Ants

Ενας είπε έχεις δίκιο, και μετά άλλος ένας έπλυνε τα χέρια του. Ενας δεν ήξερε τι να κάνει και κοιτάζοντας τα παπούτσια του είπε ας το διαβάσουν κι ας κρίνουν μόνοι τους. Μία άπλωσε το χέρι κι είπε είμαι εδώ, κι άλλη μία είπε να, καθρέφτης να βλέπουμε τα χάλια μας. Ενας ακόμα είπε το πολύ μου είναι λίγο αλλά είναι όλο δικό σου. Τα πολλά μυρμήγκια όμως, είχαν πέσει σε χειμερία νάρκη. Είχαν μαζέψει σπόρους για το χειμώνα και τους είχαν στοιβάξει με λογιών λογιών ετερόκλητα πράγματα. Τηλεκοντρόλ τηλεόρασης, παντόφλες ζεστές σε σχήμα κουνελιού με μεγάλα χνουδωτά αυτιά, θήκη για τα περιοδικά να κρέμεται από το μπράτσο του καναπέ.

Μπορούσες ακόμα να βρεις, εκτός από σπόρους, λουκάνικα και μπριζόλες στο ψυγείο, μπύρες, αρκετές πατάτες για τηγάνισμα, τυριά, μουστάρδα και κέτσαπ. Πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού είχαν περίοπτη θέση μερικές μεταχειρισμένες ωτασπίδες, παρωπίδες, τα κλειδιά του αυτοκινήτου με μπρελόκ με καρδούλες, ένα πιάτο με υπολείματα πίτσας.

Τα μυρμήγκια έμοιαζαν σχεδόν ξυπνητά κατά την χειμερία νάρκη τους. Απλωμένα στον καναπέ με τα πόδια στο τραπεζάκι, με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης στα χέρια και θα παιρνες όρκο πως παρακολουθούν κάτι. Φυσικά δεν παρακολουθούσαν. Είχαν αποχαυνωθεί σε αυτή τή στάση από το φθινόπωρο.

Σε αυτό το σημείο, οφείλω να σας ζητήσω συγνώμη αν ενόχλησα τον μακάριο ύπνο σας, ζουζουνίζοντας κάτι ακαταλαβίστικα περί συνειδητοποίησης, ευθυνών κλπ.. Θα σας αφήσω μεν να κοιμάστε, αλλά θα σας πάρει ο διάολος τον πατέρα αν τολμήσετε να ενοχλήσετε ξανά τον δικό μου ύπνο… 🙂 

~ από isisveiled στο Ιανουαρίου 11, 2008.

9 Σχόλια to “Ants”

  1. ίσως βέβαια και κάποια άλλα μυρμηγκάκια να παλεύουν τόσο πολύ για να επιβιώσουν, ώστε στο τέλος της ημέρας να μην έχουν άλλη αντοχή ούτε για καναπέδες και τηλεκοντρόλ ούτε για αγωνιστικές κινητοποιήσεις… μόνο για πολυπόθητο ύπνο, ας είναι κι αυτός ακόμη φορτωμένος με τις αγωνίες και τους φόβους της μέρας…

  2. Noμίζω dreamerland μου πως καταλαβαίνεις ότι δεν αναφέρομαι σε αυτούς που λες, αλλά σε όσους έχουν χρόνο για δήθεν επαναστάσεις και με μια ματιά στα τρέχοντα άρθρα θα δεις πόσοι πολλοί είναι αυτοί. Είναι όλοι αυτοί που μπήκαν χθες να πάρουν μάτι την Ισιδα να ουρλιάζει, σχολίασαν με μένος σε άλλα μπλογκ σε σχέση με τους λύκους, αλλά κανείς δεν τόλμησε να πει «ναι είμαι μέρος του προβλήματος».

    Ολοι αυτοί λοιπόν ξουτ.

  3. το καταλαβαίνω, ναι… απλά επειδή κάποια στιγμή ένοιωσα μια μπάλα να κατρακυλάει και να παίρνει σβάρνα οτιδήποτε στο διάβα της… καταλαβαίνεις… 🙂

  4. Ξέρεις, καλό είναι να συνειδητοποιείς τον κόσμο, να λες ποιος έχει ευθύνες, απέναντι σε ποιον, και όλα αυτά ωραία.. Αλλά, αυτό το «θα σας πάρει ο διάολος τον πατέρα», χρειαζόταν; Ειδικά μέσα από εδώ που ουσιαστικά δεν έχεις ιδέα σε ποιον απευθύνεις το λόγο; Ή μήπως έχεις; Αυτός που έπρεπε να το καταλάβει το κατάλαβε;
    Απλώς να σου πω, πως αν ήμουν άλλος θα με πείραζε που στο πρώτο ποστ σου που διαβάζω με στέλνεις στο διάολο. Αλλά δεν είμαι άλλος, και δεν ξέρω γιατι δεν με πειράζει, μάλλον η ανωνυμία θα φταίει! Καλό σου απόγευμα!
    ΥΓ: Ελπίζω να μη σε ξύπνησα.

