόβλημα σε μένα δε σας αφορά.

Ακόμα περισσότερο δε, αν ανήκετε στα έξοχα διαμορφωμένα «γκέτο» της μπλογκόσφαιρας. Που θα έπρεπε να ντρέπεστε και που συμβαίνει. Δεν μπορείτε όμως να δείτε πέρα από τα συρματοπλέγματα που βάλατε στα μπλογκ σας. Να δείτε ότι πρόβλημα σέρνεται και χώνεται κάτω απ’ αυτά. Οτι μπαίνει και στο δικό σας σπίτι. Σας αφορά και ή δεν το έχετε καταλάβει, είτε ακόμα χειρότερα κάνετε ότι δεν το καταλαβαίνετε.

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 11, 2008.

2 Σχόλια to “Θα γράφω γι’ αυτό μέχρι να καταλάβετε και οι αναίσθητοι ακόμα”

  1. Σε νοιώθω απόλυτα και συμφωνώ σε όλα . Τα ζώ και εγώ καθημερινά .
    Εχω 5 σκύλια – φίλους-συγκάτοικους , όλους απο τις αλάνες , και έχω χάσει και 2 από φόλα .Παρότι έχουν περάσει 2,5 χρόνια , καθημερινά τα κλαίω.
    Αυτά τα κτήνη που τα φόλιασαν κάθε Κυριακή ντυμένοι με « τα καλά τους « πάνε τα κοινωνίσουν . Και εγώ ακόμα κλαίω .

  2. Και οι «δικοί» μου εγκληματίες κοινωνούν απαραιτήτως κάθε κυριακή. Εγώ κλαίω κάθε μέρα τα τελευταία 4 χρόνια, καιρός σήμερα ήταν να χαμογελάσω, ακόμα κι αν αυτό ήταν το πιο θλιμμένο χαμόγελο που έχει άνθρωπος δει..

Σχολιάστε

 
