παίχνιον, παχνίον μου ‘πανε θα σας γελάσω..

Για να δούμε αν κατάλαβα καλά, αυτό λέει είναι ένα ξόρκι που άν το κάνεις σωστά και βράδυ με πανσέληνο, το πρωι βρίσκεις δίπλα στο μαξιλάρι σου μία επιταγή στο όνομα σου με ποσό που συνοδεύεται με έξι μηδενικά σε ευρώ. Εγώ, που φημίζομαι για την ταπεινότητα και την ολιγαρκία μου, θα ήμουν ευχαριστημένη και με 123.οοο ευρώ, αλλά αφού το ξόρκι λέει για έξι μηδενικά, οφείλω να προσπαθήσω χωρίς γκρίνιες.

Παίρνεις, λοιπόν, λέει το κοντινότερο βιβλίο σε εσένα. Αυτό τώρα για μένα ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη απόφαση, γιατί μπροστά μου είχα εκείνη τη στιγμή ένα ράφι φορτωμένο βιβλία στη σειρά και άρα έπρεπε να κάνω εξαιρετικά λεπτούς υπολογισμούς για να βρω με ακρίβεια το κοντινότερο. Μετά λέει, βρίσκεις την σελίδα 123 και πας στην πέμπτη πρόταση. Και στο τέλος, γράφεις με τα ίδια σου τα χεράκια τις επόμενες τρεις προτάσεις που θα βρεις. Δεν διευκρινίζεται αν πρέπει να χορέψω γυμνή στο φεγγαρόφωτο, κι έτσι κάνω την πάπια, μια που κάνει και μια ψυχρούλα για τέτοια κόλπα.

Το βιβλίο είναι «Ο Πάνας και ο Εφιάλτης» του James Hillman, και παρακαλώ να λείψουν τα σχόλια του τύπου «τς τς τς μα τι διαβάζει επιτέλους αυτή η κοπέλα». Λοιπόν οι προτάσεις, κατά την συνταγή, που πρέπει να καταγράψω έχουν ως εξής :

Αλλά και ο τρόμος αυτός είναι αρχετυπικά αυθεντικός και συνεπώς ιδιαίτερα σημαντικός και όχι απλώς μια σεμνότυφη αντίσταση ή ένα σύμπτωμα άγχους. Ο τρόμος προειδοποιεί. Προσπαθεί να διατηρήσει ανέπαφη μια δομή συνείδησης.

Αν μου επιτρέπεται ένα σχόλιο, μπορώ να πω ότι κατά σατανική συγχρονικότητα, αυτό αφορά κάποιες σκέψεις πάνω σε κάτι που ήθελα να γράψω στο επόμενο ποστ μου στην κατηγορία Reality Shifts. Μέχρι να ξημερώσει όμως και να εισπράξω την επιταγή, που μου υποσχέθηκαν, κι επειδή πάντα ήμουν κάθαρμα απ’ τα λίγα, εκδικούμαι τους εξής, καλώντας τους να συνεχίσουν την ένδοξη αυτή παράδοση των παιχνίων της βλακόσφαιρας μπλογκόσφαιρας.

Ραφφινάτα (ας πρόσεχες, τώρα σε έχω στο μάτι), Ιούδας (ας πρόσεχες ομοίως), Νονς (άνευ σχολίου), Profusion (για να δεις την γλύκα) και.. Ηλ.Δημόπουλο για να του επιστρέψω την «εξυπηρέτηση».. χιχι

Κατάρες, γκρίνιες και λοιπά δυσάρεστα σχόλια παρακαλώ οι εμπλεκόμενοι κρατήστε για τον εαυτό σας 🙂

~ από isisveiled στο Φεβρουαρίου 24, 2008.

5 Σχόλια to “παίχνιον, παχνίον μου ‘πανε θα σας γελάσω..”

  1. τούτο έχω να δηλώσω, μανδάμ: πριτς!
    μόνο τόμους σταυρόλεξα έχω σιμά μου…

  2. εγώ έχω παίξει ήδη οπότε δεν πιάνομαι. επίσης να σε ενημερώσω ότι κι ο νονς έχει παίξει και με ἑκλ@σε και δημοσίως (ω, τι γλώσσα μον ντιε) στους άλλους καλά έκανες, να μάθουν να σ έχουν φίλη 🙂

  3. @ Ραφφινάτα

    πριτς προυτς, ψάξε να βρεις μαντάμ! δεν έχεις επιλογή.

    @ Ιούδας

    επειδή σε βρίσκω αρπαγμένο απ’ την μία πλευρά γύρνα να ψηθείς κι απ’ την άλλη λίγο..

  4. Επειδή πιθανόν γνωρίζεις, και παρά το πρόσφατο αμαρτωλό παρελθόν μου, πως δεν πολυπαίζω blogoπαίχνιδα, να αντιπαρέλθω την ευγενική σου «ξεχρέωση» (τι λες βρε αθεόφοβη;) μηνύοντάς σου πως μια κάποια απάντηση έδωσα στον Retro πριν κάποιες ημέρες.
    Πάτσι;…

  5. Αααα Ηλία μας.. αυτό που δεν γνωρίζεις εσύ, είναι ότι έχω γράψει αρκετά ποστ, απειλώντας θεούς και δαίμονες αν τολμήσει να με ξανακαλέσει κανείς σε μπλογοπαίχνιδο. Και πρέπει να ήμουν αρκετά πειστική γιατί για κανα χρόνο ή και παραπάνω με είχαν αφήσει στην ησυχία μου. Σε σένα λοιπόν, θαύμασα την «αθωότητα» αυτού που δεν ξέρει αυτή την προϊστορία και με κάλεσε. Γι’ αυτό και η «υποχρέωση» ήταν σε εισαγωγικά 😉

    Ομως, ακριβώς επειδή παρόλα αυτά συνεχίζουν να μη μου αρέσουν τα μπλογκοπαίχνιδα, είπα να στο επιστρέψω.. Πράξε ό,τι νομίζεις τώρα, αλλά η πρόσκληση ισχύει.. χιχι (πωπω κάθαρμα είμαι) 🙂

Σχολιάστε

 