  5. @ Dreamerland

    καλή μου έξυπνο κορίτσι είσαι έπρεπε να δεις πως η μπάλα κυλάει προς μία κατεύθυνση και μόνο 😉

    @ Thοgia

    ναι, χρειαζόταν αγαπητή μου. Ακριβώς γιατί εμένα δεν είναι το πρώτο μου σχετικό ποστ και γιατί τολμώ να πω πως έχω πια μια σχετική εμπειρία γύρω από τις δήθεν σταυροφορίες των μπλόγκερς. Αυτοί ξέρουν πολύ καλά σε ποιούς αναφέρομαι, και ξέρουν πολύ καλά επίσης τι σημαίνει και η συγκεκριμένη μου φράση. Με έχουν δει να «δαγκώνω» με πολλούς τρόπους (και αποτελεσματικά) όταν χρειάζεται. Δυστυχώς, μόνο με φρικιαστικές φωτογραφίες και προκλητικές φράσεις καταλαβαίνουν. Το ότι εσύ έπεσες για πρώτη φορά στο μπλογκ μου με αυτό το κείμενο είναι απλά μια ατυχής συγκυρία για σένα.

    Οσο για το υστερόγραφο σου να σου σημειώσω το εξής. Εχω ξυπνήσει εδώ και πολύ καιρό για να με ενοχλούν σχόλια σαν το δικό σου. Αν δεν σου αρέσει το μπλογκ μου και ο τρόπος που το χειρίζομαι μπορείς να πας σε άλλα πιο ευχάριστα, αν δεν τα βρίσκεις μπορώ να σου προτείνω και με λινκ. Θα δεις αγγελάκια να πετάνε και λουλουδάκια και σχετικές σαχλαμαρίτσες και θα φτιάξει η διάθεση σου..

    Εσυ τώρα ξανακοιμήσου ναι?

  6. Μιλάς λες και με ξέρεις. Μα δε με ξέρεις, και απλώς επιτίθεσαι και μιλάς από το σωρό με τον αέρα του παντογνώστη σίγουρη πως κατατρόπωσες τον άλλον (εμένα) με τα λεγόμενά σου.
    Μπράβο σου, είσαι δυναμική, διεκδικείς αυτό που θες, έχεις τσαμπουκά, τσαγανό, αλλά είσαι και πάρα πολύ καχύποπτη, επισκιάζοντας όλα τα πρώτα. Βλέπεις, σου είπα πως δεν με πείραξε το ποστ, αλλά πως το βρήκα λίγο περίεργο.
    Τέλοσπάντων, αυτό που δεν μου άρεσε είναι η αλαζονεία σου πως εσύ έχεις το μυαλό και την ευσυνειδησία ενώ άλλοι όχι. Τόσα ξέρεις τόσα λες.
    Τέλος, ποιος είπε κάτι για το μπλογκ σου; Σίγουρα όχι εγώ. Τα λινκ κράτα τα εσύ κοπέλα μου, για να φτιάξει λιγάκι η δική σου διάθεση. Η δική μου καλά ήταν πριν, όπως είναι και τώρα. Δεν χρειάζονται αγγελάκια και λουλουδάκια όπως νομίζεις. Μπορώ να είμαι συνειδητοποιημένος και χωρίς να το φωνάζω, και χωρίς να πρέπει να το αποδεικνύω σε οποιαδήποτε ευκαιρία μου δίνεται. Το βλέπεις διαφορετικά το θέμα;

  7. Αγαπητέ (μια και μάλλον είσαι αγοράκι)

    δεν έχω κρύψει ποτέ ότι η αλαζονεία είναι από τα αγαπημένα μου θανάσιμα αμαρτήματα. Πράγμα που μάλλον με κατατάσσει σε καλύτερη θέση από τους δήθεν ταπεινούς.

    Τώρα που πούλησες τον τσαμπουκά σου, και με έμαθες να φέρομαι, θες να σου πω για ένα κουτουκάκι που θα πας και με τα πόδια?

  8. Χαίρομαι που συμμορφώθηκες. Το ξέρω το κουτουκάκι. Θα έρθεις; Θα σε περιμένω απ’ έξω, θα φοράω ένα τριαντάφυλλο για να με αναγνωρίσεις. 😉 Ατε λόγκο.

  9. Μαζοχιστής είσαι ε?

    Ξουτ καλέ

Σχολιάστε

 
