όταν η ταινία τελείωσει

.

Κάτι βράδυα σαν κι αυτό, γυρνάω πίσω μου και βλέπω πως υπάρχουν πράγματα που ακόμα δεν έχουν ειπωθεί, και δεν έχω ούτε το κουράγιο, ούτε τη διάθεση να τα πω. Μπορώ μόνο να τα γράψω.

Αρχίζει και παίζει μια μουσική που σιγοσβήνει, σημάδι πως οι τίτλοι τέλους δεν αργούν και τότε κοιτάω να δω ποια ήταν η περίληψη της ταινίας. Τι γεύση μου άφησε, κι αν θα την ξαναέβλεπα ευχαρίστως. Συνήθως, παίρνω την απόφαση να μην την ξαναδώ. Να μην χαλάσω άλλη ενέργεια και σκέψη στο ίδιο σενάριο. Δε μετανιώνω όμως ποτέ που την είδα αυτή τη μία φορά.

Μετά και τους τίτλους, σβήνει η οθόνη και παύει ο ήχος, ούτε γράμματα, ούτε κινήσεις, τίποτα. Τότε να ψάξετε να τους βρείτε. Δεν θα είναι πολύ δύσκολο, γιατί πάντα κάνουν φασαρία πολλή. Βρείτε τους λοιπόν, και πείτε τους πως δεν μετάνιωσα, ακόμα κι αν οι επιλογές μου στο σενάριο υπήρξαν περιορισμένες. Δείξτε τους όσα έχω γράψει, και πείτε τους πως στα χρόνια της σιωπής εγώ υπήρξα ζωντανή και δημιουργική. Δώστε τους να καταλάβουν, πως η πιο σκληρή φυλακή, οι ελλείψεις, το κενό δεν με σταμάτησαν. Πως κράτησα το κεφάλι μου ψηλά ακόμα κι όταν έσκυβαν οι ώμοι μου.

Πάρτε τις λέξεις και τις εικόνες μου, και δείξτε τους πως τον πόνο τον πολέμησα, και την μοναξιά και την απομόνωση. Πως ακόμα και στο πιο βαθύ σκοτάδι, υπήρχε μέσα μου ένα φως να σιγοκαίει. Μην τους κατηγορήσετε για την ταινία που τέλειωσε. Αυτό ήξεραν αυτό έκαναν. Αφήστε τους να δουν πως ως το τέλος εγώ είχα επιλογές όσο και αν προσπάθησαν να μου τις στερήσουν. Ας είναι αυτή η τιμωρία του καθενός που επιτρέπει να γίνεται φορέας του κακού σ’ αυτό τον κόσμο. Η ύστερη γνώση πως δεν το κατάφερε.

Ακόμα κι αν το σώμα χαθεί, και κανείς δεν ακούσει τη φωνή του πια, ακόμα κι αν τα δάχτυλα πάψουν να γράφουν λέξεις, έχει περάσει απ’ τη ζωή χωρίς να αναιρέσει τον εαυτό του. Αυτό να τους πείτε.

Οταν εγώ σωπάσω, να ψάξετε να τους βρείτε, και πείτε τους αυτά που εγώ δεν θέλω και δεν μπορώ πια να τους πω.

~ από isisveiled στο Μαρτίου 21, 2008.

7 Σχόλια to “όταν η ταινία τελείωσει”

  1. » Ας είναι αυτή η τιμωρία του καθενός που επιτρέπει να γίνεται φορέας του «κακού» σ’ αυτό τον κόσμο. Η ύστερη γνώση πως δεν το κατάφερε. »
    Και εσένα Ίσιδα σου είπε κανείς πως ο φορέας του «καλού» τα καταφέρνει πάντα σε σχέση με τον φορέα του κακού?
    ΧΑ!!!

    – Θεέ μου, λυπάμαι για όλες μου τις αμαρτίες με όλη μου την καρδιά.Διαλέγοντας να κάνω το καλό και αποτυγχάνοντας να κάνω το κακό ΣΩΣΤΌ!!!

    Παραθέτω…
    Ένας κακός άνθρωπος καταθλίβει τον γείτονά του, εργαζόμενος το «κακό». Κάνοντας όμως ένα τέτοιο κακό, χρησιμοποιείται από τον Θεό, χωρίς εκείνος να το γνωρίζει ή να συναινεί, για να προέλθει ένα «δευτερογενές αγαθό». Με τον τρόπο αυτό, ο πρώτος άνθρωπος υπηρετεί τον Θεό σαν γιος, ενώ ο δεύτερος σαν εργαλείο για την επίτευξη από τον Θεό των στόχων Του. Κατά συνέπεια, σε τελική ανάλυση θα γίνει το θέλημα του Θεού, όπως κι αν επιλέξεις να συμπεριφερθείς. Όμως για σένα, θα είναι σίγουρα διαφορετικές οι συνέπειες αν επιλέξεις να φερθείς σαν τον Ιούδα και άλλες αν επιλέξεις να συμπεριφερθείς σαν τον Ιωάννη»
    http://www.newlife4you.gr/welcome.asp?aid=47

    «Η ώρα που δεν υπάρχει τίποτα άλλο στην ψυχή σου παρά μια κραυγή για βοήθεια ίσως είναι η ώρα που ο Θεός απλά δεν μπορεί να την παρέχει. Μοιάζεις με έναν άνθρωπο που πνίγεται και δεν μπορεί να βοηθηθεί επειδή χτυπιέται και αρπάζεται όπου βρει. Πιθανότατα οι επαναλαμβανόμενες και επίμονες κραυγές σου δεν σου επιτρέπουν να ακούσεις την φωνή που τόσο ελπίζεις να ακούσεις. Σε τελική ανάλυση, θα πρέπει να έχεις την ικανότητα να λάβεις για να λάβεις κάτι, διαφορετικά ούτε αυτή η παντοδυναμία του Θεού δεν μπορεί να σου το δώσει» (Lewis, AGriefObserved, σελ. 54).

    Ίσιδα …

    Να επιβεβαιώσεις τη σκέψη σου ανάμεσα στις άλλες, να στηρίξεις τον εαυτό σου μέσα από νέα “παιχνίδια”. Μήπως φαντάστηκες πως κέρδισες την ταπεινότητα? Μη νομίζεις πως ξαφνικά έγινες ανθρωπιστής? Ευαίσθητος? Ευγνώμων?

    Make no mistake… αυτή είναι η χειρότερη μορφή ματαιοδοξίας. Ακριβώς εκείνη την στιγμή που φτύνεις τον εαυτό σου, παραδεχόμενος τα λάθη σου και τις αδυναμίες σου, ο Καθρέφτης χαμογελάει χαιρέκακα πίσω από το είδωλο σου και ψιθυρίζει στα εσωτερικά σου αυτιά “εσύ κυρά Βασίλισσα είσαι η ωραιότερη στη χώρα…”

    Make no mistake… αυτή είναι η χειρότερη μορφή ματαιοδοξίας.

  2. Πράσινε Ποδήλατε,

    αν δεν ήσουν τόσο κουκουρούκου και ψυχάκιας όσο είσαι, μπορεί και να σου απαντούσα. Δεν πας να βρεις την Κωνσταντίνα και την Σοφία σου μπας και βγάλεις καμμιά άκρη?

  3. You will grow back like a starfish!!!!!! (ξέρεις εσύ)

  4. ω γιες… μη γίνω χταπόδι ή σαρανταποδαρούσα στο τέλος όμως ε? 😉

  5. When the music’s over
    Turn out the lights…

  6. μη γίνω χταπόδι…

  7. ρε συ αερόστατε, αφου προφανώς και δεν μπορείς να καταλάβεις σε τι αναφερόμαστε ως προς το χταπόδι γιατί σπεύδεις να πεις την εξυπνάδα σου? και ακόμα περισσότερο γιατί επιμένεις να διαβάζεις το μπλογκ μου αφου δεν σου αρέσει?

Σχολιάστε

 
